Administrasjonskoordinator
Bertel O. Steen Drammen
- Frist 30.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Er du nøyaktig og liker varierte oppgaver? Da har vi kanskje jobben for deg!
Som administrasjonskoordinator hos Bertel O. Steen Drammen vil du være en sentral ressurs for ledelsen på våre lokasjoner i Lier og på Åssiden, hvor vi er totalt 110 ansatte. Du vil spille en viktig rolle i arbeidet vårt med å sikre gode kundeopplevelser og høy kvalitet i alle ledd. Arbeidsstedet vil være på Åssiden.
Vil du bli med på laget vårt?
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktige betingelser
- Pensjons- og forsikringsordninger
- Et godt faglig og sosialt miljø med stor takhøyde
- Muligheten til å jobbe med markedets beste produkter
Arbeidsoppgaver:
- Registrering og omregistrering av biler
- Lønnshåndtering
- Biloppgjør, inkludert forsikring og finans
- Håndtering av daglige administrative oppgaver
- Bindeledd mellom sentral økonomiavdeling og lokal ledelse
- Regnskap og fakturering
Ønskede kvalifikasjoner:
- Gjerne bachelorgrad innen økonomi og administrasjon eller tilsvarende erfaring
- God digital kompetanse
- Gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Effektiv og selvstendig
- Strukturert og god på å planlegge egen arbeidsdag
- Positiv og bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Trives med å møte mennesker og samarbeide på tvers av avdelinger
Mangfold er viktig for oss i Bertel O. Steen. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne, legning eller etnisk bakgrunn.
Vi ser etter deg som vil være en god rollemodell for verdiene våre: «Vi utfordrer», «Vi bryr oss» og «Vi presterer».
Søknader behandles fortløpende.
- Sektor: Privat
- Sted: Ingvald Ludvigsens gate 24, 3027 Drammen
- Bransje: Bil- og bildelproduksjon, Bil, kjøretøy og verksted
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Koordinering, Lønn
Nøkkelord
Bil, Mercedes-Benz, lønn, administrasjonsmedarbeider, salg
(1/3)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 377273176
- Sist endret