Bildegalleri
(1/1)
Inaktiv
Lenz 0 - 40163-04 - Diesel-hydraulisk lokomotiv (1) - BR 216 "Lollo" med full ly
Til salgs200 kr
Beskrivelse
Lenz 0 - 40163-04 - Dieselhydraulisk lokomotiv (1) - BR 216 "Lollo" med full lyd, digitale koblinger og skiftende driver - DB
Firmanummer 216 007-5
V 160-familien - prototypene
Etter den vellykkede V 200 ble et enmotors diesellokomotiv planlagt på midten av 1950-tallet for å erstatte de fortsatt tallrike damplokomotivene i klassene 03, 23, 38 og 50 på ikke-elektrifiserte linjer. De ni forproduksjonsmodellene Krupp produserte hadde fortsatt en avrundet front (som ga lokomotivet kallenavnet Lollo ), som i serieproduksjonen ble erstattet av den kantete formen, som var enklere og billigere å produsere. V 160 ble drevet av en 1900 hk 16-sylindret motor fra Mercdes-Benz eller Maybach. Fra 1964 ble V 160-tallet bygget av Krupp, Henschel, KHD, Krauss-Maffei og MaK.
Testet og fungerer
Digital adresse 3 med Lenz full lyddekoder
For- og baksignaler endres med kjøreretningen
4 aksler drevet
Operatørfigur endres med kjøreretningen
Hyttebelysning
Digitalt betjente koblinger
Blandet konstruksjonsmetall / plast. Kjør av en kraftig motor med svinghjul.
Innebygd digital dekoder med automatisk deteksjon av Lenz digital (DCC) eller konvensjonell DC-drift (analog).
Automatisk kobling, kan monteres med original skrukobling.
Metallhjulsett med 1,2 mm hjulflenser. Fjærbuffer.
Utstyrt med følgende spesialfunksjoner fra Lenz: USP / ABC / RailCom
Tilleggsfunksjon: føreren endrer førerhuset med kjøreretningen.
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 måneds garanti etter kjøp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 måned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
Firmanummer 216 007-5
V 160-familien - prototypene
Etter den vellykkede V 200 ble et enmotors diesellokomotiv planlagt på midten av 1950-tallet for å erstatte de fortsatt tallrike damplokomotivene i klassene 03, 23, 38 og 50 på ikke-elektrifiserte linjer. De ni forproduksjonsmodellene Krupp produserte hadde fortsatt en avrundet front (som ga lokomotivet kallenavnet Lollo ), som i serieproduksjonen ble erstattet av den kantete formen, som var enklere og billigere å produsere. V 160 ble drevet av en 1900 hk 16-sylindret motor fra Mercdes-Benz eller Maybach. Fra 1964 ble V 160-tallet bygget av Krupp, Henschel, KHD, Krauss-Maffei og MaK.
Testet og fungerer
Digital adresse 3 med Lenz full lyddekoder
For- og baksignaler endres med kjøreretningen
4 aksler drevet
Operatørfigur endres med kjøreretningen
Hyttebelysning
Digitalt betjente koblinger
Blandet konstruksjonsmetall / plast. Kjør av en kraftig motor med svinghjul.
Innebygd digital dekoder med automatisk deteksjon av Lenz digital (DCC) eller konvensjonell DC-drift (analog).
Automatisk kobling, kan monteres med original skrukobling.
Metallhjulsett med 1,2 mm hjulflenser. Fjærbuffer.
Utstyrt med følgende spesialfunksjoner fra Lenz: USP / ABC / RailCom
Tilleggsfunksjon: føreren endrer førerhuset med kjøreretningen.
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 måneds garanti etter kjøp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 måned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Catawiki
FINN-kode | 374575287 |
---|---|
Sist endret | 11.10.2024, 16:58 |