Kundekonsulent
BOB BBL
- Frist 24.10.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye kundekonsulent?
Vi søker etter en kundekonsulent som ønsker en morsom og utfordrende arbeidshverdag i et tverrfaglig miljø. BOB er eid av nesten 80 000 medlemmer og som kundekonsulent i vår Medlemsavdeling vil du få muligheten til å jobbe tett med våre medlemmer og bidra til å skape gode kundeopplevelser.
Du vil nok trives best hos oss dersom du har godt humør, og anser både små og store oppgaver som viktige. Du blir en del av et team som sammen liker å brette opp ermene og strekker seg for å levere resultater.
Som kundekonsulent vil du jobbe med saksbehandling i forbindelse med forkjøpsrett og eierskifte. Dette er oppgaver som krever høy nøyaktighet og kvalitet.
Sentrale ansvars- og arbeidsoppgaver:
• Avklare forkjøpsrett for medlemmene våre
• Gjennomføre eierskifter
• Bidra på medlemsarrangementer ved behov
• Kontinuerlig forbedring av arbeidsprosesser og tjenester
• Andre backoffice oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
• Erfaring fra kunde- og saksbehandling
• Bachelor i relevante fag. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse
• Juridisk forståelse
• God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
• God digital kompetanse og systemforståelse
Personlige egenskaper:
• Ryddig, presis og strukturert i all saksbehandling
• Positiv og fleksibel i samarbeidet med kunder og kolleger
• Serviceinnstilt og engasjert
• Åpen og nysgjerrig for ny læring
• Er selvstendig, har høy arbeidskapasitet og god gjennomføringsevne
• Trives med rutinebaserte oppgaver
Vi kan blant annet tilby deg:
• Kollegial støtte i et tverrfaglig, uhøytidelig og godt miljø
• Gode personal-, pensjons- og forsikringsordninger
• Gode rammevilkår – fordi vi vet at livet består av mer enn jobb
Stillingen rapporterer til avdelingsleder Medlem. Avdeling hører til i forretningsområdet Medlem, Kommunikasjon og Marked. Arbeidssted er vårt hovedkontor i Bergen sentrum.
BOBs visjon er å bygge felleskap, dette gjelder også for våre medarbeidere. Vi ønsker mangfold i selskapet når det gjelder kjønn, alder og kulturell bakgrunn. At vi har medarbeidere med ulik kompetanse, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiv ser vi på som berikende både for oss og våre kunder.
Søkere vil bli vurdert fortløpende.
Du kan lese mer om hva annet som venter deg på våre hjemmesider: bob.no/om-bob/karriere-i-bob/
Har du spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakt med Siri Hansen, avdelingsleder Medlem, på telefon 91577261 eller e-post siri.hansen@bob.no.
Om arbeidsgiveren
BOB er en av Vestlandets største boligutviklere og eiendomsforvaltere. BOB er en tydelig, engasjert og profesjonell byutvikler, som ønsker å sette dagsorden for moderne utbygging og forvaltning av boliger og næringseiendommer. Vi er en medlemsorganisasjon som er eid av 79 500 medlemmer, organisert som et konsern med 155 ansatte. Vi har hovedkontor sentralt i Bergen og regionskontor i Førde. Konsernet står foran mange store og spennende arbeids- og samfunnsoppgaver.
Våre verdier er Offensiv – Profesjonell – Engasjert – Nyskapende.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Nygårdsgaten 13, 5015 Bergen
- Bransje: Eiendom, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Sentralbord
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, kundebehandling, kundekonsulent
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 374759596
- Sist endret