Kunderådgiver Bedrift
Storebrand
- Frist 28.11.2024
- Ansettelsesform Fast
Har lyst å være med å videreutvikle vår kundeservice og ajourholdsprosess?
Vi ser etter deg som søker nye utfordringer, utviklingsmuligheter og som synes grensesnitt saksbehandling, system og prosess er spennende. Vi tenker du vil lykkes best om du kanskje har erfaring med å betjene kunder innenfor bedriftsmarkedet, men erfaring generelt innenfor enten kundebetjening eller pensjon er nyttig. Er du i tillegg en endringsagent, med god erfaring i å skape gevinster for både kundene og de du samarbeider med, ja da tenker vi du vil trives i rollen. Søk da på vår ledige stilling som Kunderådgiver Bedrift i Digital Utvikling og Ajourhold + Personalforsikring i Bedriftsmarkedet.
Her er tre av de tingene vi er spesielt stolte av i teamet;
- Teamet vårt har enormt mye fagkompetanse innenfor pensjon og personalforsikring
- Alle i teamet bidrar til å utvikle kundeopplevelsene – hver dag!
- Bedriftene og meglerne vi jobber med anbefaler oss!
Vi skal styrke teamet som hver dag leverer kundeservice i verdensklasse til våre pensjonskunder og viktige ansvar i rollen er:
- Sikre effektivitet og kvalitet gjennom at vi etablerer kunder på riktig ajourholdsløsning
- Sikre at vi leverer på våre kundeløfter, og håndterer kundenes ajourhold innenfor frister
- Bruke erfaring og kompetanse inn i prosjekter, forbedringsarbeider og andre grensesnitt
Hos oss skapes ikke de gode kundeopplevelser tilfeldig, for i vårt team er vi fleksible, dedikerte og jobber kontinuerlige med å skape forutsigbarhet og kvalitet for kundene. Vi tror du vil trives om du er målrettet, lærer raskt, og trives med både høy endrings- og leveransetakt. Om du er god på å kombinere daglig betjening med prosjekt- og forbedringsarbeider, har du nok viktig erfaring med deg inn i denne rollen.
Vi har stor takhøyde, vi deler kompetanse og har en åpen feedback-kultur. Kort sagt – et godt og inkluderende arbeidsmiljø!
Hvordan kan en arbeidshverdag hos oss se ut?
- Du arbeider tett med kunder, og tar en proaktiv rolle inn i vår teammodell
- Du har et dedikert ansvar sammen med teamet for å levere på våre kundeløfter
- Du bruker kompetanse og nettverk for å raskt kunne ta et operativt ansvar i endringsarbeider, og drives av å skape forbedringer
- Du skaper resultater gjennom å hele tiden være nysgjerrig og stille deg spørsmålet "hva kan jeg gjøre annerledes for å skape en bedre kundeopplevelse i morgen"?
Hvem er du?
Vi er ute etter deg som lærer raskt, systematisk og drives av å dele kompetanse og erfaring med andre. Du er nysgjerrig og alltid på søken etter forbedringsmuligheter. Du viser ansvarskompetanse gjennom å levere i henhold til frister og er fleksibel.
For å lykkes og trives i denne rollen er du selvstendig, strukturert og en ansvarlig lagspiller. Du evner til å raskt ta i bruk nye verktøy og teknologi. Videre har du gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig, både på norsk og engelsk.
Når det gjelder det faglige så har du relevant høyere utdannelse og erfaring med å skape forbedringer i grensesnitt kunde, prosess og system. Du har relevant erfaring med kundeorienterte arbeidsoppgaver, gjerne innenfor betjening av bedriftskunder med for eksempel pensjon. Du har erfaring innen MS Office applikasjoner, for eksempel Excel kompetanse.
Hva kan vi tilby deg?
Du kommer inn i ett team hvor det å lykkes sammen, det å jobbe sammen for kundens og Storebrand sitt beste står i høysete. Våre nyeste ansatte skryter av vårt samarbeid, og en spennende og bratt utviklingskurve. Ajourhold som fagfelt er i vinden som aldri før, spesielt etter innføring av a-melding, så hos oss vil du derfor få unike muligheter til å utvikle deg og våre kundeleveranser, prosesser og systemer.
Hvorfor velge Storebrand?
Hos oss får du rom til å ta plass og din mening hørt. Det tilrettelegges for personlig utvikling og læring gjennom kontinuerlig kompetanseutvikling i form av faggrupper, konferanser, kursing og innovasjonsdager.
Vi tror på verdien av å ha forskjellige perspektiver og bakgrunner i organisasjonen vår, og jobber derfor aktivt for å skape et sosialt miljø som er inkluderende og mangfoldig. Vi har fått annerkjennelse for dette arbeidet blant annet ved tildelingen av SHE-index prisen i 2023 og i 2024, en likestillingsindeks som måler og sammenligner kjønnsbalansen i selskaper.
Vi holder til på Lysaker, sentralt plassert i nærheten av kollektivtransport, og med god kapasitet på sykkelparkering og garderober. Vi er også opptatt av din helse og har helseforsikring som sørger for at du er svært godt ivaretatt. Kontoret vårt huser også kiropraktor/fysioterapeut og et bredt spekter av treningsmuligheter gjennom velutstyrte treningsrom og egen gymsal.
Videre vil du som ansatt få glede av meget god pensjonsordning, gunstige forsikringer i tillegg til subsidiert ansattlån for boligkjøp.
Har du spørsmål? Ta kontakt med Leder Digital Utvikling og Ajourhold + Personalforsikring, Silje Bakker, mobil 93 48 07 59.
Søknadsfrist: 28. november 2024. Vi vurderer søknader fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Storebrand samarbeider med Semac for bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen. I forbindelse med bakgrunnssjekk må politiattest fremlegges for stillinger som krever autorisasjon og/eller godkjenning av egnethet.
Om arbeidsgiveren
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Professor Kohts vei 9, 1366 Lysaker
- Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
- Bransje: Bank, finans og forsikring, Internettbaserte tjenester, Konsulent og rådgivning
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Saksbehandler
Nøkkelord
kunderådgiver, ajourhold, forbedringsarbeid, prosjektarbeid, betjening
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380473216
- Sist endret