Bildegalleri
DEN LOJALE KUNDEN - Magnus Söderlund
Beskrivelse av varen
Har ryddet i hyller og kasser.
Selger DEN LOJALE KUNDEN - Magnus Söderlund.
Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet? Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka forsøker å gi svar på følgende spørsmål: * Hva er kundelojalitet?* Hva er det som driver fram kundelojalitet?* Hva er det som driver fram "hyperlojalitet"?* Hva skal lojalitetsføreren gjøre for å oppnå lojale kunder?* Hva blir konsekvensene av kundelojalitet?
Se mine andre annonsen også. Mye bra for en billig penge.
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 28.10.2024, 14:01 ・ FINN-kode: 377844972