Bildegalleri
Honda CB1300 Super Bol D’or
2010
63 400 km
1 284 cc
114 hk
Brukerprofil
Du må være logget inn for å se brukerprofiler og sende meldinger.
Logg innNyttige lenker
Sjekk tid for neste EU-kontrollSjekk heftelser på HH5608Forsikre kjøretøyet ditt
Sammenlign og se tilbud på forsikring
Beskrivelse
Lufter denne for salg nå som snøen endelig er borte :-)
Herlig Honda CB1300 Super Bol D’or fra 2010 Dette er en av de ikoniske muskelsyklene med farger og dekaler som på de originale Super Four fra 70-tallet. Det glitrer herlig i den perlehvite lakken i solskinnet.
Sykkelen har en fantastisk motor som er purrer som en katt med et voldsomt bunndrag og som virkelig gjør at man kan få opp farten om man vil.
Jeg mener at den bruker ca 15 sek på å nå 200kmt for de som vil det. Sykkelen er enkel å kjøre selv med en betydelig vekt. Vekten er lav på denne, så den er veldig stabil. Er selv 188 cm over bakken og sykkelen er ideell for meg. Har vært et par turer på Vålerbanen og den er ikke uvenn med krappe svinger og høy fart. Det er originale potter på sykkelen. Det står også på en bar raiser som lett kan fjernes for å senke styret noen cm.
Elsker denne sykkelen, men vurdere å bytte til en mindre sykkel for pendling.
Det er nettopp byttet til originale drev foran og bak samt at det er satt på et gullkjede. Kjørt kun ca 300km med dette. Kjede er av typen: D.I.D 530VX3 X-Ring 114L Gold/Black
Det er ukjent alder på dekkene, men det er mye mønster igjen på disse. Dekkene sitter bra på veien.
Sykkelen ble importert av forrige eier i 2017 fra Sveits. Original kjøpskontrakt medfølger. - Sykkelen har hatt et godt liv meg bekjent, samt i mitt eie.
Det følger med original vindskjerm (det står en noe større Puig skjerm på nå).
Det er en nesten helt ny originalsal som er på sykkelen nå, men det følger med en komfortsal i tillegg. Manual etc ++ følger også med her.
Det er 12 liters lagring under salen samt at det er to én liters oppbevaringsrom i kåpen hvor den ene er låsbar.
Dette er en tung sykkel, men den er lett å kjøre pga sitt lave tyngepunkt. Jeg var selv skeptisk til å kjøpe en så stor sykkel, men det føles ikke veldig ulikt som å kjøre min forrige sykkel som var en CB500.
Sykkelen har DUAL-ABS som betyr at ABS slår til på både fremhjul og bakhjul ved skrens.
Forrige eier eliminerte korrosjon i det elektriske anlegget, noe som tyder på at alt av irring/korrosjon er fikset og gjør eierskapet enklere.
Alt i alt er dette en flott sykkel som er i meget god stand.
Sykkelen brukes til daglig så kilometer vil øke noe.
Herlig Honda CB1300 Super Bol D’or fra 2010 Dette er en av de ikoniske muskelsyklene med farger og dekaler som på de originale Super Four fra 70-tallet. Det glitrer herlig i den perlehvite lakken i solskinnet.
Sykkelen har en fantastisk motor som er purrer som en katt med et voldsomt bunndrag og som virkelig gjør at man kan få opp farten om man vil.
Jeg mener at den bruker ca 15 sek på å nå 200kmt for de som vil det. Sykkelen er enkel å kjøre selv med en betydelig vekt. Vekten er lav på denne, så den er veldig stabil. Er selv 188 cm over bakken og sykkelen er ideell for meg. Har vært et par turer på Vålerbanen og den er ikke uvenn med krappe svinger og høy fart. Det er originale potter på sykkelen. Det står også på en bar raiser som lett kan fjernes for å senke styret noen cm.
Elsker denne sykkelen, men vurdere å bytte til en mindre sykkel for pendling.
Det er nettopp byttet til originale drev foran og bak samt at det er satt på et gullkjede. Kjørt kun ca 300km med dette. Kjede er av typen: D.I.D 530VX3 X-Ring 114L Gold/Black
Det er ukjent alder på dekkene, men det er mye mønster igjen på disse. Dekkene sitter bra på veien.
Sykkelen ble importert av forrige eier i 2017 fra Sveits. Original kjøpskontrakt medfølger. - Sykkelen har hatt et godt liv meg bekjent, samt i mitt eie.
Det følger med original vindskjerm (det står en noe større Puig skjerm på nå).
Det er en nesten helt ny originalsal som er på sykkelen nå, men det følger med en komfortsal i tillegg. Manual etc ++ følger også med her.
Det er 12 liters lagring under salen samt at det er to én liters oppbevaringsrom i kåpen hvor den ene er låsbar.
Dette er en tung sykkel, men den er lett å kjøre pga sitt lave tyngepunkt. Jeg var selv skeptisk til å kjøpe en så stor sykkel, men det føles ikke veldig ulikt som å kjøre min forrige sykkel som var en CB500.
Sykkelen har DUAL-ABS som betyr at ABS slår til på både fremhjul og bakhjul ved skrens.
Forrige eier eliminerte korrosjon i det elektriske anlegget, noe som tyder på at alt av irring/korrosjon er fikset og gjør eierskapet enklere.
Alt i alt er dette en flott sykkel som er i meget god stand.
Sykkelen brukes til daglig så kilometer vil øke noe.
Spesifikasjoner
- Omregistrering
- 613 kr (avgifter)
- Pris eksl. omreg.
- 73 000 kr
- Årsavgift
- Les mer
- Tilstand
- Brukt
- Merke
- Honda
- Modell
- CB1300 Super Bol D’or
- Modellår
- 2010
- Type
- Classic/Nakne
- Drivstoff
- Bensin
- Effekt
- 114 hk
- Slagvolum
- 1 284 cc
- Kilometerstand
- 63 400 km
- Vekt
- 269 kg
- Farge
- Perlehvit/Rød
- Registreringsnummer
- HH5608
- Eiere
- 11
- Tilstandsrapport
- Nei
Utstyr
- ABS
- Alarm
- Bagasjebrett
- Midtstøtte
- Vindskjerm
Dette kjøretøyet selges med garanti.
Reklamasjonsrett ved kjøp fra privatperson
Normalt gjelder 2 års reklamasjonsfrist mot skjulte feil og mangler. Reklamasjonsretten brukes hvis produktet er i dårligere stand enn det du hadde grunn til å forvente, basert på informasjon du har fått fra selger. Vær oppmerksom på at begge parter kan fraskrive seg reklamasjonsretten dersom dette er tydelig spesifisert i en kjøpekontrakt.
Annonsen kan være mangelfull. Fullstendig salgsinformasjon og opplysninger iht. opplysningsplikt kan fås direkte fra selger.
Mer som dette
54 539 kr
Bjørnemyr
83 631 kr
Rolvsøy
Honda CB 1300
65 631 kr
Råholt
Honda CBF 1000


126 000 kr
Skarnes
Honda Cbx 1000
59 000 kr
68 000 kr
81 500 kr
Nærbø
Kawasaki Z 1000


56 500 kr
Kongsberg
Yamaha
115 631 kr
Drammen
Honda VFR 1200 F
155 631 kr
Lillehammer