Kundeservicemedarbeider
Homely
- Frist snarest
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å utvikle kundeserviceavdelingen i Homely?
Vil du være med å utfordre det eksisterende boligalarm-markedet?
Homely er en tydelig utfordrer på markedet for boligalarm med et moderne og tidsriktig konsept. Vi er i sterk vekst og trenger flere ansatte som vil bidra til at vi lykkes fremover.
Hos oss vil du ha en sentral rolle i videreutviklingen av vår supportavdeling og Homely sin tekniske løsning.
Vi søker deg som er entusiastisk og som ønsker å være med på en spennende reise i oppbyggingen av vår supportavdeling i Homely. Du er strukturert, pålitelig og har høy arbeidsmoral. Du har utpreget ordenssans og trives i et til tider hektisk arbeidsmiljø. Homely søker deg som legger stor vekt på ansvar, tar personlig initiativ og liker å jobbe selvstendig så vel som i team. Du kan bistå våre kunder på best mulig måte på våre plattformer og snakker flytende norsk.
Vi ser etter deg som har interesse for gode kundeopplevelser og teknologi, og som har forståelse for hvordan trådløse komponenter kommuniserer med hverandre – eller ønsker å lære mer om dette. Du må gjerne ha høyere utdannelse, men dette er ikke et krav. Vi tror du har erfaring fra kundeservice eller kundesupport, samtidig som du er sulten på nye utfordringer. Du trives på telefonen og er kjapp på tastaturet, da hovedoppgavene i stor grad vil bestå av kundebehandling over telefon og mail.
Arbeidsoppgaver:
- Yte fremragende support via telefon, mail og chat
- Support på våre løsninger
Vi ser etter deg som
- Gjerne har erfaring fra kundeservice
- Ønsker å lære om vår tekniske løsning
- Er entusiastisk og ønsker å skape den beste kundeopplevelsen
- Kommuniserer godt på norsk både muntlig og skriftlig
- Plettfri vandel er et krav
Vi tilbyr:
- Muligheten til å inngå i et team som har vunnet kundeserviceprisen 3 ganger (2020,2022 og 2023).
- En spennende og variert hverdag
- Konkurransedyktige betingelser
- Du vil ta del i et selskap i sterk vekst som har som misjon å levere trygghet til alle hjem i Norge.
- God opplæring og tett oppfølging samtidig som vi jobber sammen og spiller hverandre gode
- Et godt og sosialt arbeidsmiljø, hvor latteren sitter løst
- Sosiale sammenkomster utenfor kontorets fire vegger
- Tett jobbing med én av Norges mest erfarne gründere
- Lokaler sentralt på Lysaker med gunstig kantineordning
Ikke vær redd hvis du ikke kan krysse av i alle boksene.
Søknader behandles fortløpende.
For spørsmål om stillingen ta kontakt på epost: linda.johnsen[AT]homely.no
Om arbeidsgiveren
Homely leverer moderne boligalarm med profesjonelle tjenester på en enklere og rimeligere måte enn de tradisjonelle aktørene i markedet.
Ved hjelp av relevant teknologi og en transparent prismodell redefinerer vi opplevelsen av trygghet for folk flest. Gjennom nyttige produkter for hverdagen skaper vi en enklere dialog mellom deg og hjemmet ditt. Ett gjennomtenkt og annerledes alarmsystem.
Homely. Boligalarm, så trygt og enkelt som det burde være.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Lilleakerveien 2E, Oslo, Norway, 0283 Oslo
- Bransje: Elektronikk, Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Kundeservice, support, kundestøtte, teknisk support
Annonseinformasjon
- FINN-kode 378442619
- Sist endret