Team lead kundestøtte og forvaltning
Skykontoret AS
- Frist Snarest
- Ansettelsesform Fast
Team Lead kundestøtte og forvaltning
Om stillingen
Som Team Lead kundestøtte og forvaltning får du et overordnet ansvar for å sikre gode leveranser til våre abonnementskunder. Abonnementet består av brukerstøtte og forvaltning av Microsoft 365 og vår egenutviklede medlemsløsning, ukentlige lynkurs og årlig workshop for strategisk planlegging. Vi har også på-stedet tjenester som onboarding av kundens nyansatte, hands-on opplæring og PC-hjelp.
Team Lead stillingen er kontaktpunkt for avtaleansvarlig og IT-kontakt hos kundene, koordinerer brukerstøtte og bemanning/vaktplaner, besørger programvare- og utstyrskjøp, samt fakturering av abonnement.
Som Team Lead vil du samarbeide med de andre teamene i Skykontoret for å arrangere og levere lynkurs, workshops og andre tjenester. Stillingen rapporterer til ledergruppen i Skykontoret.
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som er interessert både i IT og i mennesker. Du er god på å planlegge og skape gode strukturer for arbeidet til teamet. Du får raskt overblikk og liker å være proaktiv, men kan også beholde roen når ting ikke går som planlagt.
For å lykkes i rollen som Team Lead hos oss er det viktig at du:
- Har svært gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
- Motiveres av å gjøre andre gode
- Er god på å bygge relasjoner
- Har personlig og faglig integritet
Vi ser for oss at du:
- har utdanning på bachelornivå eller høyere innen relevante fagområder
- tar raskt i bruk nye digital løsninger og har stor interesse for IT
- har relevant yrkerserfaring, gjerne noen år fra prosjekt- eller teamledelse
- har svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling, der vi jobber med de aller nyeste skybaserte verktøyene sammen med hjelpsomme og kunnskapsrike kollegaer
- Å være med på å levere innovative løsninger som gir strålende fornøyde kunder
- Utfordrende og varierte oppgaver fra første dag, med god støtte fra medarbeiderne
- Gode lønns- og arbeidsbetingelser ut fra kvalifikasjoner
- Blide, hyggelige og serviceinnstilte kollegaer
- Generøse lunsj- og velferdsordninger
- Firmahytte på Norefjell
- Treningstilbud
- Sosiale aktiviteter og arrangementer
- Fine lokaler sentralt i Oslo
Om arbeidsgiveren
Skykontoret er en ledende leverandør av Microsoft 365 og Dynamics 365 løsninger til sivilsamfunnsorganisasjoner i Norge. Med en solid portefølje av kunder som for eksempel Skiforeningen, Regnskogfondet, Negotia, Lederne, Blindeforbundet og Norges Jeger- og Fiskerforbund, er vi stolte av å ha etablert langsiktige samarbeidsavtaler med organisasjoner som betyr mye for mange i Norge.
Vi er i dag 20 medarbeidere som er veldig engasjerte og glade i jobben vår. Vi har det gøy på jobb hver dag, jobber i tverrfaglige team og prioriterer faglig og personlig utvikling. Vi er i vekst og planlegger å være 30 medarbeidere om ikke lenge.
Vi er pionerer på medlemsløsninger basert på Dynamics 365, og vi betjener alle våre kunder i skyen. Derfor brukere vi daglig de nyeste verktøyene og teknologiene, i kombinasjon med nye arbeidsmetoder og metodikk.
Se video av oss og arbeidsplassen her: https://vimeo.com/skykontoret/albums
- Nettverk: LinkedIn
- Sektor: Privat
- Sted: Grensen 16, 0159 Oslo
- Bransje: IT, IT - maskinvare, IT - programvare
- Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon, Koordinering, Kundeservice
- Arbeidsspråk: Norsk
Nøkkelord
kundestøtte, forvaltning, microsoft 365, teamledelse, kommunikasjon
(1/4)
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380473635
- Sist endret