Customer Manager
Retriever Norge AS
- Frist snarest og senest 9. november
- Ansettelsesform Fast
Vil du jobbe med kunderelasjoner i Nordens ledende kommunikasjonsinnsikts- og analyseselskap?
Retriever søker Customer Manager til kundeavdelingen i Oslo, med fokus på å styrke kundeforhold.
Er du en person som brenner for å skape og utvikle gode kundekontakter gjennom service og support av ypperste klasse? Er du en samfunnsinteressert problemløser? Hvis dette stemmer for deg, kan du være vår nye kollega!
Hos oss vil du få jobbe med dagsaktuelle nyheter og trender i redaksjonelle og sosiale medier med de beste innen kommunikasjonsfaget i Norges største bedrifter og offentlige foretak.
Vi søker deg som er god på kundekontakt- og oppfølging, og som har service i ryggraden! Du trives med en variert hverdag og liker at det skjer litt rundt deg, samtidig som du kan jobbe strukturert og fokusert med rutineoppgaver.
I rollen som Customer Manager får du en variert rolle med et stort ansvar. Rollen innebærer problemløsning og teknisk arbeid, men er også utadrettet og sosial. Du vil jobbe i et team der dere gjennom tett samarbeid tilstreber å gi kundene den beste service! Du vil også jobbe tett med kolleger på andre avdelinger for å finne den beste løsningen for kunden.
Dine viktigste arbeidsoppgaver:
- Gjennomføring av opplæringsmøter, både fysisk og digitalt, med nye brukere og kunder, og oppfølgingsmøter med eksisterende kunder.
- Håndtere innkomne kundehenvendelser - per e-post, kundechat og telefon. Vi benytter Hubspot som CRM- og kundehåndteringssystem.
- Drive kundeprosjekter og finne smarte løsninger for våre kunder.
- Bidra til nyutvikling av våre tjenester og produkter i tett samarbeid med produkt- og utviklingsteamene.
- Støtte og support for våre salgs- og medieanalyseavdelinger.
For å trives og lykkes i rollen som Customer Manager trenger du:
- God digital kompetanse og erfaring fra forskjellige digitale miljøer og systemer. For eksempel innen CRM, administrasjon, sosiale medier, databaser, forretningsinformasjon osv.
- Være modig, nysgjerrig og pedagogisk anlagt og med god sosial kompetanse. – være en problemløser som har evnen til å tenke analytisk og kritisk.
- Trives med å jobbe i et høyt tempo og være god på å prioritere tid og oppgaver
- Noen års erfaring innen service og/eller support
- Høyere utdanning innen f.eks. media/kommunikasjon, IT eller økonomi
- Interesse for det norske språket, mediebildet og samfunnsdebatten!
Hvorfor bør du søke?
Retriever holder til i fine lokaler et steinkast for kollektivknutepunktet Oslo S. Kollegene dine er en flott gjeng med hjertet på rett sted, som verdsetter det sosiale og å ha det gøy på jobben. Retriever tilbyr deg en fleksibel arbeidsplass, hybridløsning, konkurransedyktige betingelser og en god balanse mellom arbeid og fritid. Det er også gode muligheter for intern vekst og utvikling. Her kan du lese litt mer om hvordan hverdagen i vår avdeling er!
Om Retriever
Retriever er Nordens ledende selskap for analyse av data og kommunikasjonsinnsikt. Vi har vært ledende innen digitalisering av medieovervåkningsbransjen i over et tiår, ved å lansere den nyeste teknologien på markedet og tilpasse virksomheten til det stadig skiftende datalandskapet. Retrievers drivkraft er å forstå kundenes virkelighet, for å kunne gi bedre innsikter som igjen fører til bedre beslutninger. Retrievers mål er å bli kundens mest verdifulle leverandør innen forretningsinnsikt.
Denne rekrutteringsprosessen gjennomføres av TEMP-TEAM. Det er ønske om snarlig oppstart, men vi kan vente på den rette! Ta gjerne kontakt med Kristin eller Julie for mer informasjon.
Velkommen som søker!
Om arbeidsgiveren
Vi drives av å forstå kundenes virkelighet - av å kunne gi våre kunder innsikten de trenger for å fatte bedre beslutninger.
Retriever har avdelinger i Oslo, Stockholm, Gøteborg, Helsinki og København med over 200 ansatte totalt. I Oslo er det drøyt 60 ansatte med kunder fra alle sektorer og bransjer. Alle medieovervåkningstjenester er bygget på en egenprodusert digital plattform. Her overvåkes og presenteres nyheter fra nett- og papiraviser, TV og radio, samt sosiale medier, i en portal tilgjengelig for våre kunder. Vi eies av NTB og svenske TT.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Langkaia 1, 0150 Oslo
- Bransje: IT - programvare, Markedsanalyse, PR, informasjon og kommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Koordinering, Kundeservice, Kurs og opplæring
Nøkkelord
Mediaanalyse, Kundeservice b2b, Kundebehandling, Kommunikasjon og media, Samfunnsanalyse
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 377811767
- Sist endret