Service Management konsulent
TOPdesk Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Brenner du for teknologi og liker å finne gode løsninger?
Som konsulent hos oss er det tre nøkkelord å jobbe etter; problemløsing, ansvar og fleksibilitet.
Du vil få brukt dine analytiske evner til å hjelpe kundene med å forbedre sine IT-prosesser og bidra til at de får maksimalt ut av TOPdesk som verktøy. Du vil gi kundene og deres ansatte opplæring og støtte under og etter implementeringen.
Du vil jobbe med små og store kunder nasjonalt og internasjonalt, noe som gir en allsidig og spennende hverdag med varierte arbeidsdager og ulike problemstillinger å løse.
Som konsulent vil du bli spesialist på ditt felt og ekspert på vår programvare, og du kan også være en ressurs for våre internasjonale kontorer og ta enkeltoppdrag for deres ulike kunder.
I TOPdesk får du innblikk i hele næringskjeden, og jobber tett med hele teamet. Stillingen er en viktig verdiskapende rolle med høy påvirkningsevne og gir gode karrieremuligheter i et selskap i utvikling og vekst.
Vi ser etter deg som nikker gjenkjennende til disse punktene:
- Du er analytisk
- Du kommuniserer godt
- Du har et ønske om å jobbe i et internasjonalt selskap og miljø
- Du er ambisiøs, lærevillig og vil utvikle deg på et teknisk nivå
- Du motiveres av mål og felles innsats
- Du ønsker gode kollegaer og fornøyde kunder
- Du tar en utfordring på strak arm
Hva forventer vi å finne hos deg:
Du må gjerne ha høyere utdanning, eller kanskje er du nyutdannet innen IT, informatikk, ingeniørfag eller rett og slett brenner for teknologi og er flink til å finne gode løsninger?
- Du er en problemløser
- Du har en evne til å tenke utenfor boksen
- Du er løsnings- og resultatorientert, med gjennomføringsevne
- Du liker andre mennesker
- Du har gode norsk- og engelskkunnskaper
Din hverdag
Du blir en del av det norske konsulent-teamet som du også vil jobbe tett med og diskutere og forberede kommende oppdrag. Dere vil i samarbeid også utvikle kunnskapssenteret, nye tjenester eller prosedyrer til TOPdesk.
Teamet deltar også i anbudsbesvarelser med å definere vår ekspertise.
Det blir gitt en grundig opplæring i systemet vårt, hvordan vi implementerer, kundeoppfølging og våre fagområder.
Og det du ikke kan, lærer vi deg.
Om arbeidsgiveren
TOPdesk er et nederlandsk selskap med kontorer over hele verden, med mer enn 30 års erfaring. Vi utvikler og selger vår egen service management løsning.
I Norge er vi så langt rundt 20 ansatte som kjennetegnes ved for eksempel å være:
- Gode inkluderende lagspillere som både feiler, lærer og lykkes sammen.
- Grunnleggende interessert i teknologi, hjelpemidler og alt som forenkler hverdagen.
- I stand til å kommunisere åpent og tydelig i en internasjonal organisasjon.
- Brennende engasjerte, sosialt påskrudde og med sans for humor.
- Tilpasningsdyktige, uformelle, nysgjerrige
Vi mener at kulturen er den viktigste grunnen til at noen organisasjoner feiler, mens andre blomstrer. Derfor setter vi stor pris på engasjement hos våre ansatte!
Våre verdier er bygget på frihet, tillit og ansvar. Og hos oss kan du forvente å finne:
- En selvstendig og varierende jobb i en anerkjent internasjonal virksomhet
- Konkurransedyktig lønn inkludert pensjon-/helse- og forsikringsavtaler
- Teamarbeid på tvers av avdelinger
- Kurs og oppdatering på ditt fagfelt
- Eget utviklingsbudsjett
- Ekstra ferieuke da vi er stengt i “mellomdagene” ved jul og påske
- Reisekort sone 1 dekket i 9 måneder av året
- Lunsjordning på kontoret
- Regelmessige interne sosiale aktiviteter
Vi setter ellers personlige egenskaper høyt i TOPdesk.
Redd for å bli et lite tannhjul i et stort maskineri? Da burde TOPdesk være interessant for deg for her er du tett på prosessene.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Strandveien 55, 1366 Lysaker
- Bransje: IT - programvare, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Konsulent
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
kommunikasjon, internasjonalt, it-prosesser, analytiske evner, verdiskapende rolle
Annonseinformasjon
- FINN-kode 378899761
- Sist endret