Kunderådgiver
AutoSync AS
- Frist 24.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Brenner du for gode kundeopplevelser og liker å ta ansvar?
BOMBRIKKE - DIGITALISERING - KUNDESERVICE - ANSVAR - PÅVIRKNING
I en tid hvor både betalings- og transportvaner er i endring har AutoSync som mål å gjøre bompenger enklere og mer oversiktlig for bilistene. I tillegg er selskapet en plattform og katalysator for innovasjon. Til dette arbeidet søker vi deg som brenner for gode kundeopplevelser og vil være med å løfte AutoSync' digitale tilstedeværelse og løsninger.
Utvikling i AutoSync handler både om å forbedre dagens kundeløsninger, forbedre selskapets lønnsomhet og ta frem helt nye tjenester. Og til tross for at AutoSync krever inn mer enn seks milliarder kroner hvert år er vi en liten organisasjon med 35 ansatte. Du kommer derfor til et selskap med korte beslutningsveier som også er preget av gründerånd hvor vi alle løfter sammen når det trengs.
Dette sier våre kunderådgivere:- Miljøet er så godt at jeg har valgt å jobbe her lenge.
- Her er det ikke mangel på utfordringer.
- Vi har et bra mangfold, så her kan alle føle seg hjemme.
- Som nyansatt ble jeg godt mottatt av joviale og inkluderende kolleger.
- Vi har gode ledere som ser oss.
- Vi jobber i et ryddig selskap som behandler ansatte ordentlig.
- Vi er gode på å ha det hyggelig sammen.
- Som har erfaring fra kundeservice og salg.
- Er en proaktiv og profesjonell rådgiver, som kommer med løsninger.
- Ønsker å gjøre kundens opplevelse enklere gjennom rask og effektiv betjening.
- Balanserer kvalitet og effektivitet til det beste for kunden og for AutoSync.
- Har gode kommunikasjonsferdigheter og kan veilede kunder på norsk og engelsk.
- Trives med å ha en stemme i et mindre miljø hvor du vil ha mulighet til å påvirke både utvikling av systemer, tjenester og produkter.
- Besvare henvendelser i våre kundekanaler, telefon og mail.
- Løse saker for kunden raskt, enkelt, trygt og personlig.
- Veilede kunder til selvbetjente løsninger.
- Du skal bidra med måloppnåelse for deg og avdelingen.
- Arbeidstid 08:00-15:30 ink. lunsj.
- Gode pensjons- og personalforsikringer.
- Moderne lokaler sentralt i Oslo med sykkelparkering, treningsfasiliteter og garderober.
Høres dette spennende ut?
Da vi vektlegger gode skriftlige kommunikasjonsevner ønsker vi at du sender oss både søknadsbrev og CV.
Vår samarbeidspartner Jobzone vil inviterer aktuelle kandidater fortløpende til intervju. Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med partnere i Jobzone, Camilla Meland.
Vi gleder oss til å høre fra deg!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Hammersborggata 2, 0181 Oslo
- Bransje: Bil- og bildelproduksjon, Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid, Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
Kundeservice, Rådgivning, MSOffice, Telefon, Kontoradministrasjon
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 378862461
- Sist endret