Kunderådgiver Bedrift – Service Meglet & Partner
Storebrand
- Frist 18.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Hei, du som brenner for de gode kundeopplevelsene og liker å løse komplekse utfordringer!
Vi ser etter deg som søker nye utfordringer, utviklingsmuligheter og som drives av gode kundeopplevelser. Har du erfaring med pensjon og ajourhold i Bedriftsmarkedet? Søk da på vår ledige stilling som Porteføljeforvalter / Kunderådgiver Bedrift i Service Meglet & Partner.
Vi skal styrke teamet som hver dag leverer kundeservice i verdensklasse til våre meglede pensjonskunder. Bedrifter som benytter forsikringsmegler, har ofte komplekse ordninger som krever at du raskt setter deg inn i utfordringene og finner gode løsninger. I Service Meglet & Partner jobber vi tett med meglerhusene for å skape best mulig verdi for kundene våre. Hos oss vil du få mulighet til å bygge kompetanse gjennom den daglige kundeservice, til våre meglende pensjonskunder. Vi tror du vil lykkes i denne rollen hvis du er målrettet, liker å utvikler deg faglig i hverdagen, og trives med både norsk og engelsk som arbeidsspråk.
Vi har stor takhøyde, vi deler kompetanse og har en åpen feedback-kultur. Kort sagt – et godt og inkluderende arbeidsmiljø! For å gi gode kundeopplevelser er det viktig at vi har det gøy og trives i hverdagen.
Her er tre av de tingene vi er spesielt stolte av i teamet;
- Teamet vårt har bred og dyp kompetanse innen pensjon og ajourhold
- Alle i teamet bidrar til å utvikle kundeopplevelsene – hver dag!
- Bedrifter og forsikringsmeglere vi jobber med anbefaler oss som leverandør og samarbeidspartner
Hvordan kan en arbeidshverdag hos oss se ut?
- Du får egen portefølje med ansvar for betjening / kundeservice av meglede bedriftskunder som har pensjon i Storebrand
- Du jobber med kunder, forsikringsmeglere og med kundeansvarlig (KAM)
- Du har både egne kundemøter, og deltar i fellesmøter med megler og kundeansvarlig
- Typiske oppgaver er ajourhold (manuelt/månedlige lønnsfiler/a-meldingen), fusjoner, fisjoner, endring av avtaler, aksepter og beregninger av tilbud, og besvare generelle spørsmål fra meglere og bedriftskunder.
Hvem er du?
Vi er ute etter deg som er motivert av å skape gode kundeopplevelser, i hvert møte med kunden. Du er selvstendig, strukturert og ansvarlig lagspiller. Du er nysgjerrig og alltid på søken etter forbedringsmuligheter og gjennomfører.
Vi ser for oss at du har høyere utdanning innen relevant fagområde eller solid erfaring med kundeorienterte arbeidsoppgaver. Du har erfaring med tjenestepensjon og forsikringsprodukter, gjerne fra forsikringsmeglerbransjen, og har god kjennskap med MS Office, spesielt Excel.
Hvorfor velge Storebrand?
Hos oss får du rom til å ta plass og din mening hørt. Det tilrettelegges for personlig utvikling og læring gjennom kontinuerlig kompetanseutvikling i form av faggrupper, konferanser, kursing og innovasjonsdager.
Vi tror på verdien av å ha forskjellige perspektiver og bakgrunner i organisasjonen vår, og jobber derfor aktivt for å skape et sosialt miljø som er inkluderende og mangfoldig. Vi har fått annerkjennelse for dette arbeidet blant annet ved tildelingen av SHE-index prisen i 2023 og i 2024, en likestillingsindeks som måler og sammenligner kjønnsbalansen i selskaper.
Vi holder til på Lysaker, sentralt plassert i nærheten av kollektivtransport, og med god kapasitet på sykkelparkering og garderober. Vi er også opptatt av din helse og har helseforsikring som sørger for at du er svært godt ivaretatt. Kontoret vårt huser også kiropraktor/fysioterapeut og et bredt spekter av treningsmuligheter gjennom velutstyrte treningsrom og egen gymsal.
Videre vil du som ansatt få glede av meget god pensjonsordning, gunstige forsikringer i tillegg til subsidiert ansattlån for boligkjøp.
Har du spørsmål? Ta kontakt med Leder Service Meglet & Partner, Jaidip Singh Bajwa, tlf. 413 28 309, eller e-post jaidip.singh.bajwa@storebrand.no.
Søknadsfrist: 18.11.2024 - Vi vurderer kandidater fortløpende, så ikke vent med å søke.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Storebrand samarbeider med Semac for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen. I forbindelse med bakgrunnssjekk må politiattest fremlegges for stillinger som krever autorisasjon og/eller godkjenning av egnethet.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Professor Kohts vei 9, 1366 Lysaker
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Saksbehandler
Nøkkelord
kunderådgiver, bedrift, pensjon, porteføljeforvalter, forsikring
Annonseinformasjon
- FINN-kode 377842061
- Sist endret