Logistikk- og økonomimedarbeider
StudentConsulting
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Engasjement
Student og ønsker relevant arbeidserfaring i et internasjonalt konsern? Se hit!
På vegne av vår kunde Lindab AS ser vi etter deg som har et stort engasjement for logistikk, gode holdninger og et ønske om å bidra med kunnskap og innovative løsninger til teamet.
Lindab AS er et datterselskap av Lindab AB - et internasjonalt konsern som utvikler, produserer, markedsfører og distribuerer produkter og systemløsninger i sektoren for bygg og ventilasjon. Med en visjon om å skape optimal komfort i fremtidens bolig- og arbeidsmiljøer, utvikler de løsninger som er både energieffektive og gir økt verdi til kunder og sluttbrukere. De består i dag av ca. 90 ansatte i Norge, med hovedkontor i Oslo.
I Lindab er de opptatt av utvikling av sine ansatte, så her kan det være gode muligheter for deg som er proaktiv, fleksibel og endringsvillig!
Som logistikkmedarbeider får du en spennende stilling hvor du vil jobbe tett på viktige logistikkprosesser i bedriften, samtidig som du jobber med et bredt spekter av økonomirelaterte oppgaver. Stillingen tilpasses dine interesser og kan variere gjennom året, slik at du får mulighet til både bredde og faglig utvikling.
Dette vil være noen av dine arbeidsoppgaver:
- Overvåkning av varebeholdning og lageroptimalisering
- Håndtering av lageroverføringer mellom Lindab-avdelinger
- Prisforespørsler til transportører og booking av transport
- Kontering av inngående faktura mot avtaler
- Kontroll av innkommende faktura
- Avviksregistrering og rapportering
- Administrativt arbeid, inkludert arkivering av fortollinger, kostnadskontroll, analyse av kostnader m.m.
Kvalifikasjoner:
- Student på bachelor- eller masternivå innen økonomi, logistikk eller liknende
- Erfaring fra logistikk eller økonomi er en fordel, men ikke et krav
- Grunnleggende ferdigheter i Excel
- Gode norsk-kunnskaper, muntlig og skriftlig
Arbeidsdagen vil innebære rutinearbeid, men ingen dag er helt lik. Vi ser derfor etter deg som evner å tilpasse deg endringer raskt og tenker kreativt for å løse ulike problemstillinger. Du jobber også strukturert og effektivt med oppgaver. Det vil være perioder med høyt tempo, så det er viktig at du trives med dette og samtidig har et øye for detaljer. I rolige perioder forventes det at du tar initiativ til læring og utvikling internt.
Dette er en 20% stilling med muligheter for mer arbeid i ferier. Arbeidstider er innenfor vanlige kontortider, mandag-fredag, kl. 08-16, fra Lindab sine kontorer på Kalbakken i Oslo. Stillingen er i første omgang et engasjement gjennom oss i StudentConsulting frem til sommeren 2025, med mulighet for forlengelse. Ønsket oppstart er 1. desember, så søk allerede i dag! Vi i StudentConsulting tar kontakt med aktuelle søkere fortløpende.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: Stålfæra 10, 0975 Oslo
- Bransje: Bygg og anlegg, Eiendom, VVS
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Logistikk og lager, Økonomi og regnskap
Nøkkelord
Økonomi, Deltid, Student, Oslo, Administrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 378931641
- Sist endret