Bildegalleri
Diverse ATLAS togmodeller
Trygg handel med Fiks ferdig
Varen blir sendt til deg, og du har 24 timer på deg til å inspisere den før pengene overføres til selger.
Beskrivelse av varen
Tilstand: Som ny - Ikke synlig brukt
Kan sendes samlet for 70 kr
Oppgitt pakkestørrelse i annonsen gjelder for inntil 3 modeller, gi evt beskjed om du vil kjøpe alle med fiksferdig samlet sånn ar jeg får endret til en større pakkestørrelse
150 per stk, 800 for alle samlet
City og Truro
GWR 3700 Class 3440 City of Truro er et 4-4-0 damplokomotiv bygget i 1903 for Great Western Railway ved Swindon Works etter et design av George Jackson Churchward. Det ble delvis gjenoppbygd i 1911 og 1915, og omnummerert til 3717 i 1912
GWR King Class
Great Western Railway 6000 Class eller King Class er en klasse med 4-6-0 damplokomotiver designet for ekspresspassasjerarbeid og introdusert i 1927. De var de største lokomotivene bygget av GWR, bortsett fra det unike Stillehavet
RA 500 Mucca
Rete Adriatica Class 500 (italiensk: Gruppo 500), klassifisert i 1905 i Ferrovie dello Stato Italiane (FS; Italian State Railways) som klasse 670 (italiensk: Gruppo 670) Det var et uortodoks og ikonisk damplokomotiv med førerhuset fremover 4-6-0 ( 2′C).
Klasse 670, kalt Mucca (italiensk for "ku"), tilbrakte sin karriere på hovedjernbanene i Po-dalen; Selv om den var ganske rask og kraftig for sin tid, viste den uortodokse formen til lokomotivet seg til slutt ikke vellykket, med flere ortodokse design (som FS Class 680) som til slutt ble bygget. Uttak av både klasse 670 og klasse 671 lokomotivene begynte på 1930-tallet, og ved slutten av tiåret var alle lokomotivene tatt ut av drift; ingen overlevde til bevaring.
LMS Royal Scot Class
London, Midland and Scottish Railway (LMS) Royal Scot Class er en klasse med 4-6-0 ekspresspassasjerlokomotiv introdusert i 1927. Opprinnelig med parallelle kjeler, ble alle medlemmene senere ombygd med koniske type 2A kjeler, og var faktisk to klasser.
LNER Class «Flying Scotsman»
Nr. 4472 Flying Scotsman er et LNER klasse A3 4-6-2 "Pacific" damplokomotiv bygget i 1923 for London and North Eastern Railway (LNER) ved Doncaster Works etter et design av Nigel Gresley. Den ble satt i drift som langdistanse-ekspresspassasjertog på East Coast Main Line av LNER og dens etterfølgere, British Railways' Eastern and North Eastern Regions, gjorde særlig The Flying Scotsman-tjeneste mellom London King's Cross og Edinburgh Waverley som den ble oppkalt etter.
SBB-CFF-FFS C 4/5
C 5/6 var en klasse med damplokomotiver i bruk for de sveitsiske føderale jernbanene. 28 av dem ble bygget mellom 1913 og 1917; alle var trukket tilbake i 1968. Fire er bevart, en av dem i brukbar stand. Klassen ble designet for bruk på de bratte stigningene på Gotthard-ruten, og ble ansett som ekstremt effektiv, og fikk kallenavnet Elephant. Designet var basert på det vellykkede lokomotivet C 4/5, og resultatet er det største damplokomotivet som drives av de sveitsiske føderale jernbanene. I løpet av få år etter introduksjonen begynte de imidlertid å bli erstattet av nye elektriske lokomotiver.
BR 96 GR 2×4/4
Bavarian Class Gt 2×4/4 (bayerische Gt 2x4/4) motoren til Royal Bavarian State Railways (Königlich Bayerische Staats-Eisenbahnen eller K.Bay.Sts.B.), var et tungt godstog tanklokomotiv av Mallet type. Den ble senere utnevnt til DRG Class 96 (Baureihe 96) av DRG, DB og DR.
Div modelllokomotiv i plast ca 20-30 cm lange (1:100).
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innAnnonsens metadata
Sist endret: 3.11.2024, 12:58 ・ FINN-kode: 378725741