Kundeansvarlig
GK Norge
- Frist 01.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Vil du ta del av vår helt nye kundedrevne satsing?
Vi i GK drives av å utvikle, bygge og drifte smarte og tekniske løsninger som reduserer klimabelastningen fra gamle og nye bygg. Uansett hvilken type bygg vi jobber med, finner vi løsninger som tar hensyn til både dagens brukere og kommende generasjoner.
Derfor er vår nye kommersielle satsing med et digitalt servicesenter helt sentral. Vi bruker teknologi og analyse for å forstå kundens behov for vedlikehold i deres bygg. Gjennom ny teknologi og forståelse for hvordan dette kan anvendes, ønsker vi å skape merverdi for våre kunder.
Som kundeansvarlig skal du bidra til å sikre høy kundetilfredshet i egen portefølje av digitale driftstøtteavtaler og tilhørende oppdrag til avtalene.
HVORFOR VELGE GK
Vi i GK har store ambisjoner for fremtiden. For å lykkes med det, må vi ha en organisasjon der våre ledere og medarbeidere trives, utvikles og engasjerer seg. Derfor er vi opptatt av å:
- tilby interne utviklingsmuligheter, kurs og opplæring
- ha påvirkningskraft på egen arbeidshverdag
- tilby konkurransedyktig lønn, og gode ordninger for pensjon, forsikring, mobil og bil
- ha et godt sosialt miljø med kolleger som vil deg vel
- ta ansvar, skape positiv endring, og en inkluderende arbeidsplass der alle har plass og mulighet til å utvikle seg
Hos GK verdsetter vi mangfold og likestilling. Vi tror at ulike perspektiver styrker oss som organisasjon og bidrar til bedre resultater. Vi er opptatt av å skape en arbeidsplass hvor alle føler seg velkomne og verdsatt. For våre ansatte er GKs viktigste ressurs!
ANSVARSOMRÅDER
Her er det såpass mye gøy å jobbe med, så det blir vanskelig å liste opp alt, men kort fortalt vil dine hovedoppgaver være:
- sikre lønnsom forvaltning av egen kundeportefølje
- sikre salg og god kundeoppfølging for egen kundeportefølje
- utarbeide mål og handlingsplaner for egne avtaler
- følge opp gjennomføring av driftstøtteavtaler og avtaleoppdrag
- sørge for høyt fokus på kvalitet og HMS i avdelingen
- være en pådriver for økt konkurransekraft gjennom innkjøp
- sikre fremtidsrettet avtaleutvikling, fagutvikling og godt tverrfaglig samarbeid
VI SER ETTER DEG SOM HAR
- erfaring med økonomisk ansvar og dokumenterte resultater for økt lønnsomhet og vekst
- sterke samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter
- salgserfaring og god kjennskap til kalkulasjon av serviceavtaler og rammeavtaler
- erfaring med planlegging og gjennomføring av serviceoppdrag
- gode norskferdigheter, muntlig og skriftlig
- fortrinnsvis høyere relevant utdannelse, men erfaring kan kompensere for dette
Det er viktig at du kan identifisere deg med våre verdier INA, inkluderende, nysgjerrig og ansvarlig.
SLIK SØKER DU
Hos oss kan du søke uten CV og søknadsbrev. Vi ber i stedet om at du svarer på noen korte spørsmål, CV kan lastes opp senere.
Om arbeidsgiveren
GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner og leverer smarte løsninger innen ventilasjon, kulde, byggautomasjon, elektro og rør.
Vår misjon er å bygge bærekraftige samfunn for generasjoner. Les mer om GK her.
- Sektor: Privat
- Sted: Baard Iversens veg 7, 7037 Trondheim
- Bransje: Bygg og anlegg, Drift og vedlikeholdstjenester, VVS
- Stillingsfunksjon: Automasjon og instrument, Prosjektledelse, Teknisk salg
Nøkkelord
Tilbud, Kalkulasjon, Automasjon, Prosjekt, Service
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380063858
- Sist endret