Svea søker Key Account Manager innen Betalingsoppfølging og Inkasso
Svea
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Lyst til å bidra til kunders suksess og drive utviklingen av inkassoløsninger fremover? Bli en del av TeamSvea!
Svea er en ledende leverandør av administrative og finansielle tjenester som hjelper bedrifter i alle størrelser og bransjer med å lykkes. Gjennom vår ekspertise gir vi både bedrifter og privatpersoner økonomisk spillerom. Hos oss får du en variert arbeidshverdag i et selskap med spennende utviklingsmuligheter og et inkluderende arbeidsmiljø.
I Svea jobber vi etter verdiene Engasjement, Handlekraft og Kompetanse. Det vil derfor være essensielt for oss at dette er verdier du kan kjenne deg godt igjen i.
Teamarbeid og service er alfa omega i Svea, og vi søker en kollega som liker å hjelpe andre med å nå sine mål. I Svea lykkes vi som et lag. #TeamSvea
Om rollen som Key Account Manager (KAM)
Som KAM hos Svea vil du spille en nøkkelrolle i vår avdeling for betalingsoppfølging og inkasso. Med vår egen teknologi utvikler vi effektive og tilpassede løsninger for våre kunder, slik at deres inkassoprosesser blir enklere og mer effektive. Vår målsetting er å være i forkant med våre tjenester, og vi har satt ambisiøse mål for utviklingen fremover – et mål vi ønsker å oppnå sammen med deg!
Vi tror at vår kombinasjon av produkter og tjenester er unik i markedet og bidrar til våre kunders vekst. Som KAM vil du ha ansvar for å bygge, opprettholde og utvikle gode relasjoner med kundene våre. Du vil jobbe tett sammen med et dyktig team, men også trives med å jobbe selvstendig og strukturert.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
- Ansvar for egen kundeportefølje og daglig oppfølging av kunder innen betalingsoppfølging og inkasso.
- Utarbeide og implementere skreddersydde løsninger som møter kundenes behov og forenkler deres arbeid.
- Sikre leveransekjeden internt
- Bidra aktivt i større salgs og anbudsprosesser i selskapet
- Sikre høy kundetilfredshet gjennom tett dialog og høy grad av service.
- Analysere kundens utfordringer og foreslå forbedringer og optimaliserte løsninger.
- Bidra til teamets målsettinger og delta aktivt i utviklingen av Sveas tjenester.
Vi ser etter deg som:
- Har erfaring fra regnskap, inkasso, økonomi eller relaterte felt og har en sterk interesse for næringsliv og teknologi.
- Er selvgående og komfortabel med å håndtere krevende spørsmål fra kunder.
- Liker å jobbe både analytisk og kundeorientert, og trives både med administrativt arbeid og kundekontakt.
- Er flink til å bygge og vedlikeholde relasjoner, samt skape verdi for våre kunder.
Hva vi tilbyr:
- En utfordrende og variert rolle med utviklingsmuligheter i et selskap med sterk vekst.
- Et arbeidsmiljø preget av samarbeid, engasjement og høy kompetanse.
- Et dynamisk arbeidsmiljø med fokus på teamarbeid og samhold.
- Konkurransedyktige betingelser og mulighet for personlig utvikling.
- Gode pensjonsordninger og helseforsikring
- Aktivt bedriftsidrettslag
Svea ser verdien i mangfold og inkludering, og oppfordrer alle kvalifiserte søkere uavhengig av kjønn, etnisitet, funksjonsevne eller andre personlige forhold til å søke hos oss. Vi tror på en arbeidsplass der mangfoldet er vår styrke.
Søknadsfrist er 15.12.2024. Vi ser frem til å lese din søknad!
Om arbeidsgiveren
Hvem er vi?
Svea har over 230 ansatte i Norge fordelt på kontorer i Oslo, Trondheim og Hamar. Med over 2000 ansatte er Svea-konsernet Nordens største privateide finansieringshus. Vi tilbyr administrative og finansielle tjenester for små og store bedrifter i alle bransjer. Dette innebærer blant annet fakturakjøp, factoring, inkasso, business Credit og betalingsløsninger for web og fysisk butikk. I tillegg tilbyr vi tjenester til privatmarkedet.
Enklere, raskere!
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted: Innspurten 15, 0663 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Salg
Nøkkelord
inkasso, Salg, Service, BID Manager, Key Account Manager
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379250414
- Sist endret