Software support engineer
Akva Group ASA
- Frist 03.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du glad i kontinuerlig forbedringsarbeid og trives som kundens rådgiver og opplæringsansvarlig?
Akva digital har et ungt teknisk team på Klepp og vi ser etter en person som er trives med å løse utfordringer for sluttkunde .Du vil samarbeide med andre, både internt og eksternt og bør trives i rollen som læremester. Du vil bli endel av et mindre team og det innebærer at hver enkelte må være proaktiv, ansvarsfull og initiativrik. Vi lever av kundene våre og er avhengig av å gi god kunderservice, uansett situasjon. For å lykkes i denne stillingen har du erfaring med kundearbeid og vet at dette er noe du trives med.
Arbeidsoppgaver
- Implementering av fôringsprogram og utstyr ute på oppdrettsanlegg, både remote og onsite.
- Andrelinjesupport til kunder over epost og telefon
- Kontinuerlig forbedringsarbeid. Forenkle rutineoppgaver og komme med innspill og løsningsforslag til neste versjon av programleveranser
- Utforme best practices, dokumentasjon og videoer på hvordan best bruke AKVAs løsninger
- Utforme og utvikle automasjonsløsninger for applikasjonsforvaltning (oppdateringer, feildetektering m.m.)
- Måle kvalitetsparameter på kundeleveranser (Bygge automatisk)
- Kontinuerlig overvåking av utstyr og programvare i drift hos kunder
- Automatisering av manuelle prosesser: Bruk av scripting med SQL, PowerShell eller lignende verktøy for å automatisere gjentagende oppgaver og effektivisere arbeidsflyter.
- Bruk av utviklingsverktøy: Kjennskap til utviklingsverktøy som Visual Studio Code, Visual Studio, eller tilsvarende (f.eks. Rider), for effektiv skripting og utvikling.
- Implementering og vedlikehold av automatiserte deploy-prosesser: Bruk av Octopus Deploy for å sikre effektive og pålitelige distribusjoner av applikasjoner og oppdateringer.
- Utvikling av løsninger i skyplattformer som Azure: Bidra til å lage skalerbare og automatiserte løsninger i skyen.
- Kunnskap om et annet utviklingsspråk: Erfaring med C# eller et tilsvarende språk er en stor fordel for videreutvikling av automatiseringsprosesser.
- Kjennskap til APIer: Erfaring med å jobbe med APIer er et krav, spesielt for å integrere systemer og automatisere datainnhenting og -flyt.
- Identifisere forbedringsområder og proaktive løsninger: Være i forkant med forslag til hvordan man kan effektivisere prosesser og forbedre eksisterende systemer.
- Du får bidra med utvikling av et nytt fagmiljø på Klepp
- Du får muligheten til å lære mer om en spennende og fremtidsrettet næring
- Du får jobbe sammen med et dynamisk, inkluderende og engasjert team
- Du får bli en del av en bærekraftig og fremtidsrettet industri, med store vekstmuligheter
- Arbeidsmiljøet i AKVA Group er åpent og uformelt, og vi er overbevist om at vi presterer best når vi trives, er engasjerte og har det kjekt på jobb
- Vi tilbyr selvsagt konkurransedyktige betingelser og videreutvikling som gir deg gode forutsetninger for å lykkes i rollen
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Plogfabrikkvegen 11, 4353 Klepp stasjon
- Bransje: Fiskeri og oppdrett, IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Ingeniør, IT-support, Kundeservice
Nøkkelord
IT Support 2. linje, Rådgivende ingeniør, Rådgiver, Kunderservice, Ingeniørfag
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 375830999
- Sist endret