HR-administrator
Mio BPA
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Bli en del av vårt dyktige HR-team som HR-administrator med teknisk kompetanse!
Hvorfor bør du velge Mio?
I Mio Gruppen verdsetter vi et inkluderende og positivt arbeidsmiljø. Vi er stolte av å være en arbeidsplass der du vil samarbeide med engasjerte kollegaer som spiller hverandre gode, samtidig som vi har et stort fokus på vår visjon: «Vi gir mennesker et bedre liv». Du vil bli en del av en dynamisk HR-avdeling bestående av 22 dedikerte medarbeidere som jobber tett sammen for å støtte hele Mio Gruppen innen HR-administrasjon, rekruttering og rådgivning. I HR-administrasjonen vil du bli en del av et engasjert team på 6 personer.
Hos oss får du muligheten til å påvirke og videreutvikle våre HR-prosesser. Vi er en gjeng som kombinerer seriøsitet med humor, og tilbyr samtidig en god work-life-balance med fleksibilitet og mulighet for hjemmekontor.
Hva ser vi etter?
Vi søker nå en HR-administrator med teknisk kyndighet for et vikariat fra 02.01.2025 til 01.10.2025. I denne rollen vil du bidra til og levere tjenester innenfor HR, administrasjon og systemveiledning. Du vil ha en viktig rolle i og være en kontrollfunksjon for interne retningslinjer innen HR området. Du vil også bidra til å utvikle og implementere HR-prosesser, med et spesielt fokus på å utnytte teknologi for å effektivisere prosesser. Du vil jobbe med alt fra oppdatering og vedlikehold av personaldata til forbedring av våre digitale HR-systemer. Vi ser etter deg som har en interesse for å bruke teknologi i HR-arbeid, samtidig som du trives med de administrative oppgavene som ligger i rollen.
Stillingen innebærer nært samarbeid med både ledere og ansatte for å sikre at HR-prosessene våre er effektive, nøyaktige og i tråd med gjeldende lovverk. Du vil også bistå i videreutviklingen av våre digitale løsninger innen HR-administrasjon.
Arbeidsoppgaver
- Utføre daglige driftsoppgaver innen HR-administrasjon, inkludert on- og offboarding av ansatte, administrasjon av personaldata, registrering av sykefravær og endringer i arbeidskontrakter
- Ansvar for prosess for sykefraværsregistrering
- Videreutvikle og optimalisere bruk av HR-teknologi, inkludert personaladministrative systemer
- Håndtere avvikshåndtering og bidra til kontinuerlige forbedringer
- Analysere og identifisere muligheter for teknologisk forbedring i HR-prosesser
- Være bindeleddet mellom ansatte, ledelse og HR-avdelingen, og sikre nøyaktig dokumentasjon og etterlevelse av lovkrav
- Delta i tverrfaglige møter og prosjektarbeid på tvers av avdelinger
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning innen HR, administrasjon eller teknologi
- Fordel med relevant arbeidserfaring, men ikke et krav
- God teknisk forståelse og erfaring med HR-systemer og digitale verktøy
- Kunnskap om gjeldende lover og forskrifter innen HR og personaladministrasjon
- Evne til å arbeide strukturert og systematisk, samt drive prosesser fremover
- Evne til å håndtere ulike oppgaver samtidig
- Evne til å prioritere oppgaver riktig og sikre optimal tidsstyring
- Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Nøyaktig og detaljorientert
- Trives med repetitive oppgaver, men har samtidig blikk for forbedring og effektivisering
- Teknologisk nysgjerrig, og komfortabel med å ta i bruk nye verktøy
- Selvstendig, men også en lagspiller som samarbeider godt med andre
- Løsningsorientert, tilpasningsdyktig med høy endringskapasitet
Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende, og vi ansetter så snart vi finner riktig kandidat!
Ved spørsmål angående stillingen, kontakt rekrutterer Petter Ariel Skog på epost: petter.skog@mio.no
Vi tilbyr
- Et 100% vikariat fra 02.01.2025 til 01.10.2025 i et selskap i vekst
- Meningsfulle arbeidsoppgaver innen HR med teknologisk fokus
- Konkurransedyktig lønn og ansattfordeler, inkludert firmaleilighet i Spania
- Kontorplass i lokaler på Skøyen med mulighet for hjemmekontor
- Et positivt og inkluderende arbeidsmiljø med superhyggelige kollegaer
- Et arbeidsmiljø hvor du er omringet av folk som ønsker at du når målene dine
- Kantineordning og fri tilgang til kaffe
Om arbeidsgiveren
Mio BPA er en av Norges største BPA-leverandører. Vi har lang og bred erfaring, og leverer tjenester i over 120 norske kommuner. Vi har som mål å levere Norges beste BPA-tjenester, og tilbyr skreddersydde BPA-løsninger i henhold til den enkeltes behov. Det er viktig for oss å kunne gi våre kunder den aller beste tjenesten og at vi er den beste arbeidsplassen for våre medarbeidere. Mio BPA er en del av Mio-konsernet som er 100 prosent norskeid.
Vi jobber alltid ut ifra disse verdiene:
• Respektfull: Vi er åpne og møter andre med vennlighet og forståelse. Alle vi møter skal føle seg sett, anerkjent for den de er og verdifulle.
• Pålitelig: Vi er til å stole på og holder det vi lover. Vi opptrer på en måte som gir tillit og trygghet.
• Modig: Vi utgjør en forskjell for hvert enkelt menneske vi møter. Vi gir mennesker et bedre liv og frihet til å leve slik de vil.
- Sektor: Privat
- Sted: Karenslyst Allé 8B, 0278 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, IT
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Omsorg og sosialt arbeid
Nøkkelord
HR, Tech, HR-Administrator, Nyutdannet, Personal
Annonseinformasjon
- FINN-kode 376103361
- Sist endret