Service Account Representative
Getinge Norge AS
- Frist 30.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Ønsker du en spennende, innholdsrik og viktig jobb?
Om denne muligheten
Getinge er en velrespektert produsent av originalutstyr (OEM), dedikert til å redde liv gjennom produksjon og vedlikehold av en rekke medisinske enheter og løsninger. Vårt Service Team er i forkant av vår virksomhet, ansvarlig for rutinemessig service, testing og reparasjon av vårt utstyr på sykehus og anlegg i hele Norden. Som Service Account Representant er ditt ansvar å levere og lukke ettersalgsavtaler til våre kunder, men også støtte utstyrssalg i anbudsprosessen. Dette er en rolle for deg med et kommersielt tankesett og dyp kunnskap innen ettermarked og service.
Dette er en feltbasert rolle (hele Norge) og du må være selvstendig med erfaring i å håndtere din egen arbeidsmengde. Selv om du for det meste vil jobbe selvstendig, vil du støttes av jevnlig kontakt med service- og salgsteamet i Norge samt den svenske serviceorganisasjonen.
Dine arbeidsoppgaver
• Øke Getinges kontraktandel av installert base og aktivt identifisere nye muligheter i markedet
• Utarbeide Servicetilbud og Serviceavtaler basert på kundebehov
• Sikre at nye og eksisterende avtaler er lønnsomme
• Ha jevnlig oppfølging med relevante kunder og inkludere andre Getinge-funksjoner etter behov
• Støtte produktsalgsteam med installasjon og ettersalgspriser i anbud
• Sørge for at definerte KPIer (Økonomi, ytelse) oppfylles som inkluderer salg av avtale, utstyr under kontrakt, kontraktslønnsomhet, kundebesøk etc
• Sørge for at alle dokumenter og andre oppgaver utføres i en høy kvalitetsstandard og i henhold til Getinges Quality Management System (QMS)
• Sørge for god og langsiktig dialog med kundene og representere Getinge på en god måte
• Sikre godt samarbeid med alle interne interessenter
Denne stillingen er stasjonert i Norge og reising på påregnes.
Hvem er du?
For å lykkes i denne stillingen, tror vi at du har følgende kvalifikasjoner:
• Kunnskap og erfaring innen Salg
• Erfaring med å bygge langsiktige relasjoner med kunder på ulike hierarkinivåer
• Teknisk forståelse, gjerne innenfor Medisinsk utstyr og spesielt serviceavdeling eller lignende
• Erfaring med Aftersales/Servicevirksomhet
• Bsc eller annen høyere utdanning innen ingeniørfag eller lignende
• Flytende norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
I tillegg til dine tekniske ferdigheter, setter vi stor pris på din personlighet. I denne rollen ønsker vi at du har gode kommunikasjonsevner, for å kunne skreddersy og formidle verdi til kunder. Du ser på deg selv som en lagspiller både internt og eksternt. Du er vant til å drive dine egne prestasjoner og har evnen til å ta beslutninger. I denne rollen verdsetter vi også din evne til å strukturere og ha en kvalitetstankegang.
Hos Getinge ser vi på oss selv som proaktive og selvdrevne i å lære og bidra til den fortsatte utviklingen av produktene våre og organisasjonens evner. Vi er team players, game changers & forward thinkers.
Vi tror du vil trives i et miljø med høye forventninger og har interesse for produktene våre.
Hvorfor bli med oss i Getinge
Getinge tilbyr en jobb i et trygt og uformelt arbeidsmiljø, hvor vi setter pris på tett teamsamarbeid. Vi holder en åpen dialog mellom ledere og medarbeidere, samt mellom team. Vi har fokus på å utvikle mennesker, og sammen skal vi lage en plan for læring og kompetanseutvikling når du starter din karriere hos oss.
Vi tilbyr en konkurransedyktig kompensasjons- og fordelspakke, inkludert velværetillegg, sjenerøse familiegoder og felles bedriftsaktiviteter. Alt for å sikre at vi støtter ditt velvære og mål.
Søknad
Søknader vil bli vurdert fortløpende, og vi anbefaler derfor å sende oss din søknad så snart som mulig, men senest 30.11.2024
Vi ber deg sende inn din søknad i vårt rekrutteringssystem ved å klikke på «søk nå»-knappen. På grunn av GDPR-regelverket godtar vi ikke søknader via e-post.
Hvis du har spørsmål angående rollen, vennligst kontakt Christoffer Björkman på Christoffer.bjorkman@getinge.com eller rekrutterer på emma.paulsson@getinge.com
Vi ser frem til å motta din søknad. Vi håper du vil bli med oss på vår reise for å bli verdens mest ettertraktede MediTech-selskap.
Om arbeidsgiveren
Vi er Getinge! Vi er team players, game changers & forward thinkers, og jobber sammen mot et felles mål. Hos Getinge er vår lidenskap å sikre at alle mennesker og lokalsamfunn har tilgang til best mulig omsorg. Vi tilbyr sykehus og biovitenskapelige institusjoner produkter og løsninger som tar sikte på å forbedre kliniske resultater og optimalisere arbeidsflyter. Vi samarbeider hver dag for å gjøre en reell forskjell for kundene våre – og redde flere liv. Slipp løs potensialet ditt, inspirer til endring og bring ideer til live med oss. Hvis du er klar for å utfordre status quo, bli med i teamet vårt og sett ditt preg på fremtiden sammen med oss.
- Sektor: Privat
- Sted: Enebakkveien 150, 0680 Oslo
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Markedsanalyse, Medisinsk utstyr og rekvisita
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Mekanisk, Teknisk salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379091381
- Sist endret