MarTech Solution Lead
Coop Norge SA
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du lede utviklingen av Coops MarTech-plattform?
Vi leter etter en engasjert og dyktig MarTech Solution Lead som kan være med å bygge opp vår MarTech-stack fra bunnen av. Vi er på jakt etter deg som vil være med å påvirke arkitektur- og systemvalg, samt bygge opp et miljø for videreutvikling og drift. I denne rollen vil du være sentral i planlegging og implementering av systemlandskapet for MarTech i et av Norges største retail selskaper. Du vil også tilrettelegge for at Coop får benyttet sitt omfattende datagrunnlag og digitale økosystem for å skape de aller beste og mest effektive kundeopplevelsene, og dermed gjøre hverdagen enklere og mer effektiv for over 2,2 millioner Coop-medlemmer.
I denne rollen blir du en del av avdelingen for Digitale kundeoppleveler, markeds- og medlemsteknologi, som jobber med både egenutviklede tjenester og anskaffelser av teknologi. Du vil også jobbe tett med software- og data engineers, markedsavdelingen og kjedene i Coop.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- Planlegge og implementere MarTech-systemlandskapet hos Coop, inkludert arkitektur- og systemvalg.
- Tilrettelegge for at Coop kan utnytte sitt datagrunnlag og digitale økosystem for bedre og mer effektive kundeopplevelser.
- Jobbe tett med software- og dataingeniører, markedsavdelingen, og andre interne samarbeidspartnere for helhetlige løsninger.
- Sikre operasjonalisering av MarTech-løsninger som støtter forretningsvekst.
- Lede prosess for teknologiinnkjøp, samt utvikling og vedlikehold av egenutviklede tjenester.
- Lede og veilede tekniske team og drive tverrfaglig samarbeid på tvers av organisasjonen.
- Presentere komplekse tekniske problemstillinger på en lettforståelig måte, både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk.
Hvem ser vi etter?
- Vi ser etter deg som har solid erfaring med operasjonalisering av MarTech- eller AdTech-løsninger, og som har god innsikt i markedsføring og digitale kundeopplevelser.
- Du har erfaring med arkitektur innen Customer Technology, spesielt innen data, analyse, integrasjoner og CX-teknologi, og du har gjerne vært systemeier eller produktansvarlig tidligere.
- Du har erfaring med å lede tekniske team. Samtidig har du en sterk interesse for tverrfaglig samarbeid, og du evner å navigere på tvers av organisasjonen for å sikre helhetlige løsninger.
- Du er flink til å presentere komplekse problemstillinger på en lettforståelig måte, både skriftlig og muntlig, på norsk og engelsk (flytende norsk er et krav).
- Du er aktivt interessert i nye teknologier og trender innen MarTech og digitale løsninger, med en proaktiv og løsningsorientert tilnærming.
- Du har minst fem års relevant erfaring og en utdanning innen data- og systemtekniske fag (erfaring kan erstatte formell utdanning).
Hva kan Coop tilby deg?
- Du vil få muligheten til å jobbe med de spennende teknologi og data for å løse komplekse og viktige oppgaver.
- Du blir en del av et ambisiøst og mangfoldig arbeidsmiljø der du kan påvirke arbeidsmetoder og bidra til organisasjonens retningslinjer og fremtid.
- Coop har moderne kontorlokaler på vårt hovedkontor på Grorud, og vi tilbyr fleksibilitet når det gjelder arbeidstid og arbeidssted.
- Når du starter hos oss får du alt nødvendig utstyr dekket.
- Du vil få en konkurransedyktig lønnspakke i tillegg til gode pensjons- og forsikringsordninger.
- Andre fordeler inkluderer mobil- og internettdekning, tilgang på firmahytter, samt rabatter i alle Coop-butikker.
Interessert?
Hvis du ønsker å være med på å bygge fremtidens kundeopplevelser hos Coop og bidra til vår digitale utvikling, vil vi gjerne høre fra deg. Søknader behandles fortløpende, så vi oppfordrer deg til å søke så snart som mulig. Har du spørsmål om stillingen, kan du kontakte Tuva Brekke Krossli på +47 915 47 647 eller tuva.brekke.krossli at coop.no.
- Sektor: Privat
- Sted: Østre Aker vei 264, 0977 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Butikk og varehandel, IT
- Stillingsfunksjon: Utvikler (generell)
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
MarTech, AdTech, Digitale kundeopplevelser, Customer Technology
meta.heading
- FINN-kode 375856612
- Sist endret