Office Manager
Servi Group
- Frist 19.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Vi er i vekst og utvikling og ser nå etter deg som kan fylle en sentral rolle i Servi.
Er du lidenskapelig opptatt av å skape trivsel på arbeidsplassen og sørge for at tingene fungerer og går smidig for seg i hverdagen? Da er du kanskje den vi leter etter.
Vi søker nå en engasjert og samlende Office Manager som vil spille en nøkkelrolle i å koordinere felles tiltak på tvers av lokasjoner. Rollen skal sørge for innkjøpsavtaler og mest mulig felles praksis og ordninger rundt den daglige driften i hele selskapet. Stillingen er variert, og vil også omfatte enkelte oppgaver innenfor HR. Dette skal være en samlende rolle som får ansvar for å iverksette ulike engasjerende og kulturbyggene arbeidsmiljøtiltak, for å skape et inkluderende fellesskap på arbeidsplassen.
Som Office Manager hos oss vil du få mulighet til å forme og utvikle rollen i stor grad selv. Du skal samarbeide med andre lokasjoner og koordinere og samordne tiltakene slik at de som jobber på de ulike stedene opplever en felles tilnærming innenfor de gitt områdene. Stillingen er organisert under Administrasjonen og du vil rapportere til leder for HR.
Oppgaver:
- Forhandle med leverandører og sørge for felles innkjøpsavtaler på tvers i selskapet innenfor området kantine, renhold, rekvisita, blomsterleverandører, reise, hotell osv.
- Utvikle og følge opp policy innenfor definerte områder
- Ansvarlig for drift av kantine og renholdsordninger ved alle lokasjoner, samt drift av bygget i Ski / Vinterbro
- Overordnet ansvarlig for at kantinedrift og leveranser fungerer optimalt ved alle lokasjoner generelt
- Sikre drift og vedlikehold av el-billadere
- Koordinere vaktmestertjenester, renhold og andre driftstjenester
- Administrasjon, sentralbord og posting på vårt Intranett
- Oppfølging av nyansatte
- Kultur og trivselstiltak
- Sørge for at brannvernsrunder, alarmsjekker, elektrikerbesøk etc. blir gjennomført på lokasjonene, samt være kontaktperson til huseier
For å lykkes i denne rollen bør du ha:
- Utdanning innen organisasjon, HR, ledelse, økonomi, administrasjon el.l.
- Noen års erfaring i tilsvarende rolle
- Evne til å organisere og planlegge
- Interesse for mennesker og være god på samarbeid og relasjonsbygging
- Være proaktiv, ta egne initiativ og finne løsninger på utfordringer
- En vennlig og serviceinnstilt holdning
- God digital forståelse og kunnskap i spesielt Office 365
Våre grunnverdier er: Ansvarlig, Fleksibel, Nytenkende og Solid, og det er viktig at du kan kjenne deg igjen i disse.
Flinke folk har mange muligheter, hvorfor skal du velge oss?
Servi er en bedrift med mange muligheter. Faktorer som kjennetegner vår kultur, er kollegaer som virkelig stiller opp for hverandre, gode ideer og karrieremessige muligheter. Mange av våre ansatte har hatt flere ulike roller i bedriften, og vi er stolte av at så mange har vært hos oss i mer enn 20 år. Nytenkning og forbedringsforslag verdsettes hos oss, derfor ønsker vi å høre dine perspektiver.
Vi kan også nevne at vi lenge har vært Norges største leverandør av hydraulikk til offshore- og marineindustrien, i tillegg til forsvarsindustri og landbasert industri. Innovative løsninger er kanskje stikkordet for at vi har overlevd siden etableringen i 1912. Derfor ser vi alltid etter nye og spennende satsningsområder. Hovedfokus for oss er å kunne tilby innovative og bærekraftige løsninger til våre kunder. Alle nye utviklingsprosjekter i Servi skal alltid inngå i et av våre tre utvalgte FNs bærekraftsmål.
Helt til sist, som andre bedrifter frister vi også med konkurransedyktige betingelser, sammen med gode pensjons- og forsikringsordninger.
Høres dette ut som drømmestillingen for deg? Da ser vi frem til å høre fra deg. Hvis du har spørsmål eller ønsker en uformell prat, kan du gjerne kontakte VP HR & Compliance, Hege Greaker, på tlf: 97548772.
Vi gjennomfører bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og annen dokumentasjon. Denne bakgrunnssjekken blir gjennomført av Semac og gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren. Aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette.
Om arbeidsgiveren
Vi verdsetter mangfold, og jobber systematisk med å utvikle et godt inkluderende arbeidsmiljø der like muligheter oppnås for alle. Vi tror at mangfold bidrar til verdiskaping og styrker organisasjonskulturen, og vi jobber for å oppnå en balansert sammensetning av våre ansatte når det gjelder, religion, nasjonalitet, alder, kjønn, kjønnsidentitet, kulturell bakgrunn og mer.
En karriere i Servi er en karriere som gir mening og verdi - noe som betyr at hver ansatt ikke bare går på jobben, men som hver dag bidrar til å gjøre en reell forskjell for miljøet og for fremtiden. Vår visjon er å være ledende innenfor digital hydraulikk og bærekraft, og ett av våre strategiske målsetninger er investering i, og kompetanseutvikling av våre medarbeidere.
Vi har avdelinger i Ski, Kongsberg,
Kristiansand, Stavanger, Bergen, Ulsteinvik, Trondheim og Rissa. Selskapet er
eid av Ferd.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Rasmus Solbergs Vei 1, 1423 Ski
- Bransje: Industri og produksjon
- Stillingsfunksjon: Kontorarbeid
Nøkkelord
Organisator, Kundeservice, Sentralbord, Administrasjon
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379371484
- Sist endret