Teknisk Supportmedarbeider
Element Logic AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du interessert i teknologi, er serviceinnstilt og vil jobbe med automatisering?
I Element Logic tror vi på styrken i teamarbeid og felles mål. Derfor er vårt motto «One team One dream». Vårt fokus på bærekraft kommer til utrykk i vårt engasjement for å levere miljøvennlige lagerautomatiseringsløsninger som hjelper våre kunder med å redusere deres CO2-avtrykk. Vi skaper et levende og positivt arbeidsmiljø hvor alle kan trives. Det er derfor ikke overraskende at våre medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Storbritannia og Tyskland har anerkjent oss som en «Great Place to Work» arbeidsplass.
Vi søker en teknisk supportmedarbeider til vår supportavdeling på Kløfta. Her vil du være en del av et team hvor vi ut mot kundene våre, supportere vår egen programvare som er en del av Autostoreløsningen hos våre kunder. Vi ser etter en teknisk dyktig person med kjennskap til eller erfaring fra logistikk. Du bør ha interesse for å dykke ned i problemstillinger og finne rot årsaken til feil eller mangler.
Dette er en gyllen mulighet for deg som ønsker å vokse i en bransje i rask utvikling. Du vil rapportere direkte til Support Manager og bli en viktig del av vårt team.
Hva tilbyr Element Logic?
- Innovativ og kreativ arbeidsplass i en voksende virksomhet.
- Familie-først kultur med nøkkelfokus på mental helse.
- Fleksibilitet tilbys gjennom en hybrid arbeidsmodell for alle roller som kan utføres eksternt.
- Individuelle ferdighetsutviklingsplaner.
- Mulighet for relokasjon for våre interne ansatte til ulike land over hele verden gjennom vårt Global Mobility-program.
- Markeds konkurransedyktige lønn og fordeler inkludert forsikring, pensjonsordninger
Ansvar og arbeidsoppgaver:
Du vil være kundens første kontaktpunkt, med ansvar for å håndtere kjente problemer og tilby løsninger basert på klare metodikker. Du vil også arbeide med feilsøking av ukjente utfordringer og identifisere potensielle løsninger. I tillegg innebærer rollen kontinuerlig kontakt med kunder og oppfølging av deres innmeldte saker. Når saker krever spesialisert kompetanse, vil du sørge for at de videresendes til riktig avdeling, som 2. eller 3. linje, reservedeler, service og vedlikehold, eller utvikling.
Ønsket kompetanse og erfaring:
- Utdanning eller erfaring innen IT, programmering eller lignende tekniske fag.
- Erfaring med SQL
- 1-2 års erfaring innen teknisk support eller kundeservice
- Komfortabel med teknisk kundeservice og veiledning over telefon
- Gode kommunikasjonsevner og forståelse for god kundeservice
- Komfortabel med skiftordning (arbeidstid 06:00-22:00) og helgevakt
- Gode administrative ferdigheter
- Flytende norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig (krav)
- Språkkunnskaper i et annet europeisk språk er en fordel
Hvem lykkes hos oss?
Den som lykkes hos oss, er serviceorientert og dyktig til å løse tekniske utfordringer. Du har en profesjonell tilnærming, og utmerker deg ved å kommunisere tydelig og effektivt, selv i pressede situasjoner. Med tålmodighet og evnen til å forklare komplekse problemstillinger på en enkel og forståelig måte, skaper du trygghet for kunden, spesielt når de er usikre eller stresset. Du lærer raskt og har et ønske om å utvikle deg videre i en spennende og raskt voksende IT-bedrift.
Arbeidssted: Kløfta
Tiltredelse: Etter avtale, snarest mulig
Kontraktsform: Fast ansettelse
For ytterligere spørsmål om stillingen eller prosessen, kontakt Lene Berg på
+47 97 10 72 62 eller lene.berg@elementlogic.no
Be yourself, in your element
At Element Logic, our people are our greatest resource. We believe individuals should be in their element and we recognize, celebrate, and nurture the strength of diversity. We offer equal opportunities and welcome applicants regardless of age, race, ethnicity, gender identity and expression, sexual orientation, language, national origin, mental and physical abilities, religious and political affiliations, stage of life, or family circumstances. We desire a work environment where people flourish with their unique abilities, perspectives, and life experiences.
About Element Logic
Element Logic is a technology company that optimizes warehouses for customers to gain a competitive edge. The company was founded in 1985 and is headquartered in Norway. It operates worldwide and is the world`s first and largest AutoStore-partner. Element Logic offers its customers automated robotic solutions, software, and consulting services.
Total revenue for 2023 was EUR 471 million.
For more information go to elementlogic.net and follow us on LinkedIn, Facebook and Youtube.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Dyrskuevegen 26, 2040 Kløfta
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor, Kun hjemmekontor
- Bransje: IT, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Teknisk personell
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
førstelinje support, teknisk support, teknisk, feilsøking, problemløsning
Annonseinformasjon
- FINN-kode 376085807
- Sist endret