F&B Manager
Grand Hotel Oslo by Scandic
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Erfaren F&B Manager søkes til Norges mest ikoniske Hotel
Vi leter etter en drivende dyktig person som har evne og vilje til å videreutvikle våre matkonsepter, som trigges av å skape de beste resultatene, og som evner å styre kjøkken, restaurant og M&E drift på en engasjerende og inspirerende måte.
Som F&B Manager på Grand Hotel Oslo må du trigges av å løfte et produkt som allerede er meget godt, til nye høyder sammen med dine kolleger.
Som person er du initiativrik, tydelig og profesjonell og du bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø. Du er også meget kvalitetsbevisst, målrettet og tørr å utfordre det etablerte i jakten på de magiske matopplevelsene for våre gjester.
I tillegg bør du kjenne deg igjen i at du har:
- Passion for mat og drikke
- God matfaglig bakgrunn
- Generelt gode datakunnskaper og lærer nye systemer og rutiner raskt
- Kompetanse innenfor F&B fra hotell og/eller restaurantdrift
- Økonomisk innsikt og forståelse, samt fokus på gode rutiner og kvalitetssikringssystemer
- Gode økonomiske resultater innen F&B og kvalitet å vise til
- Motivasjon for å levere gode KPI`er
Erfaring fra større hoteller, Internasjonal erfaring, gode språkkunnskaper og erfaring fra det å arbeide med luxury/high-end brands vil være en fordel.
F&B Manager rapporterer til hotelldirektør og inngår i hotellets ledergruppe. Du har resultat- og personalansvar for F&B-avdelingen.
Du vil også samarbeide med vår F&B direktør sentralt for Scandic Norge.
Om arbeidsgiveren
Scandic er Nordens ledende hotellkjede med over 280 hoteller fordelt på 6 land. For å styrke vår posisjon har vi utviklet en portefølje med 5 unike Signaturhoteller i Norden, med ytterligere 2 hotellåpninger i 2025 og 2026, hvorav ærverdige Grand Hotel Oslo by Scandic ligger i Norge.
Felles for våre Signaturhotell er at de er unike i sitt marked, de har en såkalt AAA-lokasjon og kjennetegnes av at alle har hver sin unike karakter, design og identitet.
Grand Hotel Oslo er Norges mest ærverdige, ikoniske og prestisjefulle hotell – en legende takket være sin unike historie og sentrale beliggenhet på Karl Johans gate, omfavnet av Slottet, Stortinget og byens mest luksuriøse butikker.
Med sin rike og særegne historie, tradisjon og tidløse eleganse siden 1874, har Grand Hotel Oslo vært et hjem for internasjonale stjerner, verdensledere, politikere, kjendiser, fredsprisvinnere – og ferierende livsnytere fra hele verden.
Den unike miksen av mennesker kombinert med den særegne historien gjør hotellet til noe ekstraordinært, – og en opplevelse du ikke finner andre steder.
Du vil få en spennende arbeidshverdag der vi jobber for å levere unike gjeste- og kundeopplevelser hver eneste dag. Vi er opptatt av å skape en sterk bedriftskultur preget av godt arbeidsmiljø med høy trivsel og felles mål.
Grand Hotel Oslo er et stort hotel med mange F&B konsepter. Vi har blant annet a la carte restaurant Palmen der vi serverer nordisk mat med en kontinentalt vri, konferanseavdeling, room-service, en stor bankettavdeling med mange store kjente banketter, Eight Rooftop Bar og Othilia Lobby Bar.
- Sektor: Privat
- Lederkategori: Leder
- Sted: Karl Johansgate 31, 0101 Oslo
- Bransje: Hotell og overnatting, Restaurant, mat og uteliv
- Stillingsfunksjon: Service/servering
Nøkkelord
HOtel, F&B, Restauarnt, leder, kjøkken
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380007920
- Sist endret