Teamleder forsikring
Sparebank1 Gudbrandsdal
- Frist 1.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Teamleder forsikring
I SpareBank 1 Gudbrandsdal bygger vi vår virksomhet på verdiene nær, dyktig og fremtidsrettet. I SpareBank 1 Gudbrandsdal tas alle beslutninger lokalt. Vi ser på oss som gudbrandsdølenes egen bank hvor vår jobb er å sikre og skape verdier for folk og lokalsamfunn i bygd og by. Vi skal bidra til at barn og unge får flere muligheter, at lag- og foreninger lykkes, sponse aktiviteter og hjelpe til å etablere og beholde arbeidsplasser. Vi jobber kontinuerlig for å gi våre kunder best mulig service og skal være en støttespiller innen bærekraftig utvikling. Vi er på jakt etter de beste folkene, de kvikkeste hodene, de mest lærevillige og de med størst pågangsmot. Vi fornyer oss og er nysgjerrige også på mennesker fra andre bransjer enn bank og finans. Vi tilbyr spennende oppgaver, godt arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser, utdanningsmuligheter og sosiale aktiviteter. Som del av SpareBank 1-alliansen har vi de beste verktøyene for å lykkes og et samfunnsoppdrag vi er stolte av.
Dagens teamleder skal over i annen stilling i banken og det lyses derfor ut stilling som Teamleder Forsikring. Stillingen rapporterer til Banksjef personmarked.
Arbeidsoppgaver:
-
Salgs- og budsjettansvar for forsikringsområdet i banken med rapportering til Banksjef personmarked og Banksjef bedriftsmarked.
-
Personalansvar for bankens forsikringsselgere.
-
Salgslederansvar for bankens forsikringsselgere herunder coache, trene, veilede og utvikle medarbeidere gjennom tett daglig oppfølging.
-
Forvalte fagansvar forsikring.
-
Sørge for god samhandling i avdelingen og med øvrige avdelinger i banken.
-
Selv være i front som aktiv kunderådgiver forsikring .
Kvalifikasjoner:
-
Relevant utdanning på minimum bachelornivå, alternativt kan god erfaring og realkompetanse kompensere for utdanningskravet.
-
Fortrinnsvis ledererfaring fra finansbransjen/forsikring med dokumenterte resultater.
-
Erfaring fra coaching og salgstrening vektlegges.
-
GOS-sertifisering og andre nødvendige godkjenningsordninger.
-
God kompetanse innen digitale betalings- og kjøpsløsninger, veiledning og support.
-
Oppdatert på konkurrenter, digitalisering og kundetrender innen fagområdet.
Personlige egenskaper
-
Gode evner til å skape entusiasme og godt samarbeidsmiljø.
-
Tydelig og inspirerende med god kommunikasjons- og formidlingsevne.
-
Mål- og resultatorientert og motiveres av kundearbeid og salg.
-
Opptatt av å se nye digitale løsninger og tilrettelegge for implementering i teamet.
-
God på mellommenneskelige relasjoner – pålitelig og tillitsvekkende.
Vi tilbyr
-
Utfordrende arbeidsoppgaver.
-
Godt arbeidsmiljø og mange kolleger med høy fagkompetanse.
-
Meget gode forsikringsordninger og øvrige ansattvilkår.
-
Konkurransedyktige betingelser.
-
Tiltredelse etter nærmere avtale.
Vi ser for oss at ditt hovedarbeidssted er på Vinstra eller Lillehammer, men du må regne med regelmessig tilstedeværelse på alle 4 kontorer.
I tråd med vår policy for bærekraft jobber vi aktivt for å fremme likestilling og mangfold, samt hindre diskriminering. Vi søker den beste kandidaten til jobben og oppfordrer alle som er kvalifisert og motivert til å søke stillingen. Det er en forutsetning at du har ordnet privatøkonomi og plettfri vandel. For å sikre utvelgelse på et mest mulig objektivt grunnlag vil alle søkere bli bedt om å ta en personlighets- og evnetest før intervju. Personlig egnethet vil bli tillagt vekt, og det forutsettes at kandidaten er motivert for å gjennomføre videre lederutvikling i regi av banken.
For mer informasjon ta kontakt med:
Banksjef personmarked Truls L. Bjelke, 99225540.
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Lederkategori: Leder
- Sted: 2609 Lillehammer
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Stillingsfunksjon: Ledelse, Rådgivning, Salgsledelse
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380171783
- Sist endret