Administrasjonskoordinator
BDO AS
- Frist Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende
- Ansettelsesform Fast
En av Norges beste arbeidsplasser ser etter administrasjonskoordinator med utpreget serviceinnstilling
Til vårt kontor i Ålesund søker vi nå etter en medarbeider i 100% fast stilling. Dette er en administrativ stilling som skal bistå våre kontorer på Sunnmøre, Nordfjord og Sunnfjord med oppgaver innen prosjektadministrasjon, ressursstyring, fakturering, CRM rutiner, organisering av kundeseminarer, administrativt kontorarbeid.
Stillingen favner bredt og vil løpende bli tilpasset organisasjonens behov. Stillingen vil også til dels kunne tilpasses den aktuelle kandidatens kompetanse og erfaringsnivå.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder vil blant annet være:
- Ressursstyring
- Prosjektadministrasjon
- Fakturering og oppfølging av kunder
- Henvendelser fra kunder og ajourhold av kundeopplysninger
- Bistå organisasjonen med rutiner knyttet til Hvitvaskingsloven
- Planlegging og gjennomføring av møter, aktiviteter og arrangementer – både internt og eksternt
- Andre praktiske og administrative kontoroppgaver
Du må være villig til å ta i et tak der det trengs. Vi ser etter deg som er serviceinnstilt, løsningsorientert, positiv, omgjengelig, pålitelig, og samtidig avbalansert og holder hodet kaldt i hektiske perioder. Du må trives med å være i front og kunne yte god og profesjonell service.
Formelle krav:
- Fullført høyere utdanning.
- Flytende i norsk muntlig og skriftlig, god i engelsk
- Gjerne tidligere relevant arbeidserfaring
- Erfaren bruker av Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Generelt gode IT-kunnskaper
Vi tilbyr:
- Et godt og sosialt arbeidsmiljø med mange hyggelige og engasjerte kollegaer
- I BDO har vi forståelse for at hverdagen kan være variert og utfordrende, og tilbyr derfor fleksible løsninger for å sikre at våre medarbeidere får den arbeidshverdagen de ønsker seg.
- BDO tilbyr konkurransedyktige betingelser og svært gode vilkår i form av både fritidstilbud, pensjons- og forsikringsavtaler samt andre fordeler.
- Arbeidssted i Ålesund
Er det noen av punktene nevnt over som du føler treffer deg?
Da vil vi gjerne motta din CV og søknad! Inkluder gjerne i søknaden hva som er din motivasjon for BDO og hvorfor du er den rette for denne stillingen.
SØKNADSFRIST: 08.desember
Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende.
Om arbeidsgiveren
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene våre og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente medarbeidere. Det er viktig for oss å ha en inkluderende og mangfoldig kultur. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik bakgrunn, erfaring, kompetanse og perspektiver. I BDO skal alle føle tilhørighet. Vi støtter din utvikling og gjør det mulig for deg å realisere gode ideer og initiativer.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Lerstadvegen 517, 6018 Ålesund
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: HR, organisasjonsutvikling og rekruttering, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskap
- Stillingsfunksjon: HR, personal og rekruttering, Konsulent, Økonomi og regnskap
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Administrasjon, Koordinator, Fakturering, Arrangement, Kundebehandling
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379038088
- Sist endret