Kunderådgiver
Ikomm AS
- Frist 30.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Kunderådgiver
Ikomm lever av fornøyde kunder, hvor god kundebehandling og kundefokus skal gjennomsyre alt i vårt arbeid. Vi har ett overordnet selskapsmål: fornøyde kunder.
Ikomm er et selskap i vekst, med behov for å tenke nytt og samhandle bedre - både internt og med kundene våre. Vi har derfor etablert et nytt forretningsområde; Kundesuksess, som har ansvaret for å følge opp, rådgi, utvikle og samhandle med våre kunder. Vi skal legge til rette for at kundene våre lykkes med å designe, utvikle eller anskaffe gode løsninger, samt forvalte kundeforholdet og være den foretrukne partneren innen IKT.
Vi er nå på utkikk etter en nytenkende kunderådgiver som trives i skjæringspunktet mellom IT og forretning. En person som tør å ta plass, tør å utfordre selskapets arbeidsmetodikk og som søker å forstå kundebehov for å bidra til utvikling. Du liker å prate med kundene om digitalisering, automatisering og hvordan IT kan benyttes som et verktøy for effektivisering. Vi tror også at du er sulten på ny kunnskap og er motivert for å ta relevante kurs og sertifiseringer for å kunne være en god og kompetent rådgiver.
Du vil være en nøkkelperson for videreutviklingen av Ikomms samarbeid med kundene. Om du er tidlig i karrieren, eller har mange års erfaring er mindre viktig for oss så lenge du er rett profil. Vi tror allikevel at det er viktig at du har med deg noen års relevant erfaring for å lykkes i rollen.
Arbeidsoppgaver
Du vil få ansvar for oppfølging, forvaltning og videreutvikling av egen kundeportefølje.
Kunderådgivning og kundeoppfølging
Gjøre våre kunder gode ved god rådgivning rundt våre produkter og tjenester
Videreutvikle samarbeidet med våre kunder
Mulighet for å spesialisere deg som rådgiver innenfor ett fagområde, eksempelvis helse, skole/oppvekst, IT-sikkerhet, Microsoft, etc
Salgsaktiviteter
Ha utstrakt dialog både internt og mot kunde for å forbedre våre tjenesteleveranser
Driftsrapportering og eskalering av driftssaker internt i Ikomm og mot kunde
Vi tilbyr
En meningsfull jobb hvor du bidrar til å utvikle tjenestene for våre kunder og deres ansatte
Faglige utfordringer med mulighet for å påvirke innholdet i din egen jobbhverdag
Gode muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving
En uformell arbeidsplass med fokus på et sterkt fagmiljø
En arbeidsplass med flere årlige sosiale arrangementer og initiativer etter arbeidstid
Ordnede forhold tilknyttet lønn, pensjon, forsikringer, ansattgoder, etc
Rollen vil være tilknyttet vårt kontor på Vinterbro, Lillehammer eller i Askim. Vi er åpne for kandidater på alle lokasjoner.
Høres dette interessant ut?
Vi oppfordrer deg til å ta kontakt med oss for en uforpliktende prat. Steffen Pettersen kan nås på tlf 955 22 323, eller e-post steffen.pettersen@ikomm.no, Jostein Nygård kan nås på tlf 907 68 239 eller e-post jostein.nygard@ikomm.no, og Robin Heby kan nås på tlf 404 52 675, eller e-post robin.heby@ikomm.no.
Om arbeidsgiveren
Ikomm er en totalleverandør av IKT-tjenester til kunder i privat og offentlig sektor, og dekker hele verdikjeden fra konsulent- og rådgivningstjenester til drift og på-stedet tjenester.
IKOMM kjennetegnes ved evnen til å tilpasse sine leveranser til kundens behov, og i dag drifter vi over 1000 applikasjoner for mer enn 100.000 brukere i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Nederland, Tyskland og Polen.
Vi er Microsoft-partner, hvor Azure står sentralt i våre leveranser. Vi er en solid, trygg og erfaren IT-leverandør, med lang erfaring innen- og med kjernekompetanse innen disse hovedområdene: - Skytjenester - Driftstjenester - Rådgivning og prosjektstyring - Utvikling - Klientservice
Vi er en lett tilgjengelig driftspartner via vår Servicedesk og har et sterkt team av kundeansvarlige som har direkte kontakt med Kunden. Vi skal gi våre kunder en positiv opplevelse hver dag gjennom å engasjere oss og forstå kundenes problemstillinger og utfordringer.
Med vår kompetanse på teknologiske løsninger skal vi bidra til konstruktive og fremtidsrettede IKT-løsninger som underbygger virksomhetenes prosesser, strategier og målsetninger. På denne måten kan kundene sammen med oss skape gode prosesser og løsninger som ved realisering av gevinstene gir muligheter for mer effektiv tjenesteyting.
- Nettverk: Facebook
- Sektor: Privat
- Sted: Vormstuguvegen 40, 2624 Lillehammer, Norge, 2624 Lillehammer
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: IT
- Stillingsfunksjon: Salg
Annonseinformasjon
- FINN-kode 377296227
- Sist endret