Kunderådgiver - deltid
Lyse Dialog AS
- Frist 24.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du kickstarte karrieren din som kunderådgiver i Lyse Dialog?
Er du en servicestjerne med lidenskap for å skape gode kundeopplevelser? Kan du jobbe ved siden av studiene? Har du erfaring med kundeservice/support og tekniske problemstillinger? Klar til å ta fatt på en spennende reise i et selskap som satser på utvikling og intern mobilitet? Da er dette gjerne muligheten til å bli en del av et konsern som setter kunden i fokus, og som leverer førsteklasses kundeservice hver eneste dag.
Dine viktigste arbeidsoppgaver
Som kunderådgiver vil du håndtere og følge opp kundehenvendelser på ulike kanaler som telefon og chat/some. Du yter teknisk support, du rådgir og du veileder våre Altibox-kunder. For å yte best mulig kundeservice bruker du din interesse for teknologi for å holde deg oppdatert på prosesser, rutiner og mandater ved aktiv bruk av tilgjengelige støtteverktøy.
Hvem er du?
Vi ser etter deg som kan jobbe deltid ved siden av studiene. Samtidig har du gjerne erfaring med kundeservice/support, helst innenfor tekniske områder. Du er fleksibel når det gjelder arbeidstid og behersker norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig. Som person kjenner du deg igjen i våre verdier: modig, ansvarlig, tydelig og lagspiller. Du trives i et hektisk arbeidsmiljø, har en sterk serviceinnstilling og gode problemløsningsevner. Teknisk forståelse og evne til å formidle kunnskap videre er også viktig for rollen.
Arbeidstid
Kundesenteret er åpent hverdager fra kl. 07.00 til 22.00, og helg og helligdager fra kl. 0800 til 2100. Arbeidstid ihht. vaktplan. Du må minst kunne jobbe en kveldsvakt i uken, og annenhver helg.
Vi tilbyr
Vi tror Lyse konsernet er arbeidsplassen for deg som verdsetter et sterkt tverrfaglig miljø, gode kollegaer, faglig utvikling, fart og ja, til og med litt spenning! Lyse er en del av folks hverdag. Som vår Kunderådgiver vil du få muligheten til å jobbe hos en miljøorientert og sentral samfunnsbygger med store ambisjoner. Det som i størst grad bør lokke deg til denne stillingen er den faglige friheten du vil få, sammen med mulighetene til å utvikle deg faglig, enten i dybden eller på tvers.
Vi tilbyr betingelser som ikke står tilbake for resten av bransjen. Du vil møte et åpent og uformelt arbeidsmiljø med takhøyde og fleksibilitet. Her er noe av det vi kan tilby av goder:
- En svært gunstig innskuddspensjon- og forsikringspakke
- Firmahytter både på fjellet og ved sjøen
- Bedriftsidrettslag og subsidiert trening
- Ekstra fridager og gode velferdstiltak
- Masse kjekke sosiale sammenkomster
Og så gjør det godt å vite at vi jobber for et konsern med stort samfunnsengasjement. Bonus, ikke sant?
Kontakt
Nærmere opplysninger om stillingen får du ved å kontakte Christian Vik, Gruppeleder, på tlf. (Norge +47) 93488279. Personalrelaterte spørsmål rettes til Stian Søreng, HR-konsulent, på tlf. (Norge +47) 90088226.
Vi håper du kjenner lysten boble litt, og sender oss en søknad. Vi gleder oss til å lese den!
Lysekonsernet leverer samfunnskritisk infrastruktur og tjenester. Vi følger sikkerhetskrav fra norske myndigheter ved ansettelse. Kandidater forventes å åpent tilby all relevant informasjon om seg selv under rekrutteringsprosessen.
Vennligst legg ved kopi av CV og relevante vedlegg som vitnemål, attester, sertifikater og karakterer.
Bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater vil bli gjennomført.
Om arbeidsgiveren
Lyse Dialog AS er et selskap i Lyse-konsernet som har ansvaret for kundeservice, kundekontakt og faktureringstjenester. Flere år på rad har selskapet vunnet priser for god kundeservice. Selskapet har kontorer i Stavanger, Jørpeland, Alta og Porsgrunn.
Lyse er et norsk energi- og telekomkonsern som leverer produkter under merkevarene Altibox, Ice, NiceMobil og Lyse. Som en hundre år gammel start-up har vi fortsatt med oppdraget vårt om å utvikle kritisk infrastruktur som folk ikke klarer seg uten. Fra strømkabler og mobilmaster i lufta, til fiber, gass og fjernvarme i bakken. Det gjør vi fordi vi mener at alt som kan elektrifiseres, bør elektrifiseres, og alt som kan digitaliseres, bør digitaliseres. Dette samfunnsoppdraget krever mange hender, og i dag teller vi rundt 2000 ansatte. Blir du en av oss, blir du en samfunnsbygger som gir tilbake til fellesskapet.
- Sektor: Privat
- Sted: Breiflåtveien 18, 4017 Stavanger
- Bransje: Internettbaserte tjenester, Telekommunikasjon, Underholdning
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Kundeservice, Rådgivning
Nøkkelord
kundeservice, support, rådgivning, deltid
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379034841
- Sist endret