HR-administrator
Mio Gruppen
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Vikariat
Bli en del av vårt dyktige HR-team som HR-administrator med teknisk kompetanse!
Hvorfor bør du velge Mio?
I Mio Gruppen verdsetter vi et inkluderende og positivt arbeidsmiljø. Vi er stolte av å være en arbeidsplass der du vil samarbeide med engasjerte kollegaer som spiller hverandre gode, samtidig som vi har et stort fokus på vår visjon: «Vi gir mennesker et bedre liv». Du vil bli en del av en dynamisk HR-avdeling bestående av 22 dedikerte medarbeidere som jobber tett sammen for å støtte hele Mio Gruppen innen HR-administrasjon, rekruttering og rådgivning. I HR-administrasjonen vil du bli en del av et engasjert team på 6 personer.
Hos oss får du muligheten til å påvirke og videreutvikle våre HR-prosesser. Vi er en gjeng som kombinerer seriøsitet med humor, og tilbyr samtidig en god work-life-balance med fleksibilitet og mulighet for hjemmekontor.
Hva ser vi etter?
Vi søker nå en HR-administrator med teknisk kyndighet for et vikariat fra 02.01.2025 til 01.10.2025. I denne rollen vil du bidra til og levere tjenester innenfor HR, administrasjon og systemveiledning. Du vil ha en viktig rolle i og være en kontrollfunksjon for interne retningslinjer innen HR området. Du vil også bidra til å utvikle og implementere HR-prosesser, med et spesielt fokus på å utnytte teknologi for å effektivisere prosesser. Du vil jobbe med alt fra oppdatering og vedlikehold av personaldata til forbedring av våre digitale HR-systemer. Vi ser etter deg som har en interesse for å bruke teknologi i HR-arbeid, samtidig som du trives med de administrative oppgavene som ligger i rollen.
Stillingen innebærer nært samarbeid med både ledere og ansatte for å sikre at HR-prosessene våre er effektive, nøyaktige og i tråd med gjeldende lovverk. Du vil også bistå i videreutviklingen av våre digitale løsninger innen HR-administrasjon.
Arbeidsoppgaver
- Utføre daglige driftsoppgaver innen HR-administrasjon, inkludert on- og offboarding av ansatte, administrasjon av personaldata, registrering av sykefravær og endringer i arbeidskontrakter
- Ansvar for prosess for sykefraværsregistrering
- Videreutvikle og optimalisere bruk av HR-teknologi, inkludert personaladministrative systemer
- Håndtere avvikshåndtering og bidra til kontinuerlige forbedringer
- Analysere og identifisere muligheter for teknologisk forbedring i HR-prosesser
- Være bindeleddet mellom ansatte, ledelse og HR-avdelingen, og sikre nøyaktig dokumentasjon og etterlevelse av lovkrav
- Delta i tverrfaglige møter og prosjektarbeid på tvers av avdelinger
Kvalifikasjoner
- Relevant utdanning innen HR, administrasjon eller teknologi
- Fordel med relevant arbeidserfaring, men ikke et krav
- God teknisk forståelse og erfaring med HR-systemer og digitale verktøy
- Kunnskap om gjeldende lover og forskrifter innen HR og personaladministrasjon
- Evne til å arbeide strukturert og systematisk, samt drive prosesser fremover
- Evne til å håndtere ulike oppgaver samtidig
- Evne til å prioritere oppgaver riktig og sikre optimal tidsstyring
- Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper
- Nøyaktig og detaljorientert
- Trives med repetitive oppgaver, men har samtidig blikk for forbedring og effektivisering
- Teknologisk nysgjerrig, og komfortabel med å ta i bruk nye verktøy
- Selvstendig, men også en lagspiller som samarbeider godt med andre
- Løsningsorientert, tilpasningsdyktig med høy endringskapasitet
Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende, og vi ansetter så snart vi finner riktig kandidat!
Ved spørsmål angående stillingen, kontakt rekrutterer Petter Ariel Skog på epost: petter.skog@mio.no
Vi tilbyr
- Vikariat fra 02.01.2025 til 01.10.2025 i et selskap i vekst
- Meningsfulle arbeidsoppgaver innen HR med teknologisk fokus
- Konkurransedyktig lønn og ansattfordeler, inkludert firmaleilighet i Spania
- Kontorplass i lokaler på Skøyen med mulighet for hjemmekontor
- Et positivt og inkluderende arbeidsmiljø med superhyggelige kollegaer
- Et arbeidsmiljø hvor du er omringet av folk som ønsker at du når målene dine
- Kantineordning og fri tilgang til kaffe
Om arbeidsgiveren
Mio gruppen er 100 prosent norskeid og består av selskapene Mio omsorg, Mio BPA og Mio bolig. Sammen er vi en av Norges største leverandør av hjemmesykepleie, hjemmehjelp og brukerstyrt personlig assistanse (BPA). Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester til unge seniorer, eldre og personer med funksjonsnedsettelser. Vi har også et hyggelig seniorpensjonat i Moss.
Vi jobber alltid ut ifra disse verdiene:
• Respektfull: Vi er åpne og møter andre med vennlighet og forståelse. Alle vi møter skal føle seg sett, anerkjent for den de er og verdifulle.
• Pålitelig: Vi er til å stole på og holder det vi lover. Vi opptrer på en måte som gir tillit og trygghet.
• Modig: Vi utgjør en forskjell for hvert enkelt menneske vi møter. Vi gir mennesker et bedre liv og frihet til å leve slik de vil.
- Sektor: Privat
- Sted: Karenslyst Allé 8B, 0278 Oslo
- Bransje: Helse og omsorg, HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, IT
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Kontor og administrasjon, Omsorg og sosialt arbeid
Nøkkelord
HR, Tech, HR-Administrator, Nyutdannet, Personal
Annonseinformasjon
- FINN-kode 376103361
- Sist endret