Bildegalleri
(1/1)
Trix H0 - 22891 - Damplokomotiv med tilhengervogn (1) - BR 38 Full lyd MFX - DB
Til salgs3 232 kr
Beskrivelse
Trix H0 - 22891 - Damplokomotiv med tender (1) - BR 38 Full lyd MFX - DB
Et lokomotiv med egen historie
Med serienummer 3676 og bygger 1921, tjente dette lokomotivet til BR 38.10-40 i mange r fr det i 1951 ble ombygd til det legendariske testlokomotivet 78 1001, som markerte historien til tysk jernbaneteknologi. 38 2919 er en ekte designnyhet og ble frst implementert som en Trix H0-modell ved slutten av tjenesten i 1950 p Regensburg-depotet. Med DRB-lyktene som er typiske for den tidlige epoken III og de sm Wagner-ryklederne, er fronten tro mot originalen. Arrangementet av kjelestrukturene med dampkuppel, sandkasse og fdevannsrenser er ogs tett basert p originalen. Dette gjelder ogs de fin-eikerde hjulsettene til lokomotivet og tenderen. De meget gode kjreegenskapene til modellen er sikret av den overveiende metallkonstruksjonen og den imponerende trekkkraften skyldes en kraftig motor som finner sin plass i kjelen. Selv om P 8 er et av de mest suksessrike lokomotivene i jernbanehistorien med mer enn 3900 produserte enheter og har produsert mange jernbanemodeller, br ikke denne BR 38 mangle p noen modelljernbane, fordi den har sin egen spennende historie.
Prototype: Damplokomotiv klasse 38.10-40 fra Deutsche Bundesbahn (DB) med tender. Tidligere pryssisk P8. Versjon med to kjelekropper, sm Wagner rykavledere og box tender. Firmanummer 38 2919. Driftstilstand ca 1949/50.
Modell: Med digital dekoder og omfattende lydfunksjoner. Kontrollert hyeffektiv fremdrift med svinghjul i kjelen. 3 aksler drevet. trekkdekk. Lokomotiv og tender i stor grad av metall. Doble frontlykter, avhengig av kjreretningen, fungerer konvensjonelt og kan styres digitalt. Rykgeneratorkontakt fungerer konvensjonelt i drift, digitalt omkoblet. Utstyrt for rykgenerator 72270. Brannflimmer kan styres digitalt. I tillegg kan kabinbelysningen styres digitalt. Belysning med vedlikeholdsfrie varmhvite lysdioder (LED). Minimum tilgjengelig radius 360 mm. Stempelstangbeskyttelsesrr, bremseslanger og skrukoblinger er inkludert. Lengde over buffer ca 21,3 cm.
Digitale funksjoner:
Forsignal
Kjrelyd for damplokomotiv
Lokomotivflyte
Kontakt rykapparatet
Direkte kontroll
Knirkende bremser
Hyttebelysning
skifteflyte
Brannkammer flimrer
Bls av damp
Mking av kull
Dirigentens flyte
Vippbart gitter
injektor
vannpumpe
Luftpumpen
Sanden
Tilsett drivstoff
Tilsett drivstoff
skiftegang
Generator sty
Lysfunksjon
Skinneforbindelse
Sikkerhetsventil
Kuppellyd
Kuppellyd
Testet og fungerer.
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 mneds garanti etter kjp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 mned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
Et lokomotiv med egen historie
Med serienummer 3676 og bygger 1921, tjente dette lokomotivet til BR 38.10-40 i mange r fr det i 1951 ble ombygd til det legendariske testlokomotivet 78 1001, som markerte historien til tysk jernbaneteknologi. 38 2919 er en ekte designnyhet og ble frst implementert som en Trix H0-modell ved slutten av tjenesten i 1950 p Regensburg-depotet. Med DRB-lyktene som er typiske for den tidlige epoken III og de sm Wagner-ryklederne, er fronten tro mot originalen. Arrangementet av kjelestrukturene med dampkuppel, sandkasse og fdevannsrenser er ogs tett basert p originalen. Dette gjelder ogs de fin-eikerde hjulsettene til lokomotivet og tenderen. De meget gode kjreegenskapene til modellen er sikret av den overveiende metallkonstruksjonen og den imponerende trekkkraften skyldes en kraftig motor som finner sin plass i kjelen. Selv om P 8 er et av de mest suksessrike lokomotivene i jernbanehistorien med mer enn 3900 produserte enheter og har produsert mange jernbanemodeller, br ikke denne BR 38 mangle p noen modelljernbane, fordi den har sin egen spennende historie.
Prototype: Damplokomotiv klasse 38.10-40 fra Deutsche Bundesbahn (DB) med tender. Tidligere pryssisk P8. Versjon med to kjelekropper, sm Wagner rykavledere og box tender. Firmanummer 38 2919. Driftstilstand ca 1949/50.
Modell: Med digital dekoder og omfattende lydfunksjoner. Kontrollert hyeffektiv fremdrift med svinghjul i kjelen. 3 aksler drevet. trekkdekk. Lokomotiv og tender i stor grad av metall. Doble frontlykter, avhengig av kjreretningen, fungerer konvensjonelt og kan styres digitalt. Rykgeneratorkontakt fungerer konvensjonelt i drift, digitalt omkoblet. Utstyrt for rykgenerator 72270. Brannflimmer kan styres digitalt. I tillegg kan kabinbelysningen styres digitalt. Belysning med vedlikeholdsfrie varmhvite lysdioder (LED). Minimum tilgjengelig radius 360 mm. Stempelstangbeskyttelsesrr, bremseslanger og skrukoblinger er inkludert. Lengde over buffer ca 21,3 cm.
Digitale funksjoner:
Forsignal
Kjrelyd for damplokomotiv
Lokomotivflyte
Kontakt rykapparatet
Direkte kontroll
Knirkende bremser
Hyttebelysning
skifteflyte
Brannkammer flimrer
Bls av damp
Mking av kull
Dirigentens flyte
Vippbart gitter
injektor
vannpumpe
Luftpumpen
Sanden
Tilsett drivstoff
Tilsett drivstoff
skiftegang
Generator sty
Lysfunksjon
Skinneforbindelse
Sikkerhetsventil
Kuppellyd
Kuppellyd
Testet og fungerer.
Bilder er en del av beskrivelsen
Lokomotiv har 1 mneds garanti etter kjp.
I tilfelle defekt, returner den gratis innen 1 mned fra Nederland.
Alle pakker sendes registrert og forsikret
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Beliggenhet
Catawiki
FINN-kode | 379531046 |
---|---|
Sist endret | 8.11.2024, 22:33 |