Commercial Operations Analyst
foodora
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Operasjonell drivkraft og kommersiell suksess – er det deg? Bli vår Commercial Operations Specialist!
Ønsker du en nøkkelrolle i et av Norges mest innovative Quick Commerce-team? Som vår nye Commercial Operations Specialist vil du bidra til å videreutvikle foodoras retailvirksomhet utenfor restaurantsektoren. Bli med oss på en spennende reise der kundeopplevelse, operasjonell presisjon og kommersiell suksess står i fokus.
Vi søker nå etter en Commercial Operations Specialist, som skal sikre at foodoras Quick Commerce alltid er på sitt operasjonelt beste.
Quick Commerce er en innovativ avdeling som tilbyr kunder alt fra dagligvarer til apotekvarer og elektronikk levert på minutter. Som Commercial Operations Specialist for Retail blir du en del av et ungt og fremoverlent team, og vil ha ansvar for en del av teamets operasjonelle og kommersielle KPI'er. Du vil rapportere til Head of Retail.
Hva kan du forvente hos oss? Som en del av Foodoras Quick Commerce-team vil du få muligheten til å jobbe i et dynamisk miljø der vi setter innovasjon og samarbeid i høysetet. Du vil få eierskap til prosjekter, anledning til å jobbe tett med partnere og påvirke utviklingen i en voksende avdeling. Dette er en rolle for deg som trives med å jobbe proaktivt, tenke nytt og ta initiativ.
Hva blir dine arbeidsoppgaver?
- Daglig overvåking av våre partneres operasjonelle KPI’er som manglende varer, kansellerte bestillinger, sene leveranser, og NPS.
- Besøke nøkkelpartnere for å sikre at kundeopplevelse og operasjonell stabilitet blir opprettholdt på butikknivå.
- Bygge sterke partnerskap med våre Key Accounts for å fremme operational excellence sammen.
- Hjelpe nye partnere i onboardingfasen og ta dem til det neste nivået.
- Basert på performance data, drive frem forbedringsmuligheter i intern drift, samtidig som du effektiviserer og forbedrer jobben for/med partnere.
- Identifisere forbedringsmuligheter og sikre optimal drift
- Lede prosjektutrullinger og implementeringer av nye produktfunksjoner.
For å lykkes i rollen som Commercial Operations Specialist ser vi for oss at du:
- Har høyere utdanning innen business, markedsføring, økonomi, strategi eller ledelse. (relevant erfaring kan kompensere)
- Kan vise til resultater og et par års erfaring, med fokus på operasjonelle oppgaver som har ledet til kommersiell suksess.
- Har en god forretningsforståelse og evne til å se endringer som kan gjøres i vår daglige operasjon som kan føre til quick wins.
- Er analytisk anlagt, og tør å utfordre med databaserte argumenter for å bedre prosesser.
- Kan behandle og forstå større datasett
- Har teknisk kompetanse, med god erfaring i Office-pakken og/eller G-Suite.
- Behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig.
… og at du som person er:
- Strukturert og i stand til å holde oversikt over mange oppgaver i et dynamisk miljø.
- Målbevisst, med fokus på å oppnå høye krav og mål.
- Initiativrik og løsningsorientert, og trives med å jobbe proaktivt med ulike stakeholders.
- Innovativ, flink til å tenke utenfor boksen for å finne nye løsninger.
Hos oss kan du:
- Bli del av et lekent og energisk miljø hvor vi har det gøy sammen på jobb!
- Være med på reisen til et av Norges raskest voksende selskaper, som også er en del av Delivery Hero, et av verdens største online matleveringsselskaper.
- Jobbe fra et stilig og moderne kontor sentralt i Oslo (Alexander Kiellands plass).
- Få personalgoder som blant annet SATS-abonnement, 50% rabatt på kollektivtransport innenfor ring 1, forsikingsordninger og tilgang til LinkedIn Learning.
Studier viser at kvinner og andre minoriteter er mindre sannsynlig å søke dersom de ikke oppfyller alle kvalifikasjonene. Hvis du oppfyller mesteparten av kravene og er interessert, oppfordrer vi deg til å søke!
Kunne du tenkt deg en slik utfordring?
Send oss din CV og søknad! Vi vil ta kontakt med aktuelle kandidater fortløpende. Oppstartsdatoen er fleksibel og kan avtales med riktig kandidat.
Vår rekrutteringsprosess inneholder følgende:
- Førstegangsintervju med leder.
- Case-intervju: En realistisk oppgave som gir deg og oss en pekepinn på jobben.
- Møter med relevante stakeholdere
- Referansesjekk: Du er nesten der!
Om arbeidsgiveren:
foodora er et av Norges første og største plattformselskaper, med over 200 ansatte og 3800 bud. Grunnlagt i 2015, har vi vokst fra å levere mat på sykkel i to kvartaler til å bli et teknologiselskap i sterk vekst. Vi leverer nå fra restauranter, butikker og vår egen dagligvarekjede til over 1,8 millioner nordmenn i over 40 byer. Gründerånden er fortsatt sterk, og vi bygger fremtidens hurtighandelsløsninger!
Om arbeidsgiveren
foodora er et av Norges første og største plattformselskaper, med over 200 ansatte og 3800 bud. Grunnlagt i 2015, har vi vokst fra å levere mat på sykkel i to kvartaler til å bli et teknologiselskap i sterk vekst. Vi leverer nå fra restauranter, butikker og vår egen dagligvarekjede til over 1,8 millioner nordmenn i over 40 byer. Gründerånden er fortsatt sterk, og vi bygger fremtidens hurtighandelsløsninger!
- Sektor: Privat
- Sted: 0175 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Internettbaserte tjenester, Restaurant, mat og uteliv
- Stillingsfunksjon: Analyse, Kontor og administrasjon, Prosjektledelse
Nøkkelord
kundeopplevelse, forretningsforståelse, dataanalyse, prosjektledelse
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379197184
- Sist endret