Bildegalleri
BSA Gold Star 650
2024
0 km
652 cc
45 hk
Pris
129 900 kr
Nyttige lenker
Medlem av NMCFEff. rente 12.73%. Eksempel: 130 000 kr over 5 år. Kostnad 43 382 kr. Totalt 173 382 kr.
Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Legacy Edition (Chrome): 134.900,-
Insignia Black: 132.900,-
Insignia Red: 132.900,-
Highland Green: 129.900,-
Bensintank 12 Liter
Dreiemoment 55 NM
Setehøyde 780mm
Montering/klargjøring/registrering 4.000,- kommer i tillegg.
BSA Gold Star 650 er klassikerens ultimate drømmesykkel, med sine lekre linjer, de blankpolerte eikefelgene, det markante eksosanlegget, de tradisjonelle støtdemperne og selvsagt nydelige analoge instrumenter. Alt er på plass for klassiker-entusiasten! Her er det bare å kle på seg skinnjakka og gjøre seg klar for herlige sommerdager på asfalten. Med stor porsjon kjøreglede får du både i pose og sekk med Gold Star 650.
The Gold Star kommer fra fabrikken med retrodekkene Pirelli Phantoms, Brembo bremsekaliper og eksosanlegg i rustfritt stål. Ta også en titt på detaljene på den skreddersydde salen. Her er ingen detaljer overlatt til tilfeldighetene. Det gjelder også hjulskjermene i krom, som setter standarden på en slik type motorsykkel.
BSA Gold Star 650 kan kjøres med A2-førerkort, noe som gjør den tilgjengelig for enda flere norske motorsyklister. Den har lang sal og fotpinner for passasjer som standard. Den svært gode drivstofføkonomien gir fin rekkevidde med 12 liters bensintank. Apropos bensintank: Lekrere design skal du lete lenge etter! Her har BSA tatt med seg retro-aspektet og laget et smykke av en tank!
Kjøreegenskapene er hevet mange hakk på Gold Star 650. Den lange akselavstanden på 1425 mm gir svært god stabilitet. Motoren er atskillig mer underholdene og harmonisk enn du forventer av en enkeltsylinder. Dobbel balanseaksel, moderne elektronisk innsprøytning og fireventilers DOHC-motor sørger for moderne ytelser – pakket inn i klassisk retro.
BSA kaller instrumentene for "Twin Pod", som er en henvisning til de to analoge klokkene midt på styret. Også her skiller BSA seg ut fra mye annet. Nålene på speedometer og turtelleren starter på "klokken 14". En kul og annerledes effekt. I tillegg til de analoge målerne er det et LCD-display i midten, med god og nødvendig informasjon. På styret finner du også USB/USB-C-kontakter. Det gir muligheter for å koble på smarttelefonen eller en navigasjonsenhet.
Det siste kan være en god ide. Det er nemlig store muligheter for at turen kan bli både lang og uforutsigbar når du setter deg på Gold Start 650. Den har alt du ønsker for herlige dager både i byen og på landeveien.
Motoren er produsert i samarbeid med anerkjente Rotax og Ricardo engineering. Den måler 652 kubikkcentimeter og yter 45 hestekrefter. Den er tilkoplet en femtrinns girkasse. Toppfarten er oppgitt til 165 kilometer i timen.
Kanskje kommer du ikke raskest frem med BSA Gold Star 650. Men du har garantert den kuleste reisen! Regn med lange blikk fra alle som synes ekte motorsykkel er nettopp slik Gold Star fremstår.
Triumph, Bonneville, Street, Twin, Classic, Royal Enfield, W650
Insignia Black: 132.900,-
Insignia Red: 132.900,-
Highland Green: 129.900,-
Bensintank 12 Liter
Dreiemoment 55 NM
Setehøyde 780mm
Montering/klargjøring/registrering 4.000,- kommer i tillegg.
BSA Gold Star 650 er klassikerens ultimate drømmesykkel, med sine lekre linjer, de blankpolerte eikefelgene, det markante eksosanlegget, de tradisjonelle støtdemperne og selvsagt nydelige analoge instrumenter. Alt er på plass for klassiker-entusiasten! Her er det bare å kle på seg skinnjakka og gjøre seg klar for herlige sommerdager på asfalten. Med stor porsjon kjøreglede får du både i pose og sekk med Gold Star 650.
