Customer & Tech Support
NORDIC JOBS WORLDWIDE AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Bemanningsbyrå
Customer & Tech Support til Porto! (Oppstart i 4.Desember)
Vi søker en høyt motivert person til å bli med i kundesupportteamet for et verdenskjent leveringsselskap. Som Customer Support and User Enablement Representative vil du få en unik mulighet til å spille en kritisk rolle i å gi førsteklasses hjelp til kundene våre og løse leveringsproblemer.
Vår kunde er et globalt fellesskap av eksperter innen kundeopplevelse. De er nysgjerrige, drevne, livslange lærere og dedikerte til verdens mest elskede merkevarer. Vi søker en norsk teknisk support- og brukeraktiveringsekspert som elsker å hjelpe andre, brenner for å levere utmerket kundeservice og har en ekte lidenskap for teknologi og AI. Vi ønsker deg velkommen til deres team! Dette er den perfekte muligheten for en dedikert og engasjert person.
Hva kan vi tilby deg?
Vår kunde skaper et internasjonalt og inkluderende miljø som får deg til å føle deg støttet, oppmuntret og velkommen fra dag én. De er opptatt av din vekst og suksess:
- Banebrytende teknologi – vær i frontlinjen av teknologi, arbeid med de nyeste teknologiproduktene og innovasjonene.
- Karriereutvikling – solide utviklingsprogrammer, mentorordninger og muligheter for avansement innen deres mangfoldige kundeserviceteam. Dette er din sjanse til å vokse i en dynamisk og spennende bransje.
- Gjør en reell forskjell – bidra direkte til å forbedre brukernes hverdag ved å løse tekniske utfordringer og veilede dem i å få mest mulig ut av sine enheter.
- Ytterligere ansattfordeler.
Bli med som Customer Support Representative:
Vær en forkjemper for våre kunders behov og lever enestående service.
Hvem ser vi etter?
- Norsk som morsmål eller flytende norsk;
- Gode engelskkunnskaper (B2+) – skriftlig og muntlig;
- Erfaring fra kundesupport er en fordel;
- Positiv holdning og evne til å håndtere stressende situasjoner;
- Aktiv lytter med sterke mellommenneskelige ferdigheter for å bygge relasjoner med kunder;
- Løsningsorientert og kreativ til å finne alternative løsninger;
- Tilgjengelig fra 18. november eller senere oppstartsdatoer.
Hvordan er livet hos vår kunde?
Vår kunde er en global, multinasjonal spesialist på kundeopplevelse som leverer tjenester innen rådgivning, kundeservice, salg, teknisk support og innkreving gjennom et omfattende nettverk av kontaktsentre og fjernarbeidende agenter.
De har 30 000 spesialister på kundeopplevelse i over 69 kontaktsentre i 26 land, og tilbyr tjenester på 33 språk til globale merkevarer i en rekke bransjer. Vår kunde er opptatt av like muligheter for menn og kvinner.
Hos vår kunde er det sterkt fokus på å støtte både kundene og teamet sitt. Hver dag begynner noen sin reise der, og forvandler nåværende potensiale til fremtidige ferdigheter. De er kjent for å jobbe hardt, som et team, og for å støtte hverandre.
Vår kunde – det finnes ingen grenser for hvor langt dere kan nå sammen!
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Antall stillinger: 2
- Sted:
- Bransje: Internettbaserte tjenester, IT, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Konsulent, Rådgivning, Teknisk service
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kommunikasjon, rådgiving, kvalitetssikring, kundehenvendelser, support
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379326135
- Sist endret