Customer Service Coordinator
Arthrex Norway AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Vi er på jakt etter en lidenskapelig kollega for å styrke vårt kundeserviceteam.
Om oss
Arthrex er et av verdens ledende selskaper innen ortopedi, artroskopi, idrettsmedisin og biologiske produkter. Gjennom vår misjon «Helping Surgeons Treat Their Patients Better™», har vi utviklet innovative produkter og kirurgiske prosedyrer i over 40 år. Arthrex ble grunnlagt i 1981 i München, Tyskland. I dag er hovedkvarteret vårt i Naples (Florida, USA) med et stort nettverk av datterselskaper over hele verden. Vår bedriftskultur er formet av internasjonalt samarbeid, og utveksling mellom kolleger av forskjellige nasjonaliteter. Etablering av nye forretningsområder og utvidelse av vårt produktsortiment bidrar til å sikre kontinuerlig vekst, og gjør oss i stand til å ta en ledende rolle i utviklingen av høykvalitetsprodukter både i dag og i fremtiden. En viktig faktor bak vår suksess er våre medarbeiders engasjement og motiverende arbeidsmiljø.
I Norge er Arthrex etablert med kontor og lager på Høvik rett utenfor Oslo, og har 23 ansatte. Produktene er godt innarbeidet i det norske markedet og for å bidra til ytterligere fremtidig vekst ønsker vi å styrke vårt kundeserviceteam.
Hva skal du gjøre som kundeservicekoordinator?
- gi support til våre kunder på telefon og e-post
- registrere og håndtere kundeordre og fakturaer
- støtte salgsapparatet
- følge opp ombytter og reparasjonssaker
- bidra til at Arthrex blir en enda bedre samarbeidspartner for våre kunder, og arbeidsplass for oss alle.
Vi søker en ny kollega som
- ønsker å overgå forventingene til våre kunder
- er selvgående, men samtidig en fleksibel og aktiv bidragsyter til teamet
- har god sosial kompetanse og er utadvendt
- har 2-3 erfaring med kundeservice eller tilsvarende
- liker å tilegne seg ny kunnskap, er strukturert og har gode læringsevner
- har stor arbeidskapasitet, og er innstilt på en hektisk hverdag med varierende arbeidsoppgaver
- helst har erfaring med bruk av ERP og CRM systemer, samt behersker Microsoft Office produkter
- behersker norsk og engelsk skriftlig og muntlig
- trives i et kontormiljø, for vi synes det er best å treffes hver dag og ha det gøy sammen
Hva kan du forvente av oss?
Du vil få omfattende og grundig introduksjon og opplæring i stillingen, i nært samarbeid med erfarne kolleger. Du blir en del av et godt, kunnskapsrikt og spennende arbeidsmiljø, høyt tempo og mange parallelle arbeidsprosesser.
Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt en hyggelig ferieordning. Vår bransje er stabil og tilbyr høy jobbsikkerhet.
Arthrex Norway har blitt Great Place to Work® sertifisert i 2022-2024, og alle våre ansatte mener Arthrex er et flott sted å jobbe.
Tror du at du og Arthrex kan bli en bra match, søk på stillingen her på LinkedIn og legg ved din CV: https://www.linkedin.com/jobs/view/4075551916
Ta kontakt med HR Manager, Anna Oreshkova på +4741449459, hvis du har spørsmål.
Please, review Arthrex Privacy Notice before submitting you application: https://www.arthrex.com/resources/AG2-000152-en-US/privacy-notice-for-job-applicants-in-emea
Om arbeidsgiveren
- Sektor: Privat
- Sted: O.H. Bangs vei 70, 1363 Høvik
- Bransje: Medisinsk utstyr og rekvisita
- Stillingsfunksjon: Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundeservice, ordrebehandling, salgssupport, samarbeid, problemløsning
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380444263
- Sist endret