Supportkonsulent
Advania Norge AS
- Frist 19.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Servicehelt søkes til vårt supportteam i Asker!
Advania er en ledende leverandør av skytjenester i Norden, og vi er nå på utkikk etter flere talenter til vår Servicedesk. Som Supportkonsulent hos oss vil du være et viktig bindeledd mellom Advania og våre bedriftskunder. I hverdagen vil din oppgave være å behandle, feilsøke og løse problemer med servere, printere, Citrix, mail og brukertilganger - både via telefon og epost.
Du vil bli en del av en sammensveiset og sosial gjeng bestående av 10 dedikerte kolleger som spiller hverandre gode og deler av egen kunnskap. Hos oss ligger alt til rette for at du skal kunne utvikle deg, både faglig og personlig, og bygge videre på din karriere. For øyeblikket holder vi til på vårt kontor i Asker, men fra 2027 vil vi samlokalisere med andre avdelinger i sentrale Oslo.
I rollen vil du være bedriftens «ansikt» utad. Det er derfor helt avgjørende at du er et utpreget servicemenneske, som også evner å sette deg inn i kundens problem på en effektiv og konstruktiv måte.
Our difference is you💜
Vi ser etter deg som..
- Har gode samarbeidsegenskaper og en positiv innstilling
- Er selvstendig og ansvarsbevisst
- Gjerne har erfaring med kundeservice eller support
- Har gode PC-kunnskaper og systemforståelse
- Viser vilje til å lære og evner å ta utfordringer
- Har en velutviklet service- og kundeforståelse
Hva tilbyr vi?
- Penger – full lønn i foreldrepermisjon, og god pensjonsordning slik at du kan lene deg tilbake på dine eldre dager.
- Utstyr som får jobben gjort.
- Fleksible arbeidsordninger med mulighet for hjemmekontor – dette innebærer selvfølgelig tilskudd til bredbånd!
- 5 uker ferie. Og skulle uhellet være ute sørger vi for at du har noen av markedets beste helse- og reiseforsikringer.
- Muligheten til å utvikle og utfordre deg selv gjennom spennende og varierte arbeidsoppgaver. Vi håper selvfølgelig at du er med og utfordrer oss litt også!
- Et miljø som er genuint opptatt av å inspirere hverandre og dele av egen kunnskap – gjennom fagsamlinger, seminarer og foredrag, og selvfølgelig helt uformelt ved kaffemaskinen.
- Muligheten til å være så sosial du måtte ønske, både i og utenfor arbeidstid. Vi har egen sosialkomité, bedriftsidrettslag og mange ildsjeler. Hvorvidt du foretrekker å stå på bordet eller sitte i en krok er ikke så viktig for oss - vi har rom for alle 😊
Ved spørsmål om stillingen ta kontakt med Team Manager Eirik Nyborg på tlf.: 976 42 152 / e-post: eirik.nyborg@advania.no.
Søknader vurderes løpende, så hvis du mener denne rollen passer perfekt for deg, legg gjerne inn en søknad så snart som mulig!😊💜
Om arbeidsgiveren
Bli med i Advania - hvor IT handler om mennesker og det er medarbeiderne våre som skaper verdi!
Vi har 16 kontorer og ca. 850 medarbeidere i Norge, og vi verdsetter mangfold og inkludering for å styrke vårt lag og for å kunne være en troverdig partner for våre kunder. Vi ønsker å gjenspeile samfunnet med en jevn kjønnsfordeling, ulike aldersgrupper og et bredt etnisk mangfold.
Vi er forpliktet til bærekraft, bidrar aktivt innen miljø- og klimaspørsmål, og støtter menneskerettigheter som medlem av Etisk Handel Norge, FNs Global Compact og ODA nettverket. Vi står midt i den teknologiske utviklingen, og leverer kompetanse og råd som forbedrer kundens ytelse. Og med bransjekunnskap og anerkjent teknologi, skapes verdier som kundene kan dra nytte av i dag og i årene som kommer. Bli med i Advania-teamet, og la oss sammen forme fremtiden med innovativ IT!
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Drengsrudbekken 12, 1383 Asker
- Bransje: IT
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379171168
- Sist endret