Kunderådgiver Kundeservice Privat
TINE Gruppa
- Frist 01.12.2024
- Ansettelsesform Fast
Kunderådgiver
Er du engasjert, har høy arbeidskapasitet og vil være med oss i TINE og bygge Norges beste kundeservice?
TINE Kundesenter har et innovativt og dynamisk miljø preget av et sterkt kunde- og forbrukerfokus. Vi har ambisjoner om å hver eneste dag være litt bedre enn i går og skape økt verdi for kunden og TINE. TINE Kundesenter er hjertet i TINE og vi samarbeider med avdelinger på tvers av hele selskapet.
Kundeservice Privat er en av fire avdelinger i kundesenteret. Som Kunderådgiver vil du ha ansvaret for forbrukerhenvendelser via sosiale medier, telefon, e-post og chat for en av Norges største merkevarer. Her må du svare på henvendelser om TINEs produkter og konsepter, Skolelyst, ernæring, bærekraft/miljø, dyrevelferd og matfaglige spørsmål, for å nevne noe. Du må ha evnen til å ta initiativ, ta ansvar og jobbe effektivt både selvstendig og sammen med andre. Du må ha svært gode kommunikasjonsevner, og det er viktig at du er god til å formulere deg skriftlig - på både norsk og engelsk. Du forstår forbrukeren, har erfaring og interesse for sosiale medier og forstår trendene og de raske endringene. I din arbeidshverdag må du vite «litt om alt» som foregår i TINE og alltid sette forbrukeren først!
Arbeidsoppgaver
- Besvare henvendelser fra TINEs forbrukere og foresatte på Skolelyst per telefon, e-post og chat
- Reklamasjonshåndtering og behandling av sponsorsøknader
- Community management i sosiale medier (herunder Facebook, Instagram, Twitter og YouTube)
- Bidra til økt engasjement, godt omdømme og synlighet i sosiale medier – og skape emosjonelle relasjoner til forbrukeren
- Bidra til forbedring i rutiner og daglig arbeid i avdelingen
- Bidra til et godt samarbeid og godt arbeidsmiljø med kolleger i egen og andre avdelinger
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdannelse innen kommunikasjon, medievitenskap, markedsføring etc.
- Erfaring med community management og kundeservice
- Meget gode skriftlige kommunikasjonsevner
- Digitalt anlagt med forståelse for SoMe-trender og tone-of-voice
- Fordel med matfaglig kompetanse
- Fordel med kjennskap til Microsoft Dynamics 365
Personlige egenskaper
- Du er empatisk, en god lytter og mulighetsorientert
- Du er ansvarsfull
- Du tar initiativ
- Du har gode samarbeidsevner
- Du har god formidlingsevne
- Du motiveres av mål og resultater
- Du trives svært godt med kundedialog både på telefon, e-post og via digitale arbeidsverktøy
- Du tar ansvar for egen utvikling og evner å tilegne deg relevant kompetanse, samt deler av din erfaring og kunnskap
- Du er effektiv og evner å takle høyt arbeidstempo
- Du liker å ha det gøy på jobb og bidrar til at arbeidsplassen er et godt sted å være
- Du har et stort engasjement og en brennende interesse for community management/sosiale medier
Vi tilbyr
I TINE vil vi at våre ansatte skal utvikle seg og ha det gøy på jobb - gjennom å bli tatt vare på og å få muligheter. Derfor er arbeidsdagen i et av landets største industri-, og innovasjonsmiljø preget av mening, mestring, spennende utfordringer, samarbeid, raushet, gjensidig tillit og kompetanseutvikling. Her blir du del av et trivelig arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid og dyktige kollegaer som brenner for sitt fag og gjerne vil dele kunnskap og erfaringer. Som en del av TINEs Kundesenter foregår arbeidshverdagen i all hovedsak på kontoret vårt på Kalbakken, en 10 minutters togtur fra Oslo sentrum. Her har vi hyggelige og nyoppussede lokaler med treningsrom og fantastisk kantine. Vi tilbyr også gode forsikringsordninger, og en av Norges beste pensjonsordninger.Høres dette interessant ut? Du er velkommen til å søke stillingen ved å sende inn søknad og CV via vårt rekrutteringssystem. Relevante attester og vitnemål skal legges ved søknaden. Hvis du har spørsmål til stillingen kan du gjerne sende en melding til Christina Ovlien Kleiven, via linken oppe til høyre.
I forkant av ansettelse vil det kunne bli foretatt en bakgrunnssjekk for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnssjekken er tilpasset stillingens karakter og gjennomføres etter samtykke fra aktuelle søkere. Nærmere informasjon vil bli gitt.
Om arbeidsgiveren
TINE Gruppa er en av Norges største næringsmiddelbedrifter og leverandør av kjente merkevarer som Jarlsberg, Norvegia, Biola, YT og TINE Yoghurt. TINE eies av litt over 9000 melkebønder i samvirke, og vår forretningsidé er å foredle rene og naturlige råvarer til god og sunn mat. Det skal vi gjøre i nært samspill mellom natur, landbruk, forbrukere og handel. TINE har meierier over hele landet i tillegg til flere norske og utenlandske hel- og deleide datterselskaper, som bl.a. Diplom-Is, Fjordland, Wernersson Ost i Sverige, Norseland i USA og Storbritannia, samt TINE Irland. TINE Gruppa har ca. 5300 ansatte og en omsetning på nærmere 25 milliarder kroner.
- Sektor: Privat
- Sted: Bedriftsveien 7, 0950 Oslo
- Bransje: Butikk og varehandel, Matvareproduksjon og -industri
- Stillingsfunksjon: Kundeservice, Rådgivning, Telefonsalg
- Arbeidsspråk: Norsk
Annonseinformasjon
- FINN-kode 380572879
- Sist endret