Ansvarlig for kundedata og teknologi
Digital Norway
- Frist 28.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Brenner du for å skape verdi av data og teknologi?
Hvem er du?
Vi ser etter en kollega som kan ta et ansvar for vår tekniske plattform. Dette inkluderer CRM-systemet Microsoft Dynamics, LMS-plattform fra Sana Labs og en ny CMS-plattform (ny nettside er under utvikling og CMS-plattform er ikke besluttet enda).
Du liker og jobbe operativt i systemene alene og sammen med kollegaer i produkt og marked teamet samt med støtte fra eksterne tech- leverandører.
Vi tror du har et stort engasjement for teknologi og nysgjerrig på alle muligheten som ligger i systemene, med et spesielt fokus på å ta ut verdi av CRM. Du er opptatt av å jobbe datadrevet og du har stor interesse for å bruke teknologi til å skape vekst og gode brukeropplevelser.
Vi ser etter en person med noen års arbeidserfaring som er nysgjerrig og trygg.
I Digital Norway vil du jobbe i et lite og engasjert miljø som brenner for at norsk arbeidsliv skal bli enda bedre på å ta i bruk teknologi.
Ansvarsområder:
- Ha et overordnet og operativt ansvar for Digital Norway sin tekniske rigg og ser mulighetene i systemene
- Være systemeier av CRM-plattformen (Microsoft Dynamics)
- Utvikle og vedlikeholde CRM-systemet i samarbeid med vår tekniske leverandør
- Interesse for å konfigurere CRM-systemet og power apps
- Være en drivkraft for at Digital Norway jobber mer datadrevet med produktutvikling, markedsdialog og digitale kundereiser for skalering
- Aktivere nye og eksisterende kursbrukere gjennom automatisert markedsføring i våre systemer
- Ansvar for systemoppsett av kampanjer, eventer og tilbakemeldingsaktiviteter.
- Bistå med å oppdatere og kvalitetssikre digitalt innhold på Digital Norways kursplattform og nettside
- Bidra aktivt med automatisere brukerstøtte for kursbrukere
Kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdanning og arbeidserfaring
- God teknisk forståelse og IT-kunnskaper generelt
- Jobberfaring med CRM-systemer (fortrinnsvis Microsoft Dynamics)
- Erfaring med dataanalyseverktøy som Google Analytics og Power BI
- Gjerne erfaring med digital markedsføring og digitale kundereiser
- Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig, norsk og engelsk
- Gode analytiske ferdigheter
Personlige egenskaper:
- Strukturert, detaljorientert og selvstendig i arbeidet
- Nysgjerrig og lærevillig
- Gode pedagogiske ferdigheter – evne til å forenkle
- Drives av å lykkes sammen med andre
Vi tilbyr:
- Spennende utviklingsmuligheter i et engasjert team som tar vare på hverandre
- Gode lønnsbetingelser, gunstige forsikring- og pensjonsordninger
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
- Et inspirerende arbeidsmiljø i et selskap med et viktig samfunnsoppdrag og store eiere i ryggen
- Kontor på Rebel i Oslo med utsikt over hele byen og kanskje Oslos beste lunsj!
- Stor fleksibilitet med muligheter til å jobbe hjemmefra når det er behov for det
Om arbeidsgiveren
Digital Norway er en liten, agil non-profit som skal få fart på digitaliseringen av norsk arbeidsliv. Det gjør vi med noen av Norges mest kraftfulle selskaper i ryggen. Vi er i en rivende utvikling og skal i tiden fremover satse tungt på å profesjonalisere arbeidet med vår nye læringsplattform og CRM-system. Som ansvarlig for kundedata og teknologi vil du bli helt sentral i dette arbeidet.
- Sektor: Privat
- Sted: Universitetsgata 2, 0164 Oslo
- Bransje: Forskning, utdanning og vitenskap, IT, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Database, Drift/Operations, Systemarkitekt
- Arbeidsspråk: Norsk, Engelsk
Nøkkelord
crm, customer sucess, product managment, kundereiser, kundedata
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379372416
- Sist endret