Regnskapskonsulent
Digernes
- Frist 20.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du vår nye regnskapskonsulent? Bli med på vår spennende vekstreise!
Vi jobber hver dag med å gi ærlige og lønnsomme råd slik at norske bedrifter lykkes med å drive bærekraftig og skape bedre arbeidsplasser. Nå skyter vi fart og søker derfor etter en engasjert regnskapskonsulent til vårt kontor på Digerneset. Er det deg vi leter etter?
Admento er et ledende kompetansehus innen en av bransjene som vokser mest i Norge akkurat nå - regnskapsbransjen. Våre 180 dyktige fagfolk hjelper daglig små og mellomstore bedrifter med å møte utfordringer og gripe muligheter, for å sikre lønnsomhet for den enkelte. Ambisjonene vi har for fremtiden er store, og vi jobber derfor hver dag for å utvikle oss som organisasjon og tjenestetilbyder.
Ved vårt kontor på Digerneset vil du jobbe sammen med 7 dedikerte kolleger i et trygt og stabilt miljø. Til sammen besitter vi en betydelig bransjeerfaring og kunnskap og er flinke til å dele kompetanse. Hos oss vil du finne et støttende og inkluderende arbeidsmiljø hvor du kan utvikle deg både faglig og personlig.
Hva vil du jobbe med?
Arbeidsoppgavene hos oss er varierte og inkluderer løpende regnskapsførsel, rapportering, årsoppgjør, lønnskjøring for kunder og regnskapsnær rådgivning. Du vil delta i kundemøter og bidra til å videreutvikle samarbeidet med kunden, samt tilrettelegge for de beste løsningene og tjenestene for kunden. Du vil daglig møte utfordringer som gjør at du hele tiden utvikler din kompetanse. Vi har troen på å tilpasse dine arbeidsoppgaver til det du motiveres og utvikles av å jobbe med, som matcher din kompetanse og dine ambisjoner.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som har en sterk forståelse og interesse for regnskapsfaget, og vi er åpne for deg som er nyutdannet innen økonomi/regnskap, eller deg som har noen års relevant erfaring. Har du statsautorisasjon som regnskapsfører er det et pluss, men ikke et krav. Det viktigste er at du trives med utstrakt kundekontakt og har en genuin interesse for å hjelpe kundene våre. Selv om du vil få din egen kundeportefølje, samarbeider vi ofte om problemstillinger. Når du møter utfordringer eller trenger bistand, vil du alltid ha et støttende team bak deg som er klare til å hjelpe.
Admento er et vekstselskap, og for rette kandidat er det stort rom for utvikling. Vi legger stor vekt på å tilpasse arbeidsoppgavene til det du motiveres og utvikles av å jobbe med. Gjennom samarbeid og samspill oppnår vi de beste resultatene for våre kunder og for din egen utvikling.
Hva kan vi tilby deg?
- Et aktivt sosialt miljø og et attraktivt, lystbetont og uhøytidelig arbeidsmiljø hvor du kan glede deg til å komme på jobb
- Fleksibel arbeidstid som gir deg mulighet til å balansere jobb med familie, venner og egne interesser
- En selvstendig rolle med stor grad av frihet til å styre din egen arbeidshverdag, samt muligheter for å påvirke og utvikle din egen stilling og avdelingen du jobber ved
- Et sterkt fagmiljø med fokus på våre verdier og en solid bedriftskultur, som gir rom for faglig og personlig utvikling
Om oss
Vi er en gjeng med folk som liker å oversette tall til lønnsomme råd. Admento er et ledende kompetansehus som tilbyr fagfolk innen regnskap, HR og teknologi. Vi er om lag 180 ansatte fordelt på 20 lokasjoner fra Oslo i sør til Steinkjer i nord, og har datterselskapet Orkla Credit. Våre kjerneverdier er aktiv, attraktiv og ordentlig. Vi ønsker aktive medarbeidere som ikke er redd for å utfordre komfortsonen. Attraktivitet i form av gode kvalifikasjoner er også viktig – og sist, men ikke minst må du være ordentlig profesjonell og seriøs i jobben din. En sunn og utviklende arbeidskultur står sterkt hos oss. Derfor tilbyr vi blant annet ansattgoder for at folk holder seg aktive – både faglig og fysisk. Hos oss vil du være del av et lag som jobber i partnerskap med kunden, og drar nytte av kompetanse på tvers av alle våre kontorer.
Er du ivrig etter å utvikle deg og samtidig ha det gøy på jobb?
Da synes vi du skal sende oss en søknad og fortelle om deg selv. Har du spørsmål til stillingen, ta gjerne kontakt med Eli-Karin.
Søknadsfrist: 12. november 2024
Vær oppmerksom på at kandidater vurderes fortløpende, så ikke vent med å søke dersom du er interessert!
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: 6260 Skodje
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Lønn, Økonomi og regnskap, Rådgivning
Nøkkelord
Regnskap, Lønn, Autorisert, Rådgiver
Annonseinformasjon
- FINN-kode 376870548
- Sist endret