Daglig leder
SPAREBANK 1 KUNDESENTER AS
- Frist 28.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Ledelse og utvikling av kundesenter
Som vår nye daglige leder vil du være ansvarlig for å lede kundesenteret inn i en spennende fremtid preget av digitalisering og utvikling. Dette innebærer å sikre høy kvalitet og effektivitet i kundeservice, samtidig som du identifiserer nye muligheter for forbedring og innovasjon. En viktig del av rollen blir å opprettholde og utvikle sterke relasjoner med SpareBank 1-bankene, slik at vi alltid leverer i tråd med deres målsetninger og verdier. I tillegg vil du spille en nøkkelrolle i å motivere og utvikle vårt team, der du bygger videre på en kultur for kvalitet, læring og samhandling.
Hovedoppgaver og ansvar:
- Sikre høy kvalitet i våre kundeserviceleveranser og jobbe kontinuerlig med å forbedre kundeopplevelsen
- Utvikle strategier for forbedring, effektivisering og teknologibruk i samspill med bankene og andre samarbeidspartnere
- Opprettholde og bygge sterke relasjoner med SpareBank 1-bankene for å tilrettelegge best mulig service
- Lede et kompetent lederteam og sørge for utvikling av ansatte og ledere
- Skape en god og støttende arbeidsplass der medarbeiderne trives og har rom for utvikling
Hvem vi søker:
Vi ser etter en person med høyere utdanning, fortrinnsvis innen økonomi, og som har flere års erfaring med ledelse, gjerne innen kundesenter. Erfaring med å navigere i komplekse organisasjoner og forståelse for bankenes ulike behov vil være en stor fordel.Du er en strategisk tenker som ser muligheter for forbedring og effektivisering, samtidig som du har evnen til å sette klare mål og gjennomføre dem. Med en naturlig evne til å bygge relasjoner, er du en dyktig kommunikator som engasjerer og motiverer på tvers av nivåer og funksjoner.
Personlige egenskaper:
Du er trygg i lederrollen og god på å etablere klare mål og resultater som styrker organisasjonen. Som person er du strukturert, løsningsorientert og har høy gjennomføringsevne. Med din forståelse for både den teknologiske og den mellommenneskelige siden av kundeservice, klarer du å skape en god balanse mellom effektiv drift og fornøyde kunder.Vi tilbyr:
Vi er en arbeidsplass med et ungt, begeistret og dynamisk miljø som er et knutepunkt i SpareBank 1-alliansen. Kundesenteret har et sterkt fokus på å ta i bruk ny teknologi for å forbedre og effektivisere tjenestene og nærhet til eget utviklingsselskap som får tekniske drømmer til å bli virkelighet når du trenger det.Kontakt/søknad:
Vil du vite mer? Da tar du kontakt med Lin Therese Reese i A`HEAD på ltr@ahead.no eller 924 45 428. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor SpareBank 1.Søknadsfrist: 28 november.
Om arbeidsgiveren
.
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Kanalsletta 2, 4033 Stavanger
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Drift og vedlikeholdstjenester, Internettbaserte tjenester
- Stillingsfunksjon: Forretningsutvikling og strategi, Kundeservice, Ledelse
Nøkkelord
Kundesenterledelse, Ledelse, Banksystemer, Forsikring, AI
(1/2)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380199734
- Sist endret