Kunderådgiver Personmarked
Fana Sparebank
- Frist 25.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du være med å skape de beste kundeopplevelsene innen bank?
I Fana Sparebank lever vi av å skape nære kundeopplevelser med wow-faktor. Vi er på jakt etter deg som elsker å snakke med mennesker, er god på personlig økonomi og er villig til å gå en runde til for at kunden skal bli fornøyd. Hos oss er alle kunder store. Du må jobbe målrettet og være god til å skape nye relasjoner.
Med kundeadferd i rask endring stilles det høye krav til digital tilgjengelighet og selvbetjening. Det er derfor viktig at du er oppdatert på nye digitale løsninger og benytter digitale tjenester aktivt.
I denne stillingen vil du jobbe fra vårt kontor i Sentrum.
Arbeidsoppgaver:
- Salg og rådgivning av alle bankens produkter
- Opparbeide og utvikle egen kundeportefølje
- Skape gode kundeopplevelser gjennom planlagte, profesjonelle kundemøter og digitale løyper
- Proaktiv og målrettet arbeid overfor eksisterende og nye kunder
- Bidra til at kontoret og banken når sine vekst
Kvalifikasjonskrav:
- Høyere relevant utdanning, evt. manglende formalkompetanse kan erstattes av relevant realkompetanse
- Autorisasjon som finansiell rådgiver, Autorisasjon kreditt og Autorisasjon personforsikring – autorisasjonsløpet kan tas via Fana Sparebank
- Kunde og målfokus
- Digital kompetanse og interesse for digitale løsninger
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne
Personlige egenskaper:
- Strukturert, resultatorientert og selvstendig
- Tar initiativ til forbedring og utvikling
- Høy kvalitet i alle former for leveranser
- Positiv, endringsdyktig og nysgjerrig
- Evner å jobbe godt i team for å skape resultater sammen
Hos oss får du konkurransedyktige betingelser, inkludert gode ordninger knyttet til pensjon, forsikring og lånebetingelser. Du vil få jobbe i et kompetent fagmiljø, med et godt arbeidsmiljø og høyt fokus på trivsel. Du vil få være med å påvirke bankhverdagen til mange mennesker og utgjøre en forskjell, gjennom forbedring av eksisterende tjenester samt utvikling av nye.
Om arbeidsgiveren
Fana Sparebank er en selvstendig sparebank med lange tradisjoner. Vi har en sterk posisjon i lokalmarkedet der vi lever ut vår visjon "Nær der du er". Bankens hovedkontor er på Nesttun i tillegg til avdelingskontor i Bergen Sentrum og Os sentrum. Personlig rådgivning og nære relasjoner til kunden ligger i vår kultur og vårt verdisett. Dette bekreftes gjennom høy kundetilfredshet. Vi har et stort fokus på utvikling av et godt arbeidsmiljø, og ble i 2022 kåret til en av ti beste arbeidsplasser i vår klasse av Great Place to Work Norge. Vi ønsker å skape en tilpasningsdyktig, endringsvillig og inkluderende arbeidsplass, samt være proaktiv i arbeidet mot en bærekraftig omstilling.
Bankens forvaltningskapital er på 30 milliarder kroner. Personmarked utgjør 80% og bedriftsmarkedet 20% av bankens totale utlån. Kjernevirksomheten er kundetilpasset rådgivning innenfor finansiering, sparing og forsikring. Banken har i tillegg stort fokus på å legge til rette for selvbetjening gjennom digitale kanaler. Konsernet består av Fana Sparebank, Fana Sparebank Eiendom og Fana Sparebank Boligkreditt, samt konseptene Himla Eiendomsmegling og Himla Banktjenester.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Østre Nesttunvei 1-3, 5221 Nesttun
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Rådgivning, Saksbehandler, Salg
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
Bank, Forsikringsmegling, Lån, Sparing
(1/7)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379974231
- Sist endret