Innkjøper/Purchaser
Ascender
- Frist Vi håndterer søknader fortløpende
- Ansettelsesform Engasjement
Er du en operativ innkjøper som trives med ansvar og variasjon i arbeidshverdagen?
På vegne av vår kunde søker vi nå kandidater med solid erfaring innen innkjøp, til konsulentoppdrag. I denne rollen vil du få ansvar for å sikre effektive innkjøpsprosesser, fra forespørsel til leverandørhåndtering, med fokus på kostnadseffektivitet og teknisk kvalitet. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke din kompetanse innen innkjøp i varierte og utfordrende oppdrag. Du arbeide vil arbeide tett med eksterne leverandører, sikre at selskapets retningslinjer og kundespesifikke prosedyrer følges, og bidra til smidige prosesser. Som konsulent vil du kunne jobbe i et dynamisk miljø, og ha stor påvirkning på både kommersielle og operasjonelle avgjørelser.
Aktuelle arbeidsoppgaver
- Utføre innkjøp i henhold til selskapets retningslinjer og kundekrav.
- Følge opp avtaler og sikre at innkjøpsprotokoller overholdes.
- Tildele innkjøpsordrer kostnadseffektivt og teknisk forsvarlig.
- Kommunisere og følge opp leverandører gjennom hele prosessen.
- Iverksette tiltak ved endringer eller avvik fra leverandører.
- Bistå med rapporter, statistikk og presentasjoner.
- Delta i leverandørevalueringer og forbedringsarbeid.
Ønsket kompetanse og bakgrunn
- Høyere utdanning
- Operasjonell erfaring innen innkjøp, gjerne fra tekniske eller industrielle bransjer
- God forståelse av kundeavtaler og innkjøpsprosedyrer
- Erfaring med innkjøpssystemer og oppfølging av leverandører
- Sterke samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Evne til å håndtere risiko og vurdere kommersielle og operasjonelle påvirkninger
- Strukturert og løsningsorientert med evne til å jobbe selvstendig
- Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
Hvis dette høres ut som noe for deg oppfordrer vi deg på det sterkeste å legge inn CV og en kort søknad. NB! Du trenger bare å legge inn CV i PDF-format.
Vi behandler søknader og CV-er fortløpende.
Det opplyses om at rollen som er beskrevet over er et interimoppdrag, i en tidsbestemt periode.
Om du har spørsmål til denne rollen, kan du kontakte:
Ragnhild Gabrielsen | ragnhild@ascender.no | 995 83 197
Om arbeidsgiveren
Teamet representerer bred kompetanse opparbeidet gjennom tidligere roller innen revisjon, rådgivning, advokathus, management consulting og corporate finance, kombinert med solid HR-faglig bakgrunn. Dette har gitt oss verdifull erfaring som vi bygger på i våre leveranser, og som bidrar til verdibyggende prosesser og sikrer gode løsninger.
Vi leverer tjenester over hele landet og har omfattende erfaring med rekruttering til alle de store byene i Norge.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Hieronymus Heyerdahls gate 1, 0160 Oslo
- Bransje: Olje og gass, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Innkjøp/forhandling
Nøkkelord
Innkjøp og anskaffelser, Innkjøp, Purchaser
Annonseinformasjon
- FINN-kode 374606077
- Sist endret