Kundebehandler
Franzefoss Gjenvinning AS (FGJ) region Sør-Øst
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Er du klar for å ta kundeservice til nye høyder?
Vil du bli en del av et team som setter bærekraft og kvalitet i fokus?
Vi søker en dyktig og proaktiv kundebehandler til vårt kundesenter på Haraldrud/Oslo i region sør-øst. Hos oss skal våre kunder oppleve Franzefoss som en trygg og pålitelig samarbeidspartner som leverer varer og tjenester av høy kvalitet – til avtalt tid og pris. Vår ambisjon? Å være den mest bærekraftige aktøren med de mest fornøyde kundene i gjenvinningsbransjen!
Hva kan du forvente?
Som kundebehandler hos oss blir du en sentral del av et team på 8 dedikerte kolleger, der vi sammen jobber for å opprettholde vår markedsposisjon som «tett på» kundene. Du vil ha ansvar for kundeservice og salgsstøtte/backoffice, og din innsats vil være avgjørende for vår felles suksess.
Vi ønsker deg som er kvalitetsbevisst, serviceinnstilt, og har erfaring med fakturering. Hos oss får du muligheten til å utvikle deg i et miljø preget av samarbeid, høy trivsel, og vilje til å skape resultater.
Dine arbeidsoppgaver inkluderer:
- Klargjøring til fakturering og kreditering
- Salgsstøtte og backoffice-arbeid
- Registrering av ordre via telefon og e-post
- Sende tilbud og oppdatere priser til privatkunder og mindre bedrifter
- Aktiv kundeoppfølging
- Utarbeidelse av statistikk og rapporter
- Håndtering av faktura- og kundereklamasjoner
- Samarbeid med andre avdelinger og kolleger
- Delta i utviklingen av våre produkter og tjenester
Hvem ser vi etter?
Du har erfaring fra en tilsvarende rolle innen service og salgsstøtte, samt erfaring med fakturering. Det er en fordel med forståelse for logistikk. Du er digitalt anlagt og flink bruker av Office-pakken, og har gjerne kjennskap til CRM-verktøy – D365 er et pluss.
Du har meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk, og er tilpasningsdyktig, ansvarsfull, pålitelig og selvstendig. Struktur og effektivitet er nøkkelord for deg, og du trives med samarbeid og å finne løsninger.
Hvorfor velge Franzefoss?
Vi er en solid arbeidsgiver som verdsetter kloke og engasjerte medarbeidere. Hos oss får du muligheten til utvikling og vekst – både personlig og profesjonelt. Du vil være med i et selskap og en avdeling i stadig utvikling, i et åpent og ærlig arbeidsmiljø. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn, gode forsikrings- og pensjonsvilkår, samt et arbeidsmiljø som er blitt sertifisert som et Great Place To Work i 2023.
Er du klar for å bli en del av vår spennende reise? Vi ser frem til å høre fra deg!
Vil du vite mer om stillingen kan du kontakte leder kundesenter; trine.hahne@franzefoss.no.
Om arbeidsgiveren
Vår visjon er å være Samfunnets beste valg. Det betyr at Franzefoss drives og utvikles for å skape verdier for våre kunder, medarbeidere og samfunnet. For å lykkes er det avgjørende å ha en sterk organisasjonskultur som er bygget på våre verdier. Vi er stadig på jakt etter dyktige medarbeidere som er Hel ved, praktiserer Tøff kjærlighet og som vil bli Stadig bedre.
Les mer om oss på: www.franzefoss.no, og følg oss på LinkedIn, Facebook og Instagram.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Haraldrudveien 34, 0581 Oslo
- Bransje: Bygg og anlegg, Industri og produksjon, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Kundeservice, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kundebehandler, Fakturering, Salgsstøtte, Kundeoppfølging, Service
Annonseinformasjon
- FINN-kode 378007048
- Sist endret