The Gold Star kommer fra fabrikken med retrodekkene Pirelli Phantoms, Brembo bremsekaliper og eksosanlegg i rustfritt stål. Ta også en titt på detaljene på den skreddersydde salen. Her er ingen detaljer overlatt til tilfeldighetene. Det gjelder også hjulskjermene i krom, som setter standarden på en slik type motorsykkel.
BSA Gold Star 650 kan kjøres med A2-førerkort, noe som gjør den tilgjengelig for enda flere norske motorsyklister. Den har lang sal og fotpinner for passasjer som standard. Den svært gode drivstofføkonomien gir fin rekkevidde med 12 liters bensintank. Apropos bensintank: Lekrere design skal du lete lenge etter! Her har BSA tatt med seg retro-aspektet og laget et smykke av en tank!
Kjøreegenskapene er hevet mange hakk på Gold Star 650. Den lange akselavstanden på 1425 mm gir svært god stabilitet. Motoren er atskillig mer underholdene og harmonisk enn du forventer av en enkeltsylinder. Dobbel balanseaksel, moderne elektronisk innsprøytning og fireventilers DOHC-motor sørger for moderne ytelser – pakket inn i klassisk retro.
BSA kaller instrumentene for "Twin Pod", som er en henvisning til de to analoge klokkene midt på styret. Også her skiller BSA seg ut fra mye annet. Nålene på speedometer og turtelleren starter på "klokken 14". En kul og annerledes effekt. I tillegg til de analoge målerne er det et LCD-display i midten, med god og nødvendig informasjon. På styret finner du også USB/USB-C-kontakter. Det gir muligheter for å koble på smarttelefonen eller en navigasjonsenhet.
Det siste kan være en god ide. Det er nemlig store muligheter for at turen kan bli både lang og uforutsigbar når du setter deg på Gold Start 650. Den har alt du ønsker for herlige dager både i byen og på landeveien.
Motoren er produsert i samarbeid med anerkjente Rotax og Ricardo engineering. Den måler 652 kubikkcentimeter og yter 45 hestekrefter. Den er tilkoplet en femtrinns girkasse. Toppfarten er oppgitt til 165 kilometer i timen.
Kanskje kommer du ikke raskest frem med BSA Gold Star 650. Men du har garantert den kuleste reisen! Regn med lange blikk fra alle som synes ekte motorsykkel er nettopp slik Gold Star fremstår.
Triumph, Bonneville, Street, Twin, Classic, Royal Enfield, W650
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- Fritatt (avgifter)
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Ny
- Merke
- BSA
- Modell
- Gold Star 650
- Modellår
- 2024
- Type
- Classic/Nakne
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 45 hk
- Slagvolum
- 652 cc
- Kilometerstand
- 0 km
- Vekt
- 212 kg
- Garanti
- Nygaranti
- Garantiens varighet
- 60 måneder
Utstyr
- ABS-bremser
- Antispinn
- Demping justerbar
- Girstillingsindikator
- Instrumentpanel LED
- Justerbare hendler
- Kjørecomputer
- LED-lykter
- Lift Control
- Lys LED kjørelys
- Startsperre
- USB
Dette kjøretøyet selges med Nygaranti (60 md.).
Reklamasjonsrett ved kjøp fra forhandler
Normalt gjelder 5 års reklamasjonsrett mot skjulte feil og mangler fra overlevering av produktet. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn du hadde grunn til å forvente, basert på informasjonen du har fått fra selger. Reklamasjonsretten kan være begrenset hvis forhandleren har forretningssted utenfor Norge.
Annonseinformasjon
FINN-kode
378308030
Sist endret
31. oktober 2024, 15:09
Referanse
2964
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
99 999 kr
125 000 kr
Skjetten
BSA Rocket 3
240 500 kr
117 000 kr
Sandnes
Triumph Thunderbird 1600
78 613 kr
Årnes
Triumph Bonneville
151 400 kr
Borgenhaugen
Triumph Bonneville T100 Icon Edition
198 900 kr
224 900 kr
Borgenhaugen
Triumph Bonneville Bobber Icon Edition
95 613 kr
Kolbotn
Triumph Scrambler 900
78 500 kr
Gressvik