Bildegalleri
(1/1)
Spar 2000kr! Electrolux 65liter stekeovn med pyrolyse
Til salgs5 495 kr
Beskrivelse
Returnert da den ikke passet kundens behov. Ingen skader eller mangler. Kun testet.
Levering til første hindring fra 749,-
Levering med innbæring fra 849,-
Retur av gammel vare til gjenvinning: 399,-
Installering av stekeovn: 1595,-
Forsikring:
3 år 449,-
5 år 699,-
Normalpris elkjop.no: 7495,-
Link til produktet:
https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/komfyr-stekeovn/stekeovn/electrolux-ovn-oop801nx/609358
Varekode:
609358/OOP801NX
Levering til første hindring fra 749,-
Levering med innbæring fra 849,-
Retur av gammel vare til gjenvinning: 399,-
Installering av stekeovn: 1595,-
Forsikring:
3 år 449,-
5 år 699,-
Normalpris elkjop.no: 7495,-
Link til produktet:
https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/komfyr-stekeovn/stekeovn/electrolux-ovn-oop801nx/609358
Varekode:
609358/OOP801NX
NB: Knappen for å vise hele beskrivelsen har kun en visuell effekt.
Nøkkelinfo
- Type
- Varmluft
Generell info
Hvilke produkter selger vi?
Vi selger alle større hvitevarer som har kommet i retur fra kunde i Oslo-området.
Varene er ofte kjøpt feil, skadet under transport, eller hadde en produksjonsfeil ved levering.
Alle feil blir utbedret av produsentens autoriserte teknikere, og alle varer blir sjekket og rengjort før salg.
Hvordan tar vi kontakt med deg?
Henvendelser gjøres via "Send melding" knappen og besvares hverdager 08:00-16:00.
Hvis du har lagt inn et telefonnummer i meldingen vil vi ringe deg. Merk at vi kan ringe fra skjult nummer.
Hvis vi ikke kan nå deg per telefon vil vi sende deg en mail til din Finn-registrerte mailadresse.
I perioder kan det være stor pågang, og vi vil ta kontakt med deg så snart vi har mulighet.
Forespørsler blir behandlet utfra køsystem, og vi tar kontakt med deg når du er fremst i køen.
Hvor leverer vi?
For 699,- kan vi levere til første hindring i Oslo, Akershus, Buskerud og Østfold hverdager 08-17, tidligst 3 virkedager etter kjøp. Levering i andre tidsrom vil koste ekstra (fra 50,-), avhengig av tidsrom og postnummer.
Vi har ikke mulighet til å levere utenfor disse fylkene, eller overføre varen til butikker utenfor leveringsområdet vårt.
Hvordan betaler man for varer kjøp hos Elkjøp Outlet Home?
Når kjøp er gjennomført og levering er avtalt, sender vi en betalingslink på SMS/e-post. Varen må være betalt før levering.
Man kan også benytte seg av Santanders betalingsutsettelse, forutsatt godkjent kredittsøknad.
Informasjon om finansiering: https://www.elkjop.no/catalog/tjenester/no-delbetaling/delbetaling
Hvilken reklamasjonsrett og garanti har man hvis man kjøper en vare hos Elkjøp Outlet?
Alle varer solgt av oss blir levert med 5 års reklamasjon, og alle Elkjøps og leverandørs kundegarantier, samt kjøpskvittering fra Elkjøp.
Herunder 50 dagers åpent kjøp: https://www.elkjop.no/cms/aapent-kjop/slik-fungerer-apent-kjop-hos-elkjop/
Hva gjør man om noe mangler, eller at varen er skadet under transport?
Hvis det skulle være noe etter levering kan du ta kontakt med oss på mail, alternativt kundesenteret vårt på tlf 21 00 21 21.
Gjerne beskriv mangelen godt, og send oss bilder av eventuelle skader.
Vi selger alle større hvitevarer som har kommet i retur fra kunde i Oslo-området.
Varene er ofte kjøpt feil, skadet under transport, eller hadde en produksjonsfeil ved levering.
Alle feil blir utbedret av produsentens autoriserte teknikere, og alle varer blir sjekket og rengjort før salg.
Hvordan tar vi kontakt med deg?
Henvendelser gjøres via "Send melding" knappen og besvares hverdager 08:00-16:00.
Hvis du har lagt inn et telefonnummer i meldingen vil vi ringe deg. Merk at vi kan ringe fra skjult nummer.
Hvis vi ikke kan nå deg per telefon vil vi sende deg en mail til din Finn-registrerte mailadresse.
I perioder kan det være stor pågang, og vi vil ta kontakt med deg så snart vi har mulighet.
Forespørsler blir behandlet utfra køsystem, og vi tar kontakt med deg når du er fremst i køen.
Hvor leverer vi?
For 699,- kan vi levere til første hindring i Oslo, Akershus, Buskerud og Østfold hverdager 08-17, tidligst 3 virkedager etter kjøp. Levering i andre tidsrom vil koste ekstra (fra 50,-), avhengig av tidsrom og postnummer.
Vi har ikke mulighet til å levere utenfor disse fylkene, eller overføre varen til butikker utenfor leveringsområdet vårt.
Hvordan betaler man for varer kjøp hos Elkjøp Outlet Home?
Når kjøp er gjennomført og levering er avtalt, sender vi en betalingslink på SMS/e-post. Varen må være betalt før levering.
Man kan også benytte seg av Santanders betalingsutsettelse, forutsatt godkjent kredittsøknad.
Informasjon om finansiering: https://www.elkjop.no/catalog/tjenester/no-delbetaling/delbetaling
Hvilken reklamasjonsrett og garanti har man hvis man kjøper en vare hos Elkjøp Outlet?
Alle varer solgt av oss blir levert med 5 års reklamasjon, og alle Elkjøps og leverandørs kundegarantier, samt kjøpskvittering fra Elkjøp.
Herunder 50 dagers åpent kjøp: https://www.elkjop.no/cms/aapent-kjop/slik-fungerer-apent-kjop-hos-elkjop/
Hva gjør man om noe mangler, eller at varen er skadet under transport?
Hvis det skulle være noe etter levering kan du ta kontakt med oss på mail, alternativt kundesenteret vårt på tlf 21 00 21 21.
Gjerne beskriv mangelen godt, og send oss bilder av eventuelle skader.
Beliggenhet
Elkjøp Norge Outlet
FINN-kode | 380477295 |
---|---|
Sist endret | 14.11.2024, 14:49 |