Dokumentasjonsmedarbeider til internasjonalt konsern
Allweiler AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Dokumentasjonsmedarbeider
Allweiler AS, Norway supplies pumps and related equipment to marine industry, shipping and offshore. We serve all installed Allweiler products with spare parts, replacement pumps and service. Allweiler AS was establishes in 1971, and is a member of the CIRCOR group.
Dokumentasjonsansvarlig til internasjonalt konsern
Vi i Allweiler på Hvalstad øker nå staben på grunn av stor vekst, og søker en dyktig dokumentasjonsmedarbeider som vil spille en viktig rolle i vårt team.
I denne stillingen vil du samarbeide tett med vår tekniske dokumentasjonsansvarlig for å fordele oppgaver og sikre effektivitet. Fleksibilitet og vilje til å hjelpe er avgjørende, da du vil være en nøkkelressurs i teamet.
Vi er 30 kolleger totalt i Norge, og rollen som dokumentasjonsmedarbeider vil jobbe spesielt tett med vår salgsavdeling.
«Er du strukturert og nøyaktig, og har erfaring med teknisk dokumentasjonsarbeid kan du være den vi leter etter»
Arbeidsoppgaver;
- sørge for at teknisk dokumentasjon blir levert til rett tid og i henhold til interne krav og kundespesifikasjoner
- samarbeid med applikasjonsingeniører for å planlegge og følge opp fremdriften av dokumentasjonsleveranser
- ansvarlig for distribusjon av sertifikater og relaterte dokumenter til kunder
- vedlikeholde og oppdatere dokumentasjonsarkiver, systemer og databaser
- utarbeide, strukturere og kvalitetssikre teknisk dokumentasjon, sertifikater og tekniske rapporter, samt inkludere utskrift av papirkopier av brukermanualer
- jobbe med kontinuerlige forbedringer innen dokumentasjonsprosesser og rutiner
- generelle ad hoc oppgaver som tilfaller teamet
Du trives med å jobbe med orden og system. Du er strukturert og nøyaktig, og kvalitetsbevisst i alt du gjør. Du tar ansvar, holder frister samtidig som du er serviceinnstilt i møte med våre kunder.
Vi ønsker oss en engasjert kollega, som er lærevillig og som gjerne deler kunnskap med kolleger.
Ønskede kvalifikasjoner
- noe erfaring med prosjektstyring og teknisk dokumentasjon
- erfaring fra stilling med lignende/administrative arbeidsoppgaver
- gode kunnskaper i Excel og generelt gode IT-ferdigheter, det er et pluss med kjennskap til SAP som ERP-system
- gode muntlige og skriftlige engelskkunnskaper er et krav i denne stillingen
- evne til å arbeide selvstendig og ta ansvar for egne oppgaver.
- interesse for tekniske produkter og evne til å forstå teknisk innhold
Hos oss vil du møte hyggelige kolleger som er opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø i en solid bedrift etablert i 1971.
Vi har gode pensjons og forsikringsordninger (med helseforsikring) i tillegg til gratis parkering rett utenfor kontoret. Vi ligger sentralt til med kort vei til kollektivtransport.
Hos oss har vi fleksitid med kjernetid fra kl. 9-15. Det vil være mulighet for noe bruk av hjemmekontor i denne stillingen.
Høres dette interessant ut? Da vil vi gjerne motta din CV og søknad.
Søknader vil behandles fortløpende da det er ønskelig med snarlig oppstart.
For spørsmål, ta kontakt med Seniorrådgiver i Adecco Select Hanne Holst på tlf: 23 29 00 00
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Nye Vakaasvei 4, 1395 Hvalstad
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Industri og produksjon, Verksindustri
- Stillingsfunksjon: Dokumentasjon, Kontor og administrasjon, Kvalitetssikring
Annonseinformasjon
- FINN-kode 378426623
- Sist endret