2. linje support, vikariat
BankID BankAxept
- Frist snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Spennende ledig vikariat - 2. linje support
Er du en som motiveres av umiddelbar problemløsning og trives med å ta ansvar for egne arbeidsoppgaver?
BankID BankAxept er en spennende arbeidsplass der du får jobbe i grensesnittet mellom teknologi, samfunn og mennesker.
Som en del av teamet for teknisk support vil du være vårt ansikt utad mot våre kunder og partnere og være et nøkkelpunkt i samhandling med produkteier og applikasjonsutviklere, da tjenesten videreutvikles i nært samarbeid med våre kunder og partnere. Du vil bli en del av et team som dekker flere av våre tjenester hvor vi hjelper hverandre på tvers av primære ansvarsområder.
Dine primære arbeids- og ansvarsområder vil være:
- Sikre vellykket implementering og løpende tilpasning av kundenes BankID-løsning
- Tett dialog med kundene med henblikk på spesifisering av ønsker for ytterligere utvikling/tilpasning av BankID
- Analyse av nye saker (feil og endringsbehov) i vårt interne saksbehandlingssystem
- Koordinere arbeid med feilretting i systemet
- Sikre at vi har en løsning som er enklest mulig for brukere og brukersteder å ta i bruk, samtidig som den er i verdensklasse på sikkerhet
- Forbedre dokumentasjon og FAQ sammen med tech-lead, utviklingsteam og kommunikasjon
Rollen er en fulltidsstilling (dagtid) med primær arbeidstid fra 08.00 - 16.00).
Dette er et spennende vikariat med allsidige arbeidsoppgaver, hvor du får en bred kontaktflate internt og eksternt for å bistå kundene og partnerne med de ulike problemstillingene.
Du vil bli del av et veletablert og ambisiøst selskap i vekst, med veletablerte produkter som er godt kjent av allmennheten. Rollen har stor fleksibilitet og selvstendighet.
Vikariatet har varighet ut juni 2025. Forlengelse av dette vil kunne skje, men det er for tidlig å stadfeste i dag. Det er heller ikke helt utenkelig at stillingen på sikt kan bli fast, men det er ikke noe vi kan love.
For å lykkes i stillingen bør du trives med problemløsing, ha gode kommunikasjonsferdigheter og trives i dialog med kunder og brukere.
Du bør også ha noe erfaring som gjør deg kvalifisert til å jobbe med ganske tekniske løsninger for våre kunder, som i all hovedsak er bankene.
Det er viktig at du jobber strukturert, effektivt og nøye, og har stort fokus på å skape de beste mulige løsningene for dine kunder og kolleger.
Som person er du:
- God til å bygge personlige relasjoner og kommuniserer godt med alle typer mennesker.
- Løsningsorientert og liker å skape resultater samt er i stand til å prioritere din tid og strukturere dine arbeidsoppgaver da rollen er svært selvstendig.
- Vant med å jobbe både selvstendig og i team og komfortabel med å bruke din faglige innsikt og ditt naturlige engasjement til å fordype deg i systemer og inngå i dialog med andre om dette.
Personlige egenskaper:
- Du er god på å lytte og skape tillit
- Du har en interesse for teknologi og innovasjon
- Du er stødig, trygg, strukturert og ansvarsfull
- Du kan håndtere flere baller i luften og et høyt tempo
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både i norsk og engelsk
Søknader vurderes fortløpende. Alle søknader bes leveres på norsk.
Rekrutteringsselskaper trenger ikke å ta kontakt med oss for å levere kandidater til denne stillingen. Takk for at dette respekteres.
Om arbeidsgiveren
Hele Norges ID- og betalingssystem
Vi gjør det superenkelt å identifisere seg og betale. Det er trygt og gjort på et blunk, akkurat sånn det skal være.
BankID og BankAxept er ledende innen ID og betaling i Norge. Vi fortsetter suksessen ved å innovere i full fart - til beste for folk og bedrifter som bruker oss hver dag.
Vi har alltid tatt i bruk ny teknologi og samarbeider med mange. Det er flust av systemer og aktører som skal spille på lag for at folk skal kunne betale kontaktløst i butikken, logge seg inn for å sjekke selvangivelsen og handle trygt på nett.
BankID og BankAxept firer aldri på kravene og serverer derfor de beste løsningene for identifisering, signering og betaling. Vi er stolte av det vi har laget så langt! Sammen skal vi utvikle enda bedre og enklere betalings- og ID-løsninger som blir elsket av folk og bedrifter også de neste årene. Les mer om BankID og BankAxept
Vi tilbyr
BankID BankAxept kan tilby flere fantastiske goder. Vi har et av de beste forsikrings- og pensjonsordningene på markedet. Forsikringene dekker våre medarbeidere både på jobb og i fritiden, rett og slett fordi vi synes de fortjener det beste. Vi ønsker at alle medarbeidere hos oss skal ha en god balanse i sitt arbeids- og privatliv. Derfor har vi fleksibel arbeidstid som gir deg handlingsrom i din hverdag utenom kjernetid. Vi har også verdens beste kantine, som vi kaller for vår egen restaurant. Der serveres det fantastisk mat laget av fire kokker. I tillegg får du som ansatt i BankID BankAxept fem ekstra betalte fridager i forbindelse med påske og/eller jul. Hos oss har du arbeidssted i flotte lokaler, sentralt i Bjørvika. Her tilbys det både treningsrom og sykkelparkering.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Bjørvika, Oslo, Norge, 0150 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
2.linjesupport, teknisk support, service
Annonseinformasjon
- FINN-kode 374760384
- Sist endret