Leder Kundesenter Bedriftsmarked
SpareBank 1 Nord-Norge
- Frist 17.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Leder Kundesenter Bedriftsmarked
SpareBank 1 Nord-Norge er en ledende aktør innen bank- og finanssektoren i Nord-Norge. Vi er dedikert til å støtte lokalsamfunnene våre og bidra til økonomisk vekst og utvikling i regionen. Nå søker vi en dyktig og engasjert Leder for Kundesenter Bedriftsmarked.
Vi ser etter en leder med sterk forretningsforståelse og evne til å levere førsteklasses kundeservice. Som leder Kundesenter BM vil du lede et stort team bestående av tre avdelinger: Kundeservice, Betaling samt Kundekontroll Bedrift (kontroll og oppfølging av kundedata AML/KYC). Du vil ha et overordnet ansvar for å bygge opp enheten innen Kundekontroll, og sikre høy kvalitet i alle prosesser.
Det er viktig at du har erfaring med ledelse, og evne til å motivere og inspirere dine medarbeidere. Du vil håndtere et bredt spekter av faglige, operasjonelle og forretningsmessige oppgaver, og det forventes at du bidrar til forbedre og effektivisere arbeidsprosessene. Nye løsninger og teknologi, herunder robotiserte prosesser, vil være en nøkkelfaktor for å forbedre kundetilfredsheten.
Stillingen innebærer også et overordnet ansvar for å bygge opp et miljø for operativ AML, utvikle teamet og kompetansen, samt samarbeide tett med fagavdelingen for å utvikle rutiner og systematikk. Du vil ha et direkte lederansvar for betalingsområdet, og sørge for at leveranser og kundetilfredshet opprettholdes på et høyt nivå. Kundetilfredshet er en nøkkelfaktor, og du vil jobbe målrettet for å sikre at våre kunder alltid får den beste opplevelsen på tvers av avdelingens ulike ansvarsområder.
Med 25 ansatte under din ledelse, vil vi helst at du arbeider fra Tromsø og du rapporterer direkte til konserndirektør Bedriftsmarked.
Hva skal du jobbe med:
- Lede og utvikle teamene innen Kundeservice, Betaling, og Kundekontroll Bedrift.
- Sikre høy kvalitet i alle prosesser og bygge opp enheten innen kundekontroll
- Motivere og inspirere medarbeidere for å oppnå høye prestasjoner og kundetilfredshet.
- Implementere og utnytte teknologi for å forbedre og effektivisere arbeidsprosessene, inkludert robotisering og forenkling av rutiner.
- Sikre etterlevelse av interne retningslinjer og regulatoriske krav.
Hvem ser vi etter:
Vi ser etter en person som har minimum en 3-årig høyere utdannelse i bunn, men det viktigste er at du er en dyktig og engasjert leder med sterk forretningsforståelse og en genuin interesse for kundeservice. Du har erfaring med ledelse og evnen til å motivere og inspirere medarbeidere til å yte sitt beste. Du er en strategisk tenker som kan håndtere et bredt spekter av faglige, operasjonelle og forretningsmessige oppgaver.
Du har en solid forståelse av teknologi og hvordan den kan brukes for å forbedre og effektivisere arbeidsprosesser. Samarbeid er en viktig suksessfaktor for oss, og gode kommunikasjonsevner og evne til å bygge og opprettholde relasjoner, vil være avgjørende for å lykkes i denne stillingen.
Noe av det vi tilbyr:
Vi tilbyr en spennende og utfordrende stilling hvor du vil få muligheten til å lede og utvikle et stort team, samt være med på å forme fremtiden for vårt kundesenter.
Du vil få konkurransedyktige betingelser, inkludert en attraktiv lønnspakke og gode pensjons- og forsikringsordninger. Vi tilbyr også fleksible arbeidsforhold og muligheten til å jobbe med moderne teknologi og innovative løsninger. Hos oss vil du få støtte til faglig og personlig utvikling gjennom kurs, opplæring og muligheter for karriereutvikling.
Vi verdsetter et godt arbeidsmiljø og legger stor vekt på trivsel og samarbeid. Du vil bli en del av et engasjert og kompetent team som jobber sammen for å oppnå felles mål og sikre høy kundetilfredshet. I tillegg har vi både Bedriftsidrettslag med et bredt spekter av aktiviteter, og en Funksjonærforening som arrangerer mange hyggelige sammenkomster for oss.
Og ja, vi har naturligvis også trivelige, lyse og sentrale lokaler!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Storgata 65, 9008 Tromsø
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Ledelse, Økonomistyring og budsjettering
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Leder, Kundeservice, Kvalitet, AML, Personalansvar
Annonseinformasjon
- FINN-kode 378896274
- Sist endret