Bildegalleri
Aprilia RSV4
2011
29 924 km
999 cc
179 hk
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på AC4491Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Selger denne med tungt hjerte, da boligkjøp står for tur. Står varmt og tørt i garasje. PRØVEKJØRING ER MULIG (inne i garasje).
Grisefet RSV4 med MASSE mods og ekstrautstyr. Går vanvittig bra og har ingen feil eller alvorlige mangler. Alt av elektronikk: Traction Control (8 nivåer), anti wheelie (3 nivåer), Launch control, power modes (3 nivåer) og mye mer... LYDEN ER VAN. VITTIG!!! Aprilias V4 låter bedre enn alt annet på veien og ALLE snur seg når du kjører forbi. Du er nødt til å høre selv for å forstå.
Ifølge tidligere eier er motoren nybygd av eier før han igjen (utført sv MC Oslo) og har bare gått noen få tusen km siden dette.
Fullstendig overhalt bakaksel og lagere, ny bremseskive bak, nye bremseklosser bak, nytt litium batteri, nye brems/clutch hendler, nye tank grips, nye justerbare rear sets/fothvilere i cnc-frest aluminium (originale fothvilere medfølger), splitter nytt 520 racing kjede, nytt 520 drev foran (1 ned) og nytt 520 drev bak (2 opp). Dette er arbeid tidligere eier har utført før jeg fikk den. Har ikke dokumentasjon på noe arbeid når det kommer til verken motor eller annet. Men den har gått som en kule i mitt eie.
Kommer med 2 stk eksosanlegg (GPR og Leo Vince) og evt et tredje SC Project CR-T) om du betaler ekstra. Dekkene er ikke splitter nye men har masse mønsterdybde igjen og sitter klistret på veien. Kommer også med diskre frame silders.
Blinklysrelé bør byttes til "LED-relé" siden blinklysene bak er skiftet. Får opp varsel i speedometer på at lysene er gåen selv om de ikke er det. Olje bør skiftes før sesongen starter. Bremseklosser foran kan også evt byttes selv om det er en del belegg igjen. Ledning til bremselys sensor må festes/monteres skikkelig. Tidligere eier har hatt støttevelt på grus én gang og noe av plasten fikk noe merker, brukt lakkstift + klarlakk for å få det litt penere (se bilder).
Ring eller send melding om du vil komme og ta en titt, høre på godlyden eller testkjøre litt frem og tilbake, står i varm garasje i Skien.
Jeg har i utgangspunktet ikke lyst til å selge denne men er dessverre også nødt pga økonomi og leilighetskjøp... håper den kan få et nytt fint hjem hos deg.
Helftelser blir slettet ved salg.
Hører fra deg
Imre Guleng
41615899
Grisefet RSV4 med MASSE mods og ekstrautstyr. Går vanvittig bra og har ingen feil eller alvorlige mangler. Alt av elektronikk: Traction Control (8 nivåer), anti wheelie (3 nivåer), Launch control, power modes (3 nivåer) og mye mer... LYDEN ER VAN. VITTIG!!! Aprilias V4 låter bedre enn alt annet på veien og ALLE snur seg når du kjører forbi. Du er nødt til å høre selv for å forstå.
Ifølge tidligere eier er motoren nybygd av eier før han igjen (utført sv MC Oslo) og har bare gått noen få tusen km siden dette.
Fullstendig overhalt bakaksel og lagere, ny bremseskive bak, nye bremseklosser bak, nytt litium batteri, nye brems/clutch hendler, nye tank grips, nye justerbare rear sets/fothvilere i cnc-frest aluminium (originale fothvilere medfølger), splitter nytt 520 racing kjede, nytt 520 drev foran (1 ned) og nytt 520 drev bak (2 opp). Dette er arbeid tidligere eier har utført før jeg fikk den. Har ikke dokumentasjon på noe arbeid når det kommer til verken motor eller annet. Men den har gått som en kule i mitt eie.
Kommer med 2 stk eksosanlegg (GPR og Leo Vince) og evt et tredje SC Project CR-T) om du betaler ekstra. Dekkene er ikke splitter nye men har masse mønsterdybde igjen og sitter klistret på veien. Kommer også med diskre frame silders.
Blinklysrelé bør byttes til "LED-relé" siden blinklysene bak er skiftet. Får opp varsel i speedometer på at lysene er gåen selv om de ikke er det. Olje bør skiftes før sesongen starter. Bremseklosser foran kan også evt byttes selv om det er en del belegg igjen. Ledning til bremselys sensor må festes/monteres skikkelig. Tidligere eier har hatt støttevelt på grus én gang og noe av plasten fikk noe merker, brukt lakkstift + klarlakk for å få det litt penere (se bilder).
Ring eller send melding om du vil komme og ta en titt, høre på godlyden eller testkjøre litt frem og tilbake, står i varm garasje i Skien.
Jeg har i utgangspunktet ikke lyst til å selge denne men er dessverre også nødt pga økonomi og leilighetskjøp... håper den kan få et nytt fint hjem hos deg.
Helftelser blir slettet ved salg.
Hører fra deg
Imre Guleng
41615899
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 523 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 142 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Aprilia
- Modell
- RSV4
- Modellår
- 2011
- Type
- Sport
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 179 hk
- Slagvolum
- 999 cc
- Kilometerstand
- 29 924 km
- Vekt
- 205 kg
- Farge
- Hvit perlemor
- Registreringsnummer
- AC4491
- Chassis nr. (VIN)
- ZD4RKE00XBS000291
- Eiere
- 15
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
219 000 kr
Oslo
770 000 kr
80 000 kr
Ålesund
Honda
149 631 kr
Sandefjord
BMW S1000RR
135 613 kr
Askim
Ducati
74 900 kr
Mysen
Ducati 848
110 000 kr
Tvedestrand
Ducati SuperSport
265 631 kr
Uggdal
BMW S1000RR
150 613 kr
Løten
Honda VTR1000 SP2
140 613 kr
Oslo