Bildegalleri
Retail Design av Marit Andreassen (Strøken)
Beskrivelse av varen
Tilstand: Som ny - Ikke synlig brukt
Retail Design av Marit Andreassen.
Kan hentes/leveres i Bergen sentrum, eller sendes.
Se gjerne mine andre annonser for samsending!
.
Temaer som behandles i boken er:
-Kommersielle virkemidler for å øke lønnsomheten
-Tilrettelegging av den fysiske butikken til ulike menneskers ønsker og behov
-Konseptutvikling og strategier.
-Visualisering av virksomhetens identitet.
-Persepsjon og de menneskelige sansers kraft.
-Rommets påvirkning for vår kjøpsatferd.
-Vareplassering og dens kommersielle virkning.
-Å skape scenografiske etterligninger i utstillinger og butikker.
.
Retail design favner fag som sosiologi, antropologi og ledelse, så vel som
design, arkitektur, salg og økonomi.
En retail-designer må forstå både detaljistens merkevare og målgruppe, da butikken skal utvikles i henhold til det valgte konseptet og gi en inspirerende opplevelse og enkel kjøpsprosess for kundene.
.
Utgivelsen henvender seg til studenter innen retail design og salg og markedsføring, og til alle som har interesse for hvordan retail design med den fysiske butikken som arena, kan skape verdier i samfunnet og for forbrukerne.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 14.11.2024, 09:53 ・ FINN-kode: 375012409