Service Desk Ansvarlig
Defigo AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Service Desk Ansvarlig i Defigo
Vi ser etter deg som ønsker å ta på deg en spennende rolle innen service desk management i et dynamisk selskap i vekst. Er du opptatt av kvalitet og god på å bygge gode prosesser og løsninger? Da kan dette være ditt neste karrieresteg.
Defigo er en leverandør av et digitalt porttelefonsystem for bolig- og næringskunder i fire land: Norge, Sverige, Tyskland og USA. Vi har 50.000 daglige brukere som har tilgang til en svært tilgjengelig supportkanal.
Om rollen:
Som Service Desk Ansvarlig (SDA) har du en sentral rolle i selskapet. I Defigo er vi svært opptatt av at våre kunder får den beste kundeservicen, og din oppgave vil være å sørge for høy kvalitet i kundesupport samt redusere antall supporthenvendelser ved å utarbeide en sterk kunnskapsbase. Du vil lede vårt førstelinjesupportteam som er lokalisert i Spania og håndtere eskalerte henvendelser av førstelinjeteamet.
En av dine viktigste oppgaver vil være å identifisere mønstre i henvendelsene vi mottar for å raskt finne varige løsninger, enten det må være å oppdatere kunnskapsbasen eller identifisere feil på system som eskaleres og løses i samarbeid med vårt produktteam.
Som porttelefonleverandør leverer Defigo både hardware og software, noe som kan kreve service på stedet. Du vil derav også ha ansvar for koordineringen av serviceoppdrag og timeplanlegging for serviceteknikker i Oslo, og være ansvarlig for å bestille service utenfor Oslo.
Som SDA i Defigo vil du være hovedkontakt for våre partnere som trenger direkte support rundt installasjon av utstyr, og bidra til å styrke relasjoner gjennom høy grad av tilgjengelighet og profesjonell service.
Det kan tidvis være behov for å utføre enkelte oppgaver utenfor vanlig arbeidstid, da vi også yter støtte til kunder i USA og opererer i ulike tidssoner.
Arbeidssted vil være i våre moderne lokaler sentralt i Oslo. Stillingen rapporterer til Director of Service Delivery.
Hvem er du?
Vi tror du vil lykkes i rollen som Service Desk Ansvarlig fordi du liker høyt tempo, du er løsningsorientert og svært selvstendig. Du er skikkelig service-minded og ditt mål er alltid å avslutte en samtale med en kunde som smiler i den andre enden. Du drives av å se de positive resultatene i endringene og løsningene du får implementert.
Du er sosial og utadvendt og liker å jobbe i et team hvor alle jobber sammen for å løse utfordringer vi møter på. Du setter pris på en sosial gjeng i et agilt miljø som alle heier hverandre frem i hverdagen og arbeidet man gjør for fellesskapet. Ikke minst er du klar for din etappe under Holmenkollstafetten!
Ansvarsområder og oppgaver:
- Lede Service Desken og håndtere alle henvendelser knyttet til våre tjenester.
- Koordinere serviceoppdrag og arbeidsplan for serviceteknikker.
- Sørge for optimal og effektiv bruk av servicedeskens verktøy, bla Jira Service Management som hovedverktøy.
- Sørge for optimal informasjonsflyt til kunder angående status på hendelser og eventuelle avvik.
- Vedlikeholde kunnskapsdatabase og innhold.
- Tett samarbeid med produktteamet for å eskalere og løse avvik. Identifisere gjentakende problemer og bidra til langsiktige løsninger.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Gode kommunikasjonsevner og evne til å bygge gode relasjoner både internt og eksternt.
- Du evner å inspirere og lede et ungt førstelinjesupportteam.
- Relevant erfaring innen service desk eller lignende rolle med teknologileveranser.
- Strukturert og resultatorientert.
- Kjennskap til Atlassian-produkter, spesielt Jira Service Management er en fordel.
- Vi ser på det som positivt om du har kjennskap til ITIL.
- Interesse for tekniske løsninger.
- Meget god i norsk og engelsk - både muntlig og skriftlig.
Hva vi tilbyr:
- En sentral og spennende rolle i et dynamisk team.
- Ansvar for å utvikle prosesser, mennesker og verktøy.
- Moderne lokaler sentralt i Oslo.
- Konkurransedyktige betingelser.
- God helseforsikring.
Vi oppfordrer deg til å søke selv om du ikke oppfyller alle kriteriene og ser frem til å motta din søknad!
Om arbeidsgiveren
Defigo AS er et norsk teknologiselskap som ble grunnlagt i 2014. Selskapet utvikler og selger en unik og innovativ digital adgangskontrollløsning for boligbygg og næringsbygg. Defigo er markedsleder i Norge, og har ambisiøse vekstmål for de neste fem årene, både i Norge og internasjonalt.
Bak Defigo står et erfarent team med noen av Norges største ventureselskaper i ryggen. Vi har kontor i Toronto, Malmø og i Bogstadveien i Oslo. Selskapet har 25 ansatte.
- Nettverk: Facebook, LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Bogstadveien 27b, 0355 Oslo
- Bransje: Drift og vedlikeholdstjenester, Elektronikk, Internettbaserte tjenester
- Stillingsfunksjon: Brukerstøtte/support, Drift/Operations, IT-support
Nøkkelord
support, servicedesk, kundesupport, kundeservice, service
(1/6)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380193145
- Sist endret