Key Account Manager Payments
Svea
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Mulighetsrom til å påvirke våre digitale betalingsløsninger og hvordan Svea tar vare på sine kunder.
Svea søker Key Account Manager Payments
I Svea jobber vi etter verdiene Engasjement, Handlekraft og Kompetanse. Det vil derfor være essensielt for oss at dette er verdier du kan kjenne deg godt igjen i.
Teamarbeid og service er alfa omega i Svea, og vi søker en kollega som liker å hjelpe andre med å nå sine mål. I svea lykkes vi som et lag. #TeamSvea
Svea leverer effektive og innovative betalingsløsninger til et stadig økende antall kunder. Team Payments søker derfor en selvstendig, serviceinnstilt, dedikert og ikke minst løsningsorientert Key Account Manager. I stillingen vil du hovedansvar for en av våre største kunder. Vi ser gjerne at du har erfaring med account management innen netthandel i en eller annen form. Så er det selvsagt viktig at du synes betalingsløsninger som fagfelt er spennende.
Svea ser verdien i mangfold og inkludering, og oppfordrer alle kvalifiserte søkere uavhengig av kjønn, etnisitet, funksjonsevne eller andre personlige forhold til å søke hos oss. Vi tror på en arbeidsplass der mangfoldet er vår styrke.
Ansvar og arbeidsoppgaver
- Ansvarlig for å sette opp, gjennomføre og utvikle et kundeoppfølgingsprogram
- Ansvarlig for å ivareta det og følge opp egen kundeportefølje
- Forvaltning av kommunikasjon iht egen kundeportefølje
- Ansvarlig for at våre kunder innehar nødvendig produkt kompetanse
- Pådriver i videreutviklingen av relevante produkter og verdiøkende tjenester
- Skape og holde gode relasjoner til egne kunder
- Deltagende i prosjekter
- Være en positiv bidragsyter i arbeidsmiljøet
Kompetanse
- Genuin interesse for retail
- Fordel med erfaring fra digitale betalingsløsninger
- Krav med erfaring innen relasjonsbygging
- Bachelor innenfor økonomi, administrasjon, finans, IT (relevant erfaring kan kompensere for kravet)
- Gode IT-kunnskaper og systemforståelse
Personlige egenskaper
Styrende - Dette vil være en selvstendig stilling, og du må trives med å ta ledelsen.
Overbevisende - Du må trives med salg og forhandlinger.
Sosialt sikker - I stillingen vil du måtte holde presentasjoner og eie formelle situasjoner. Det er derfor viktig at du er trygg og selvsikker i overnevnte situasjoner.
Planleggende -Våre kunder er viktige, og det er særdeles viktig at de mottar systematisk og organisert oppfølging. Du må evne å ta klare prioriteringer og planlegge langsiktig.
Ambisiøs -Svea har ambisiøse mål og det er viktig for oss at du ønsker å bidra for å nå disse. Du må trives med utfordringer. Ingen dag er lik.
Vi tilbyr
- Mulighet til å påvirke utviklingen innen vår payments portefølje
- Konkurransedyktige betingelser og god pensjonsordning
- Et ungt og spennende miljø i et vekstselskap – god bedriftskultur!
- Godt og trivelig arbeidsmiljø
- Arbeidssted i nye og flotte lokaler
Søknadsfrist: 21/11/24
Om arbeidsgiveren
Hvem er vi?
Svea har over 230 ansatte i Norge fordelt på kontorer i Oslo, Trondheim og Hamar. Med over 2000 ansatte er Svea-konsernet Nordens største privateide finansieringshus. Vi tilbyr administrative og finansielle tjenester for små og store bedrifter i alle bransjer. Dette innebærer blant annet fakturakjøp, factoring, inkasso, business Credit og betalingsløsninger for web og fysisk butikk. I tillegg tilbyr vi tjenester til privatmarkedet.
Enklere, raskere!
- Sektor: Privat
- Sted: Innspurten 15, 0663 Oslo
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Kundeservice
Nøkkelord
ecommerce, betaling, digitale, kundeoppfølging, KAM
Annonseinformasjon
- FINN-kode 379989750
- Sist endret