IT-Support
Consat Norge AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Leter du etter en nyskapende arbeidsplass som brenner for å gjøre verden mer grønn?
Leter du etter en nyskapende arbeidsplass som brenner for å gjøre verden mer grønn? Da er Consat plassen for deg! Vi er stolte over å være en ledende nordisk aktør innen kollektivtrafikken og vår kjernevirksomhet er å utvikle, implementere og vedlikeholde et toppmoderne kollektivtrafikksystem for kollektivtrafikoperatører, kollektivtrafikkmyndigheter samt passasjerer som bruker kollektivtrafikktjenesten.
Vi elsker å gjøre forskjell for mennesker verden over gjennom moderne teknikk! Med kunder i Sverige, Norge, Canada, Brasil, Dubai og Australia skal vi ta Consat til neste nivå. Bli en del av vår spennende reise!
Vi er en ledende bedrift innen telematikk og har et godt etablert Key Account-team. Våre virksomheter går over både Sverige og Norge, og vi jobber etter å tilby høykvalitets produkter og tjenester til vår kundebase.
Om rollen
Som Technical Support Engineer vil du ha kontakt med ulike kunder og bli møtt med tekniske utfordringer som du enten løser selvstendig eller sammen med ditt team. Med en omfattende teknisk arbeidsbredde gir denne stillingen muligheten til å utvikle og utfordre dine tekniske ferdigheter i det daglige!
Hva vi kan tilby deg
- Utviklingsmuligheter, et stimulerende og variert miljø
- Moderne teknologi som gjør en forskjell
- Muligheten til å oppleve teamarbeid med ulike tekniske ferdigheter og frihet til å utforske din egen vei!
- Attraktive fordeler og kollektivavtaler i en voksende organisasjon
Dine ansvarsområder
- Ta imot henvendelser på telefon og mail.
- Supportoppgavene er knyttet til produktene som Consat har installert
- Det kan for eksempel være feilsøking på skjermer, passasjerteller, billettsystemer etc.
- Tilbakemelding og rapportering av utførte oppdrag
- Sørge for god og effektiv gjennomføring av oppdrag
- På sikt vil man også gjøre fysiske besøk ute hos kundene
I rollen inngår det å analysere og løse problemer i et komplekst system. For å lykkes kreves det ikke bare teknisk ekspertise, men også evnen til å se helheten og forstå hvordan ulike deler av systemet samhandler.
Din Profil
- Liker å ha en teknisk bredde og å administrere et komplekst (men spennende) produkt
- Har erfaring med bl.a. nettverk, database, maskinvare, installasjon, konfigurasjon og feilsøking
- Har jobbet med andrelinjestøtte
- Er kommunikativ og liker å jobbe tett på kunden
- Har gode kunnskaper i både norsk og engelsk
- Om du i tillegg har noen form for kunnskap innen programvare er dette en fordel, men ikke et krav.
Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen utføres av Fremtiden. Eventuelle spørsmål rettes til Øyvind: Oyvind.johansen@fremtiden.no
Om arbeidsgiveren
Consat er et familieeid selskap som har eksistert siden midten av 80-tallet. Vi har jobbet med kollektivtransport siden slutten av 80-tallet, med vår første referanse fra trikkesystemet i den vakre byen Gøteborg, hvor Consat fortsatt har sitt hovedkontor den dag i dag. Siden den gang har vi vokst i både størrelse og kundebase, og vi har blitt den ledende nordiske leverandøren av kollektivtransportsystemer.
Visste du at Consat Telematics System er installert i over 4300 busser i Norge? Det utgjør 65 % av hele den norske kollektivtransportflåten, som til sammen kjører 189 500 030 km per år!
- Sektor: Privat
- Sted: 2020 Skedsmokorset
- Bransje: IT, Konsulent og rådgivning, Transport og logistikk
- Stillingsfunksjon: IT-support, Teknisk personell, Teknisk service
Nøkkelord
feilsøking, nettverk, teknisk, database, maskinvare
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379363156
- Sist endret