Kundeveiledere
Eviny Marked AS
- Frist 17.11.2024
- Ansettelsesform Engasjement
Vil du bli en del av vårt fremtidsrettede kundesenter?
Mitt navn er Kristian. Jeg jobber som kundeveileder på Eviny sitt kundesenter.
Vi søker nye kolleger til min avdeling, i første omgang i et 6 mnd. vikariat/engasjement i 100%, 80% og 40% stillinger. Husk å merke søknaden med hvilke stillingsprosent du søker!
På kundesenteret betjener vi kundehenvendelser knyttet til TV og Internett. Det viktigste for oss er å levere kvalitet, service og gode løsninger. Er dette noe du kjenner deg igjen i? Jeg vil gjerne fortelle deg litt om hvordan det er å jobbe hos oss. Kanskje du klarer å danne deg et bilde av hvordan din nye hverdag kan se ut.
Som regel kommer jeg på jobb kl. 08:00 og går kl. 16:00. Noen ganger kommer jeg senere og jobber lengre. Vaktene mine varierer, men jeg jobber mest tidlig. Jeg foretrekker å jobbe fra våre moderne lokaler i Solheimsviken. Likevel hender det at jeg jobber hjemmefra. Jeg setter pris på muligheten til å variere.
Dagen starter med at jeg henter meg en kopp kaffe og småprater med kollegene mine. Deretter oppdaterer jeg meg på eventuelle nyheter og ser over saker fra gårsdagen. Etter hvert begynner kundene å kontakte oss. De fleste ringer inn, men det kommer også henvendelser på chat, facebook og e-post. Det er stor variasjon i spørsmål og problemstillinger fra kundene. Det liker jeg, for jeg føler meg aldri ferdig utlært.
Både jeg og andre kolleger som har jobbet her en stund har fått mer komplekse arbeidsoppgaver og utvidet ansvar. Mye av dagen min går til dette arbeidet også. For meg er utvikling og personlig vekst viktig. En av årsakene til at jeg trives så godt, er nettopp det at jeg blir sett og satset på.
Arbeidsmiljøet er en annen årsak til at jeg trives. Vi har et inkluderende miljø med høyt fokus på trivsel både på og utenfor jobb. Vi har sosiale arrangement som kick-off, sommerfest og julebord, samt mer uformelle sammenkomster.
Jeg anbefaler jobben som kunderådgiver varmt, og ser frem til å få enda flere med på laget.
Dersom du ønsker å bli min nye kollega, håper jeg du kjenner deg igjen i dette:
- Du tar eierskap til arbeidsoppgavene dine
- Du har god arbeidsmoral og høy arbeidskapasitet
- Er strukturert og punktlig
- Er flink til å ta initiativ
- Stiller med godt humør
- Har mulighet til å jobbe varierte vakter (primært tidlig, men også kveld, helg og natt hver sjette uke - svært gode lønnsbetingelser ved ubekvem arbeidstid)
Vi kan tilby:
- Meget gode pensjons- og lønnsbetingelser
- Gode muligheter for fast ansettelse
- Moderne og sentrale lokaler
- Fleksibel vaktstart
- Hjemmekontor
- Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Idrettslag innenfor golf, e-sport, bowling, fjellturer m.m.
- Muligheter for leie av firmahytter og leiligheter på steder som Geilo, Voss og Gran Canaria
Er det deg vi ser etter? Ta kontakt da vel!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Solheimsgaten 5, 5058 Bergen
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Kraft og energi, Telekommunikasjon
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
Nøkkelord
kundeveileder, kundesenter, telekom
Annonseinformasjon
- FINN-kode 377858006
- Sist endret